Azbach Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Cześć, ponownie. Chodzi o zbieżność tylnich kół. Wiem nie ma regulacjii. Tylko, że moje koła nie są okrągłe. Byłem na zbieżności i powiedziano mi że kąty sa za ostre co powoduje ździeranie wewnętrznej strony kół tylnich. Co do tego mam pytanie co z tym można zrobić. Samochód nie był bity. Jedynie chyba za mocno obciążony. Nawet jeżeli to co mogło się pogiąć? Czy czeka mnie wymiana albo prostowanie belki? Też gdzieś na forum ktoś proponował wymianę sforznia z łożyskiem ale na mój prosty rozum jest to bez sensu bo jakim cudem sforzeń mogłby się pogiąć? Szybciej mocowanie sforznia i nawet jeżeli tak to było by słychać łożysko lub był by luz. Może sie mylę. Drugie pytanie na które specjaliści nie odpowiedzieli to dlaczego wewnętrzne ranty opon tylniego zawieszenia nie sa okrągłe tylko co około 10 cm mam mały próg, mocno wyczuwalny przez przejechanie ręką po oponie. Czy to jest beznadziejna konstrukcja opony lub jej wada produkcyjna? Opony są produkcji Chińskiej chyba. Czy może to przez amortyzatory. Wizualnie i przez ugniatanie tyłu jest wszystko w pożądku. Miałem dodać filmik ale mój telefon odmówił posłuszeństwa. Proszę o pomoc bo nie wiem co mam ratować. Portfel czy samochód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Sprawdz tuleje stalowo-gumowe tylnej belki,jedna moze byc wybita.Os jest ciagniona przez samochod i wybicie jednej tuleji spowoduje , ze os nie jest ciagniona prostopadle do osi jazdy.Zabki na oponie moga moga byc skutkiem niewywazenia kol.Darcie opony od wewnatrz to kola dolem rozjechane. Lepiej napisz w jakich okolicznosciach to sie stalo, mam wrazenie zes przeciazyl samochod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azbach Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Dzięki za podpowiedz. Spradzane były tuleje i zero luzu, jak nowe. Na pewno przeciążyłem samochód tylko teraz pytanie co sie pogieło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Nie odpowiedziales na pytanie jak stoja tylne kola, czy sa dolem rozjechane czy trzymaja pion.Prawdopodobnie srodek belki bedzie mial wygiecie w dol ( moze ale nie musi),lepiej wjechac na podnosnik i temat obejrzec , kola mogly tez dostac luzu na lozyskach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azbach Opublikowano 16 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Koła są skierowane dołem do zewnątrz. Nie ma luzu na łożyskach. Bede mniał teraz czas zaopiekować się nim. Posprawdzam i napisze co nie tak. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 To jestesmy w domu, powinny byc w pionie,przejrzyj to na podnosniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azbach Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Celem odpowiedzi na ten post. Zbieżność jest nieodwracalna bo nie ma możliwości korygowania jej na tylnej osi. Te pofałdowania na oponach wzięły się ze słabej jakości opon. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.