peceq Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Ktoś z Was rozumie jak działa proces wentylacji / klimatyzacji w j10. Przy wyborze auto zawsze włącza się klimatyzacja - nawet jak w aucie trzeba nagrzać. Najchetniej to bym to wyłączył i załączał manualnie jeśli chce. Przy wyborze manualnym - nie muszę wybrać na co ma grzać, czy to ma być nawiew z zewnątrz samochodu czy wewnętrzny, wydaje mi się że skądś musi pobierać powietrze ... i którędy te powietrze w takim przypadku wylatuje ? Czegoś tu nie rozumiem chyba że nie działa to poprawnie. Proszę o Wasze spostrzeżenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gambiting Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Ktoś z Was rozumie jak działa proces wentylacji / klimatyzacji w j10. Przy wyborze auto zawsze włącza się klimatyzacja - nawet jak w aucie trzeba nagrzać. Najchetniej to bym to wyłączył i załączał manualnie jeśli chce. Przy wyborze manualnym - nie muszę wybrać na co ma grzać, czy to ma być nawiew z zewnątrz samochodu czy wewnętrzny, wydaje mi się że skądś musi pobierać powietrze ... i którędy te powietrze w takim przypadku wylatuje ? Czegoś tu nie rozumiem chyba że nie działa to poprawnie. Proszę o Wasze spostrzeżenia. To że się świeci AC, to nie znaczy,że kompresor działa. To znaczy tylko tyle,że może zadziałać,jeżeli komputer stwierdzi że musi ochłodzić powietrze. Nawet jeżeli wyłączysz tryb auto, to w dalszym ciągu system działa w trybie automatycznym,aż do wybrania jakiejś specyficznej opcji. Dam Ci przykład - jeżeli pokręcisz gałką od wentylatora, to zgaśnie tryb auto. Ale samochód dalej steruje gdzie dawać nawiew, w zależności od temperatury i wybranej prędkości wentylatora. Jeżeli chcesz ręcznie kontrolować gdzie ma wiać,to musisz nacisnąć któryś przycisk - jeżeli nie jest nic wybrane,to dalej samochód sam wybiera gdzie wieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peceq Opublikowano 21 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 To że się świeci AC, to nie znaczy,że kompresor działa. To znaczy tylko tyle,że może zadziałać,jeżeli komputer stwierdzi że musi ochłodzić powietrze. Nawet jeżeli wyłączysz tryb auto, to w dalszym ciągu system działa w trybie automatycznym,aż do wybrania jakiejś specyficznej opcji. Dam Ci przykład - jeżeli pokręcisz gałką od wentylatora, to zgaśnie tryb auto. Ale samochód dalej steruje gdzie dawać nawiew, w zależności od temperatury i wybranej prędkości wentylatora. Jeżeli chcesz ręcznie kontrolować gdzie ma wiać,to musisz nacisnąć któryś przycisk - jeżeli nie jest nic wybrane,to dalej samochód sam wybiera gdzie wieje. a jeśli chodzi o to skąd pobierane jest powietrze ? też automat ? nawet jak jest wyłączony ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Klimatyzacja w trybie AUTO steruje: - mocą nawiewu - kierunkiem nawwieu - temperaturą W momencie jak coś manualnie przestawisz - to "coś" już przestaje być sterowane przez automat, zaś pozostałe parametry nadal. Chyba, że je też przestawisz ręcznie. Co do pozycji AC - to w J11 wg instrukcji też - jako NORMA - ciągle chodzi sprężarka (ciągle się święci AC - co nie zawsze oznacza pracę sprężarki zimą). Powietrze jest pobierane z zewnątrz - chyba że ręcznie wybierzesz obieg zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.