Gość jumbol0801 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Witam, mam taki problem że Almera przestała odpalać. Jakiś czas miała problemy na zminym silniku ale po dodawaniu gazu odpalała za pierwszym razem, jak się nie udało to już nie odpaliła aż po długim czasie lub na nastepny dzień. Na ciepłym silniku paliła bez problemu na dotyk.Wróciłem do domu i rano zonk. Kręci lekko jakby chciała zaskoczyć ale obroty idą do pierwszej kreski i nic. Podłączyłem komputer i wyskoczył błąd P0113 czyli że czujnik temperatury powietrza czy jakoś tak. Wyczyściłem przepływomierz i nic tak samo. Chciałem zczytać błąd ale nic nie idzie zrobić chyba jakiś błąd w oprogramowaniu do sprawdzania błędów.chce kupić przepływomierz ale nie wiem czy on az tak moze powodować że auto w ogóle nie chce odpalić?? w innym aucie też miałem problem z tym ale auto paliło. Prosze o pomoc i czy kupić zamiennik czy uzywke oryginalna. Pozdrawiam i dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Jaki stan świec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jumbol0801 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 sprawdzałem jakiś czas temu i wyglądały ok. były suche przerwa wyglądała dobrze nie wiem kiedy były wymieniane bo kupiłem almere rok temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Jeśli po kilku próbach nie odpali, to wykręć świece i zobacz czy nie jest zalana. Jeśli tak, to może być czujnik temperatury płynu i błędne złe dane. Komputer może cały czas myśleć że silnik jest rozgrzany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jumbol0801 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Sprawdzę, ale dlaczego wyskoczył błąd przepływomierza? tzn czujnika? świece Ok, jakies jeszcze podpowiedzi? z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 U mnie kiedyś w układzie paliwowym komp pokazał awarie czujnika ciśnienia paliwa na listwie, którego nie można kupić osobno, lecz z całą listwą. Dobrze że nie kupowałem, gdyż naprawa polegała tylko na zaprogramowaniu pompy. Czujnik był ostatnim elementem w układzie, którego odczytał komp, jako usterke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jumbol0801 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 OK. wyskakuje teraz czujnik połorzenia wału . sensor A . wiem że są dwa czujniki i ten A to który? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 To może być objaw przestawionych faz rozrządu,sprawdź ten czujnik , ale może to być objaw rozciągniętego łańcucha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jumbol0801 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 też tak myślę, mam czujnik więc wymienię ale to ten u góry czy ten z tyłu na dole? czujnik wymieniony , swiece nowe i nadal nic, rozciagniety łancuch może byc powodem nie odpalenia auta?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aspiryn Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Witam, podłączę się do tematu, gdyż jest podobny do mojego problemu. W mojej Almerce 1,5 - 90KM około 2 miesiące temu pojawił się problem z odpalaniem na zimnym silniku. Almerka odpala po długim kręceniu i ma niskie obraty (tak jakby nie było ssania). W saplinach czuć specyficzny zapach nieprzepalonej benzyny, widoczny jest niebieskawy dym. Wszysko ustępuje po rozgrzaniu silnika. na ciepłym silniku pali bez żadnych problemów. Koputer nie pokazuje żadnych błędów. Przeglądłem różne fora i sprawdzałem różne porady. Wylkuczam rozciągnięty łańcuch rozrządu, gdyż wymieniałem go 10 tys. km temu. Wyczyściłem przepustnicę, silnik krokowy i po tym czyszceniu mam wyższe obroty na ciełym silniku - ok 1000. Problem z uruchomieniem zimnego silnika pozostał. Dwa dni temu kupiłem nowy czujnik temperatury cieczy chłodzącej dający sygnał do komputera - również bez zmian. Świce wymienione, przepływka również była zamieniana na sprawną. Duży problem miałem dziś z uruchomieniem silnika przy 4 stopniowym mrozie, musiał bardzo długo kręcić, aż w końcu załąpał. Proszę o jakieś jeszcze sugestie. Pozdrawiam i dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jumbol0801 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 To jest nas dwóch, myślę czy immobilaizer może coś takiego powodować? Więc teraz tak. Spojrzałem czy jest iskra i za pierwszym razem ściągając pierwszą cewkę iskry brak druga tak samo trzecia też(myślę sobie wiązka padła) ale na czwartej była ale przez chwile pózniej nic i ponownie się pojawiła. Patrzac na cztery wyjęte cewki iskra skacze sobie jak chce raz jest raz nie ma raz tu raz tam. Co może być tego powodem?? coś z ECU? Dziś mam troszkę czasu i idę sprawdzić kable Ok. W końcu troche czasu i zobaczyłem że napinacz wyciągnięty na jakieś 2cm . Kupiłem rozrząd, Wczoraj brałem się za robienie i mam już ściągnięte koła pokrywę zaworów i teraz walkczę ze ściągnięciem bocznej pokrywy żeby dostać się do dolnej zębatki. Miska olejowa przymocowana na silikon i mam pytanie czy muszę ją ściągnąć żeby wyjąć pokrywę? góra odchodzi ale czuję jakieś trzymanie na wale. miska olejowa jest odkręcona i trzymja tylko na silikonie. Pokrywa schodz z metalowych trzpieni na centymetr i dalej trzyma dół delikatnie sprężynuje. Jakieś porady? z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtas55555 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 hej. mam ten sam problrm iskra skacze jak chce. rozrzad wymienilem bo napinacz na jakies 2 cm wysuniety byl i dalej to samo:( jak rozwiazales problem to napisz prosze co bylo przyczyna bo juz nie mam pomyslow... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jakub-m7 Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Witam wszystkich. Auto zgasło w korku po odpaleniu przestał się wkręcać na obroty (brak mocy) zjechałem na pobocze i po ostygnięciu świeciła kontrolka CHECK ale auto wkręcało się na obroty. Po zagrzaniu znowu od nowa i tak za każdym razem, po nocy tak samo. Po podłączeniu pod komputer wyszło położenie czujnika wałka rozrządu wymieniłem na zamiennik i prawie wszystko ok tylko przestał rano odpalać na zimnym silniku. Nieraz zapali za 2, 3, 4 razem a w wczoraj w ogóle, wymieniłem świece przepływomierz jest ok bo po odłączeniu auto gaśnie całkowicie. na ciepłym silniku pali za pierwszym razem po 2 sekundach. I mama takie pytanie czy może być to przyczyną nie oryginalnego czujnika czy na przykład czujnika temperatury, bo nie wiem czy czasami go nie zalewa bo czuć benzynę. Na gazie też nie chce odpalić. Proszę was o jakieś podpowiedzi co można z tym zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Były takie przypadki iż były zakładane 2/3 czujniki i ten ostatni był dobry. Taki sam czujnik co na wałku jest również na wale. Może spróbuj zamienić. Również wpływ może mieć czujnik temp. tak miałem u córki w micrze. Tutaj chodzi o czujnik temp. z dwoma pinami. Przeczytaj jeszcze to. Co prawda Dci, ale objawy te same http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/100448-n16-15-dci-problem-z-odpalaniem-na-ciep%C5%82ym-silniku/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Baran Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Witam, mam Nissana Almere N16 z 2001 r. silnik 1.5 benzyna. Auto ma problem z odpalaniem na zimnym silniku. Codziennie rano trzeba bardzo długo kręcić żeby w ogóle odpaliło, jak już niby odpali pochodzi nierówno (jakby nie palił na wszystkie gary), aż w końcu wkręci się na obroty i zacznie chodzić normalnie. Po takim ciężkim odpaleniu silnik już nie ma problemu z odpalanie do momentu aż znowu ostygnie. Ostatnio gdy pojawiły się przymrozki auto nie chciało już w ogóle odpalić. Samochód był już u 3 mechaników gdzie mechanicy wymienili już: pompa paliwa, kolejny mechanik powiedział, że silnik jest do remontu,a następny zaprzeczył i wymienił cewke ale nadal są problemy z odpaleniem, Samochód od 5 miesięcy posiada instalację gazowo LEVATO. Bardzo proszę o odpowiedź czy ktoś spotkał się z podobnym problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 lovato a nie levato. zacznij od zakręcenia zaworu na butli i pojezdzeniu pare dni bez gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Baran Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Ale instalacja jest sekwencyjna więc odpala na benzynie. Myślisz że to może mieć coś wspólnego ?? W tygodniu postaram się podjechać do gazownika żeby ją zakręcił i pojeżdżę na benzynie. Jak tylko coś będę wiedział to sie odezwę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Bez jaj, przeciez to jest pokrętło na zaworze w butli, nawet klucza nie trzeba a sam zawór jest na wierzchu. Z reszta powinieneś wiedzieć jak odłączyć gaz ze względów bezpieczeństwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.