Daniel Bobcat Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Witajcie! Co sądzicie o nowej Navarce? NP 300? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Silnik zmieniony na 2,3 DCi z Renault Master i Traffic. 160 i 190 KM ,biturbo , zawieszenie tył na sprężynach - niczego dobrego to nie wróży. W 2020 roku wstawia 1,5 DCi ze Scenica jak tak dalej pójdzie i zlikwidują ramę Trzeba jakiś samochód z tego roku kupić na zapas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 He he he. Dobrze że chociaż silnik jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Jestem właśnie po jazdach demówką. Samochód jest znacznie lepszy niż się spodziewałem . Jest to zupełnie nowy samochód jeśli chodzi o wnętrze. Zawieszenie wielowahaczowe z tyłu na sprężynach = na pusto trzyma się rewelacyjnie drogi. Z tyłu oparcie kanapy nie jest już prostopadłe do siedzenia- siedzi się bardziej komfortowo.Silnik 2,3DCI zbiera się dość dobrze pomimo wyparowania 200 cm3 , jednak powszechna tenedencja miniaturyzacji dobrze tej koncepcji nie służy. Bardzo ciekawy jest podgląd otoczenia samochodu za pomocą kamer. Widać wszystkie szczegóły - nie trzeba wychodzić z samochodu , żeby zobaczyc czy jakas przeszkoda nie jest obok samochodu. Gdyby ta nowa Navara miała silnik 3.0 to chyba już złozyłbym zamówienie..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacuro Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Małe żółte rączki wciąż montują 2,5 l http://www.nissan.co.th/en/Vehicles/NP300-Navara-Double-Cab.aspx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 No i jeszcze 30% tańsza niż w PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkn Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Widać szykują ją tylko do klientów z miasta na asfalt a jak zlikwidują kiedyś ramę to może wreszcie nie będzie rdzewiała :dribble: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 (edytowane) Może ktoś z Was ma doświadczenia z eksploatacji nowej Toyoty Hiluxa ? Toyota dalej sprzedaje modele z silnikiem 3.0. Moc 171 KM . A cena zupełnie zbliżona do Nowej Navary NP300 z silnikiem małolitrażowym 2.3. Jakoś do mnie ten silnik 2.3 nie trafia. Na forach angielskich już dziwne przypadki opisują - typu "ogranicznik prędkości w nowym modelu". Nie ma co się dobrowolnie bawić w królika doświadczalnego i to za własną kasę. Edytowane 16 Marca 2016 przez dzemik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkn Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Wszystkie są super http://www.europe4x4mag.com/2016/03/03/pick-ups-check-chassis/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Bobcat Opublikowano 1 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 Powiem tak: zrobiłem od Sierpnia 6 tyś i jakoś nie mogę przestawić się no Nowj Navary. Jest miękka, silnik pracuje jak Clio na haju, porównując do D40 ach to było autko. Co bym chciał? znowu D40 ale z 2016 roku. Jak zobaczyłem po raz pierwszy D23 do handlowca z Nissana powiedziałem "Fajna aktówka" po miesiącu eksploatacji potwierdzam. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banderas40 Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 (edytowane) Jakoś nie łapię mam 2,3 biturbo 190 koni i 450 niutków moment do tego szybko łapie max moment obrotowy dzięki podwójnemu turbo. prędkość podróżna z 5 osobami na pokładzie i oponami Cooper discover 265 /70 /18 -190 na godzinę , spalanie jakie miałem po prawie 1000 km takiej jazdy (noga ma ciężką bardzo jest) poniżej 13 litrów - moim zdaniem bardzo dobra autko. Po co mi silnik 2.5 skoro miał takie same parametry jak ten 2,3? Totota z silnikiem 3,0 ma zaledwie 171 - to nie powala czym się zachwycać wszak Nissan daje 190 koni. W srodku całkiem nieźle się siedzi - u mnie dosyć głośno jest bo oponki z bieżnikiem w teren robią masę hałasu ale wszak jest dobre radyjko więc można zawsze trochę głośniej muzyczkę puścić. Ogólnie jak ktoś szuka cichego samochodu to musi sobie kupić coś innego - to jest samochód terenowy więc będzie głośno i czasami będzie skrzypiało :-). Moim zdaniem autko fajne. Przejechałem ponad 16 tyś km. A nie ukrywam miałem już 1 szy kłopot uszkodzenie czujnika sterującego pracą turbin - dzięki szybkiej reakcji serwisu w Koszalinie awaria usunięta i jak na razie jest OK :-). Może ktoś z Was ma doświadczenia z eksploatacji nowej Toyoty Hiluxa ? Toyota dalej sprzedaje modele z silnikiem 3.0. Moc 171 KM . A cena zupełnie zbliżona do Nowej Navary NP300 z silnikiem małolitrażowym 2.3. Jakoś do mnie ten silnik 2.3 nie trafia. Na forach angielskich już dziwne przypadki opisują - typu "ogranicznik prędkości w nowym modelu". Nie ma co się dobrowolnie bawić w królika doświadczalnego i to za własną kasę. Silnik 2,3 ale więcej koni niż ten od Toyoty bo 190 i 450 niutków więc naprawdę jest czym pojechać na tym silniku małolitrażowym. A pytanie do posiadaczy NP 300 jest takie prozaiczne: macie termometr? Nie mogę zlokalizować albo moja bestyja nie posiada takowego. Edytowane 9 Października 2016 przez banderas40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Poczekaj aż zrobisz 100kkm i silnik zacznie umierać. Wtedy zrozumiesz dlaczego D40 pod tym względem była lepsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banderas40 Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Nadal nie wiem czy samochód ten posiada tak prozaiczną rzecz jak termometr wskazujący temperaturę na zewnątrz pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 Dla użytkowników nowych Navar NP 300 . Nissan nadal nie wyciągnął wniosków z rdzewiejących ram w D40. Rama NP 300 dokładnie w tym samym miejscu zaczyna rdzewieć.!!!! Zgłaszajcie od razu ten problem podczas przeglądów bo potem będzie jak zawsze.... usłyszycie" Rama nie jest objęta gwarancją producenta" pomimo robienia co roku przeglądu lakierniczego itp itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ron5 Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 Panowie,ja przepraszam bardzo ale te narzekania na silnik sa mocno przesadzone.Przecież to jest silnik uzywany w Renault Traffic i chyba innych więc jest dobrze przetestowany. 2,3 L i 190 KM to na dzisiejsze czasy nie jest wyżyłowanie!! Nowa Navara jest jak najbardziej ok wg mnie.Tej wielkości auta z AT,na ramie, w dobrej wersji wyposażenia nie kupi się-po prostu (NP 300 z 2017 w wersji Tecna z AT za ok 130 tys brutto) Sorry na wszystko można nzrzekać ale gdzie jest realna alternatywa? Gdyby nie to,że moja d40 wciąż dobrze sie spisuje nie zastanawiał bym się-tylko NP 300.Oczywiście mowa o pickupach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 Pracuję w pogotowiu. Ambulanse robione na Trafiicach to jedna wielka porażka. Psują się na potęgę zaczynając od elektroniki a kończąc na silniku. Ostatnio chłopakom w trakcie jazdy wypadł silnik przez przednią belkę. Przyczyna: szlag trafił poduszkę. Auto na szczęście na gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 Na szczęście dwóch producentów pickupów sprzedawanych w Europie zmądrzało - VW wywalił silnik małolitrażowy z Amaroka i teraz tylko 3 literki no i Ford Ranger z silnikiem 3,2 litra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.