wojtez Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Kupiłem auto 3 tyg temu, wczoraj zaczęło mu brakować mocy w okolicach 2-3tys obrotów (jakby turbo dziura) w tym czasie kopci na czarno i lekko falował na jałowym na zimnym. Nie dławi się, nie szarpie, odpala normalnie czy to ciepły czy zimny. Na razie stawiam na nieszczelny IC, który przy kupnie wiedziałem ze nadaje się do wymiany Jeżeli nic się nie zmieni będę szukał przyczyny w układzie paliwowym. W każdym razie przechodząc do tematu, podczas oględzin zauważyłem, brak wężyków podciśnienia? Starałem się znaleźć schematy na forum i w google oraz service manual'a ale niestety nie znalazłem, aby samemu je kupić i podłączyć. Więc zwracam się do was z proźbą co do czego podłączyć oraz z pytaniem dlaczego ktoś się tego pozbył? Może macie jakieś sugestie albo po zdjęciach stwierdzicie, że brakuje jeszcze czegoś? Zaznaczyłem w czerownych kółkach o co mi chodzi. Chcę poświęcić temu autku troche, bo po za tym jest w super kondycji, napędy, wnętrze, skrzynia, blacha super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 http://www.partsbase.org/media/images/nissan/c3/c34b28ee13fcf18797b3cdc69d4d3c53.png chyba to jest to i z rysunku widać ,że do zaworu idzie jeden a wraca już dwoma do tych drugich zaznaczonych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fastdriver Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 (edytowane) U mnie też są wolne - i tak miałem odkąd kupiłem ... chętnie dowiem się do czego powinny być podłączone U mnie też są wolne - i tak miałem odkąd kupiłem ... chętnie dowiem się do czego powinny być podłączone Edytowane 25 Października 2015 przez fastdriver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Na fotkach nie widać by cokolwiek było tam kiedyś podpięte. Byłby chyba jakiś ślad po nasuniętym wężyku gumowym. To jak z wolnymi kostkami, do niczego nie wpięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fastdriver Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 (edytowane) U mnie też są wolne - i tak miałem odkąd kupiłem ... chętnie dowiem się do czego powinny być podłączone tu troche lepiej widac.....ups to nie te Edytowane 25 Października 2015 przez fastdriver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Sprawdzałem dziś u mnie i w silniku Dci nie ma wcale takich rurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtez Opublikowano 26 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 ciekawe, może były używane do czegoś gdzieś na jakims innym rynku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Lub w innym modelu. Z pompą vp44. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 W google wyskakuje ,że ten zaworek elektromagnetyczny ze schematu ,który niby powinien tam być stosuje się w silnikach YD25DDTI 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 W YD25 ten zaworek odpowiada za VNT - regulację ustawienia łopatek turbiny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtez Opublikowano 27 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 W takim razie już wszystko jasne, myślałem że ktoś tam coś rzeźbił i nie dawało mi to spokoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dymek153 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Witam. Mam ten sam problem. Zdjęcia dodam jutro. U mnie na jednym była ucięta guma, ale ściągnąłem by zmierzyć średnice... Zdaje mi się że trochę wolno przyspiesza kręcąc do 2000 obr. w mieście(50km/h) spokojnie 5-6 bieg. Szukałem i nić nie mogę znaleść na internecie nawet zaczepiłem Pana w xtrailu i poprosiłem o otworzenie maski zerknąłem przez 10 sec ale wydawało mi się DUŻO przewodów wiec musiał mieć podpięte^^" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Witam. Mam ten sam problem. Zdjęcia dodam jutro. U mnie na jednym była ucięta guma, ale ściągnąłem by zmierzyć średnice... Zdaje mi się że trochę wolno przyspiesza kręcąc do 2000 obr. w mieście(50km/h) spokojnie 5-6 bieg. Szukałem i nić nie mogę znaleść na internecie nawet zaczepiłem Pana w xtrailu i poprosiłem o otworzenie maski zerknąłem przez 10 sec ale wydawało mi się DUŻO przewodów wiec musiał mieć podpięte^^" Ale w jakim silniku? Samo 2,2 nic nam nie mówi, więc uzupełnij profil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.