Rafi Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Mam zamiar wymienić amory kpl. i mam mały dylemacik: IronMan nitrogas czy EFS Elite , jedne i drugie wzmacniane . Planowany z przodu zderzak metalowy-jakies sugestie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qubuś Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 tak zakup sobie amorki amada cena dobra i jakość spoko iron many u kolegi w land cruserze wytrzymały 1 rok a w rajdach nie latał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Przednie amorki polecam Monroe Dobra cena i fajnie się spisują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi Opublikowano 25 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 ktoś jeżdził na Amadzie Xtreme bo znalazłem ofertę i powiem ze cena przystępna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Wygenerowałem osobny temat dot. amor-ów ale tylko amor-ów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi Opublikowano 25 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qubuś Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 ktoś jeżdził na Amadzie Xtreme bo znalazłem ofertę i powiem ze cena przystępna u mnie w klubie jest parę patroli z Amadą i dają radę choć. Są twardym amortyzatorem i zawieszenie sztywniejsze się robi Przednie amorki polecam Monroe Dobra cena i fajnie się spisują a jak ze znoszeniem dodatkowego obciążenia jak wyciągarka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Tak na logikę biorąc to prędzej drążki skrętne w d... dostaną ... a przy dodatkowym obciążeniu zmniejsza się amplituda pracy samego amo-ra więc i zużycie powinno nastąpić później ale ... z drugiej strony już "na dzień dobry" taki amor jest w pozycji "sprężonej" czyli sobie popisałem ... i nadal jestem w ciemnej .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi Opublikowano 26 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Generalnie ja sobie tak wymyśliłem że amor gazowy czyli twardszy będzie lepszy na przód tym bardziej że robi się metalowy zderzaczek właśnie Znajomy zakupił kpl Ironów olejowych i ma efekt skaczącej piłki z kolei rozmawiałem z człowiekiem z forum i nie ma przeciwwskazań co do gazowych.Qubuś z kolei mówi ze Amada twarda a przecie jest olejowa , Lemmy jestem z tobą w tej ciemnej yyyy dziurze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 (edytowane) czy gazowe czy olejowe , wszystkie stworzone do off radu śą z zasady twardsze a napewno wytrzymalsze od standardowych , irrony , amandy , dobisony są wkładane do sprzętu przez rzesze ludzi jeżdżących w terenie jeśli by nie było takiej potrzeby to ludziska by jeździły na zwykłych . Ja w tyrraniaku zwykłe amory średniej klasy zajechałem w rok czasu jeżdżąc w terenie pewnie jak bym pomykał po czarnym to i trzy lata by pożyły no ale one były stworzone na asfalt. Amandy mam w parchu , ciężko cosik o twardości powiedzieć bo same resory mam twarde , jeśli chodzi o wytrzymałość to ostatnio przy wykrzyżach przez to że miałem za krótki skok amortyzatory powyrywały uchwyty przy ramie i przeżyły Rafi kolega niech sprawdzi sprężyny czy drążki bo najprawdopodobniej to one są powodem skakania auta . Edytowane 26 Października 2015 przez dziarus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Nie wiem skąd teoria, że amortyzatory gazowe są twardsze niż olejowe. Amada faktycznie jest twarda, chociaż cena jest najniższa Amortyzator gazowy będzie lepszy jeśli auto jest używane również na co dzień, ponieważ jest bardziej komfortowy. Myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie EFS, o którym pisałeś, najbardziej komfortem zbliżony do oryginału No i EFS daje gwarancję na 100 000 kliometrów , a Ironman tylko na 60 000 cena jest chyba ta sama co Ironman Jeżeli chcesz coś lepszego to kup Dobinsona, koszt to około 360zł/szt Wybór i tak należy do Ciebie Musisz jednak pamiętać, że wszystkie z tych amorów, o których pisałem są do zawieszeń +2 cale i jeśli nie nie zrobisz liftu, to zużyją się dużo szybciej, ponieważ będą miały inny zakres pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Nie wiem skąd teoria, że amortyzatory gazowe są twardsze niż olejowe. Amada faktycznie jest twarda, chociaż cena jest najniższa Amortyzator gazowy będzie lepszy jeśli auto jest używane również na co dzień, ponieważ jest bardziej komfortowy. Myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie EFS, o którym pisałeś, najbardziej komfortem zbliżony do oryginału No i EFS daje gwarancję na 100 000 kliometrów , a Ironman tylko na 60 000 cena jest chyba ta sama co Ironman Jeżeli chcesz coś lepszego to kup Dobinsona, koszt to około 360zł/szt Wybór i tak należy do Ciebie Musisz jednak pamiętać, że wszystkie z tych amorów, o których pisałem są do zawieszeń +2 cale i jeśli nie nie zrobisz liftu, to zużyją się dużo szybciej, ponieważ będą miały inny zakres pracy z tym zużywaniem się to bym tak nie przesadzał. Kiedys przy zakupie Dobinsonów rozmawiałem z dystrybutorem na Polskę tejże marki i 2" lift to żaden lift i tak naprawdę każdy seryjny amor się do tego nadaje i odwrotnie także w tej kwestii nie ma żadnych przeciwwskazań. Przerabiałem Dobinsona rancho ironmana w ciężkim terenie i jeżdżąc po drodze dodam że w rancho puściło uszczelnienie tłoczyska tak po roku katowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 zabieram sie za zakup amorow do mojego mavericka i tak czytam te opinie i juz nie wiem sam co wybrac. Maverickiem smigam typowo weekendowo i niekiedy w tygodniu jak mi droga dojazdowa do domu zamienia sie w poligon (wiec przebiegi beda bardzo male) Z tego co wyczytalem i jesli dobrze rozumiem to na miekkich amorach bardziej dostaja drązki skretne, a na twardych mniej? Druga sprawa jest taka ze tereny po ktorych smigam sa czesto dziurawe, jest duzo korzeni, i drobnych kamieni ( wiec teoretycznie miekki amor byl by lepszy na taki teren? bardziej by wybieral wszytsko co na drodze? nie chcial bym tez jadac na twardych dostac automatycznego rozkrecania tapicerki i wybijania innych elementow zawieszenia) Moze po moim opisie ktos mi doradzi co wybrac. Budzet to licze do okolo 300zl za szt. Dodam jeszcze(jak by to mialo znaczenie) ze planuje w przyslzym roku wrzuce drazki calmini(ale nie jest to pewnie w 100%) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 Monroe amorki drążków skrętnych nie wrzucaj, tak są wzmocnione, że ścina wieloklin w gniazdach przy wahaczach (przynajmniej ironman) chyba że dorobisz sobie gniazda z mocniejszej stali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 Oki, dzieki w takim razie bede sie rozgladal za nimi. co do drązkow to od zakupu auta mam tak ze auto stoi rowno (po okolo 51,5cm od sprzegielka do krawedzi nakladk blotnika) ale sruba na drążk po stronie pasazera bardziej wystaje wiec podjerzewam ze cos bylo kombinowane, i nie wiem jak dlugo takei cos wytrzyma czy moge spokjnie smigac czy moze sie to rozleciec? A co do calmini to wybralem tylko dlatego poniewaz mslalem ze to zalatwi problem na dlugi czas, no ale jesli nie warto to moze nowe standardowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 nic ci się niestanie te śruby to jest regulacja wysokości zawieszenia. Widocznie jak ktoś kiedyś coś robił to odkręcił drążek i inaczej go ustawił na wieloklinie. czyli wszystko jest dobrze 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Dokładnie tak jak pisze Michał ... w sumie to nawet częściej ktoś pisze że ma śrubę kierowcy bardziej wkręconą względem drugiej strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NovyGT Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Hej Panowie, Ostatnio zauważyłem, że lewy przedni wahacz delikatnie mi wgniótł amora (Iron)... Dolne odboje mam na miejscu, ale nie potrafię zlokalizować górnych. Czy w ogóle w TII takowe są/być powinny? Jeśli tak to gdzie? Co może powodem spotkania wahacza z amorem? Fakt, że Iron jest trochę grubszy od serii, ale mimo wszytko wahacz nie powinien wgniatać amortyzatorów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 sa gorne w t2 takie okragle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NovyGT Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 (edytowane) sa gorne w t2 takie okragle To w moim przypadku znaczy się być powinny bo za ch... nie znalazłem niczego przypominającego odbój (poza dolnymi). W serwisówce też nie znajduję, ani tu http://nissan4u.com/parts/terrano2/el_r20/2003_10/type_138/ Ma ktoś zdjęcie lokalizacji tego odboju? Sam odbój wygląda tak? Edytowane 2 Czerwca 2016 przez NovyGT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 (edytowane) I to jest właśnie to co na focie.a propo Amorów zajeżdrzam Monroa 4 rok i nie umiem go zabić .4 rok stał na przodzie a od roku winda i dalej dają radę. Edytowane 2 Czerwca 2016 przez łysy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara74 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Hej Panowie, Ostatnio zauważyłem, że lewy przedni wahacz delikatnie mi wgniótł amora (Iron)... Dolne odboje mam na miejscu, ale nie potrafię zlokalizować górnych. Czy w ogóle w TII takowe są/być powinny? Jeśli tak to gdzie? Co może powodem spotkania wahacza z amorem? Fakt, że Iron jest trochę grubszy od serii, ale mimo wszytko wahacz nie powinien wgniatać amortyzatorów... mam tal samo , na lewym amorku lekka wgniotka , miałem tak na starym , potem wyszło na wymienionych ,jutro zmieniam na nowe i zobaczymy jak będzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.