smutekh Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Nie ukrywam że założyłem ten temat z nadzieją że dyskusja zainteresuje DINA.Zastanawiałem się czy nie dało by się zaadaptować jakiegoś STAGA do tego silnika.Sygnał sterujący pobrać z 2 wtrysków benzynowych a potem wykorzystać 2 wyjścia na wtryskiwacze gazowe łącząc je w 2 banki po 3 wtryski.Bredzę czy dobrze kombinuję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Dualpoint a nie MPI ... Powiem Ci tak: TomGr ma też jak ja wielopunkt 148KM ja mam sekwencję KME, on zwykłą instalację "z rury" ... chodzi to to pięknie, niech chłopaki ze zlotów się wypowiedzą czy Tomek miał kiedyś problem z mocą lub gazem ... żadnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smutekh Opublikowano 26 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Ja wiem co mam w kwestii rodzaju wtrysku bo już mnie oświeciliście kiedyś Chyba nie zrozumiałeś mojej koncepcji wtrysku.gazu.Stag sam wykrywa ile ma mieć aktywnych wtrysków.Można założyć Staga 300-6 (6 cylindrów) do silnika 4 cylindrowego.Wtedy po prostu nie używane nie działają.Dlatego idę tym torem.A chcę kombinować bo mam czas i lubię.I może spali ......mniej na wtrysku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 18-20/100 to normalne spalanie tych silników faktycznie, kiedyś było parę takich tematów ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 to znaczy co tam masz dokładnie i jaki jest zamysł bo czegoś nie ogarniam, z tego co zrozumiałem masz dwa wtryski PB po jednym na bank i chcesz to wykorzystać jako podstawa do zamontowania sekwencji do auta?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smutekh Opublikowano 27 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Właśnie tak.Ten silnik ma dualpoint.Czyli dwa monowtryski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 OK, czyli musisz sparować i połączyć jako fulgrupa i wtedy jeden wtrysk steruje jednym bankiem (czyli 3 gazowymi) i drugi drugim (też 3 gazowymi), potrzebujesz szybkich wtryskiwaczy np. Barakuda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smutekh Opublikowano 27 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 A polskie WGS-y wystarczą?Słyszałem że są szybkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 wgs-ów nie montowałem, podobno działają ale o jakości się nie wypowiem, za to barakuda to bdb wybór w stosunku cena/jakość i też Polska produkcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Dołączę się do tematu choć trochę z innej beczki. Mianowicie zakupiłem TI 3.0 v6 i mistrz od gazu powycinał niektóre króćce wychodzące z elementu przepustnicy domniemam że przewody to jakieś podciśnienia. Ponadto mikser założył nie do tego silnika jeżeli ktoś posiada oznaczenie tego miksera to byłbym wdzięczny i może ktoś posiada schemat podłączeń osprzętu do silnika VG 3.0i ,wszystkie serwisówki pokazują tylko wersję VG 3.0 E nie wiem dlaczego nie ma wcześniejszych. I jeszcze jeden problem ktoś wyciął całą wiązkę od jednej wtyczki z pompy zbiornika stan na plywaku 0 a nalane pod korek wiecie może co tam dochodzi i gdzie się z tym wpiąć? Z góry dzięki za pomoc. I zapraszam na bro do Bydgoszczy;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Poszukaj jako Patfinder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio999 Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 To i kolektor ssący musisz podmienić, bo do duala nie wepchniesz sześciu wtrysków. A jak już podmienisz kolektor to kup wiązkę silnika i kompa. A wtedy to już to ze wszystkim bajka parę gratów jeszcze i będzie wielopunkt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 a jaki tam jest kolektor?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 a jaki tam jest kolektor?? https://www.google.pl/search?q=vg30i&espv=2&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI49fJma3oyAIVphByCh0RoAwC&dpr=1 4-te zdjęcie od lewej na samej górze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 trzeba by było sprawdzić czy nei można nawiercić głowicy, tak robię w Mazdach i podobnych jak klapki zaraz przy głowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smutekh Opublikowano 29 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Na razie kończę blacharkę.Potem dopiero zacznę sprawdzać co jest pod maską.Przyznam się że jeszcze nawet nie zdejmowałem obudowy filtra powietrza więc nie mam bladego pojęcia jak ten dual z kolektorem wygląda.Jak okaże się że nie da się upchnąć wtrysków to chyba zmienię ten kolektor z wiązką .....albo cały silnik na VG30e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio999 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 (edytowane) Ja przerabiałem w drugą stronę. W dualu z kolektorem nic nie pokombinujesz. Miedzy innymi jest on podgrzewany płynem chłodzącym. Edytowane 30 Października 2015 przez pio999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 a po co podgrzewać?? strata mocy chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio999 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Fabrycznie podgrzewany jest, japończycy lubią innowacje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 wiem, ze fabrycznie tak samo jak przepustnice w SR-ach u mnie w Ody tez było do pewnego czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio999 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 (edytowane) Ja tam tylko na kruciaku LPG śmigam i jest za***iscie. A kolega jak ma problemy z gazem niech szuka takiego miksera: Edit http://www.rybacki.pl/index.php?route=product/product&product_id=251 Napisane 2.4, ale od tego kolesia kupiłem i jest git. Edytowane 30 Października 2015 przez pio999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Ja tam tylko na kruciaku LPG śmigam i jest za***iscie. A kolega jak ma problemy z gazem niech szuka takiego miksera: Edit http://www.rybacki.pl/index.php?route=product/product&product_id=251 Napisane 2.4, ale od tego kolesia kupiłem i jest git. Wielkie dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabu70 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Witam! Po ponad rocznym użytkowaniu T-I 3.0 V6 na instalacji STAG-2, pomijając teren , nie przekroczyłem średnio 15-16 L/100km gazu , Taran nie zmulony, noga średnio 'ciężka", dla mnie rewelka. Potwierdza się po raz kolejny , że to nie wina samochodu że żłopie gaz jak zmęczony wielbłąd, lecz gazownika który nie do końca potrafi dopasować parametry instalacji do konkretnego motoru. Od wczesnych lat 90-tych jeżdżę na gazie, początkowo na "holendrach" bo innych u nas nie było (tak jak i stacji LPG), i mam dość dobrze wyrobione zdanie na TAK jeżeli chodzi o jazdę z LPG. Żadna reklama w TV, radio, necie , nie wskaże wam dobrego gazownika. Tylko przekaz między posiadaczami (zadowolonymi), samochodów z LPG daje w miarę wymierną reklamę danej firmie, i mam "swojego" od wielu lat wypróbowanego gazownika który potrafi idealnie dobrać instalkę pod każdy (nawet ponoć niegazowalny) model samochodu, bez strat w mocy i bez bezsensownego żłopania gazu, a gazowałem u niego pojemności od 1.4 do 5.7 i to skutecznie i z pełnym zadowoleniem. Obecną instalację przejąłem z samochodem od poprzedniego właściciela, który też miał taką wypróbowaną firmę autogazu, i to od razu widać w codziennym użytkowaniu, bez problemów i jak na ten typ ekonomicznie. Nie dajcie sobie wmówić "Panie! , ten typ już tak ma", lub "jak ma jeździć, to musi palić!", gówno prawda!!! Na moim przykładzie widać że można być zadowolonym i nie godzić się na jakieś półśrodki , bo "fachowcowi" nie chce się kombinować w dobrym tego słowa znaczeniu, tylko woli zakładać na podstawie tabelek mocy i dodanego typu "gotowca". "Dobry" fachowiec potrafi tak "ulepić" instalację z różnych podzespołów, że i on i klient będzie zadowolony, ale do tego trzeba mieć "pasję", i takich gazowników wam życzę, a nie "gazowych Januszy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.