Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] Coś o P10 GT


Gość Kozioty
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

moje pytanie dotyczy jakby mojego nissana.

Jest to autko z 1994 roku 2.0eGT i to wszystko co o nim wiem .chciałbym sie dowiedzieć coś więcej na jego temat jaki to model p10 czy inny itp jeżeli ktos posiada takiego samego nissanka prosze o kontakt.

dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli masz jakies pytania odnosnie P10 GT pytaj smialo. Od prawie 3 lat jezdze dokladnie taka sama i cos sie juz o niej dowiedzialem.

hej dzięki za odpowiedź

jeszcze za duzo pytań to nie mam poniewaz jeżdze nim dopiero 3 tygodnie

ale chciałbym wiedziec czego mam sie obawiac na co zwrócic uwage a z czego sie cieszyc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rocznik dość odległy, więc podejrzewam, że ma już trochę nakręcone, sugeruje wymianę łańcucha rozrządu i napinacza, bo inaczej boli finansowo, oj boli. Warto zwrócić uwagę na prawą półoś, lubi się ukręcać. Generalnie bez problemu, chcoiaż czasem ta boschowska elektronika lubi psocić. Ja mam juz drugą GT, moja jest też z 94 roku, ale była kupiona w ASO w Polsce, co powoduje, że nie martwię się jej ewentualną przeszłością wypadkową. A to ma duże znaczenie dla dość wrażliwego zawieszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie najbardziej powinienes sie cieszyc z silnika i komfortu zawieszenia. Niestety jest ono niezbyt trwale ze wzgledu na jakosc polskich drog, jednak przy jego naprawie wystarczy zadbac o dobre jakosciowo elementy (tulejki ,sworznie, laczniki stabulizatorow i przedewszystkim gorne wahacze). Oprocz wymiany elementow zawieszenia nie mialem przez 3 lata z primerka zadnych problemow. Rewelacyjne trzymanie sie drogi na trasie. Jak na swoje 150KM ma niezbyt duzy apetyt na paliwo (przy spokojnej jezdzie). Nie bralbym sie za wymiane rozrzadu jezeli nie ma na to niezbitych dowodow bo koszt tej naprawy powala na kolana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do przebiegu to ma 160 000 co do pochodzenia jestem w 90% pewny kupiłem go od znajomego który 7lat temu sprowadził ja z belgi mjała wtedy przejechane ok 60 000 .mjała robione pełne przeglądy co 10 m000 także myśle że nie jest narazie tak źle. Ostatnio miałem problem z linka sprzegła ale narazie udało sie ją uratować i w tej chwili oglądam sie za nową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyraźne powody rozrządu pojawią się jak łańcuch pęknie, wtedy są naprawdę wyraźne, znam przynajmniej 4 takie GT, które leczyły silniki po tej awarii, plus moja piąta, więc to nie jeden egzemplarz, u mnie pękł jak było 207tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok ale jak sprawdzic łańcuch samemu czy to sie wogóle da czy raczej udac sie do mechanika ?

jesli chodzi o zuzycie to faktycznie przy spokojnej jeżdzie ( no czasem z jakims szarpnieciem) to wychodzi mi w mieście coś około 10l / 100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...