peceq Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Czyli tak jak obstawialem czerwone podswietlenie, smiesznie tak do gory nogami Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Tylko nie ma pewności, czy czerwone nie będzie znowu bardziej czerwone niż fabryczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peceq Opublikowano 11 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Dokladnie, ja na razie odstawilem temat, mialem jeden oryginalny Przycisk na testy to sprobuje cos z nim porobic Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostDriver Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Też niedawno montowałem czujniki parkowania przednie i tylne. Przednie miały być włączane przyciskiem i dezaktywować się po 40s, ale udało się wpiąć w magistralę CAN i są aktywne zawsze do prędkości 10km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peceq Opublikowano 11 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Też niedawno montowałem czujniki parkowania przednie i tylne. Przednie miały być włączane przyciskiem i dezaktywować się po 40s, ale udało się wpiąć w magistralę CAN i są aktywne zawsze do prędkości 10km/h.Gdzie robiłeś? I za ile Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostDriver Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 (edytowane) Gdzie robiłeś? I za ile Car Audio Media Białystok , koszt za przód, tył +lakierowanie 1000zł. Więcej w tym temacie http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/101594-czujniki-parkowania-z-przodu-i-z-ty%C5%82u/ Edytowane 11 Grudnia 2015 przez GhostDriver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert.Byd Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) Również nabyłem ten włącznik z aliexpress, tylko czerwony. Jak przejdzie to będę zakładał czujniki Valeo na przód, a włącznik w miejscu na pokrętło regulacji świateł. Dzięki pomocy Michalmiko zakupiłem odpowiednie czujniki na przód Valeo. Jak przyjdą to do malowania i na samochód. Montaż chyba również zlecę ASO. Edytowane 13 Marca 2016 przez Robert.Byd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peceq Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Jak sie cieplej zrobi tez sie za nie zabiore Wyslane z mojego Xperia Z3 Przy uzyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Również nabyłem ten włącznik z aliexpress, tylko czerwony. Jak przejdzie to będę zakładał czujniki Valeo na przód, a włącznik w miejscu na pokrętło regulacji świateł. Dzięki pomocy Michalmiko zakupiłem odpowiednie czujniki na przód Valeo. Jak przyjdą to do malowania i na samochód. Montaż chyba również zlecę ASO. Jak podłączysz to daj znać jak ten czerwony odcień ma się do reszty podświetlenia fabrycznego Malujesz sam, czy zlecasz komuś? Jak zlecasz to powiedz ile to kosztowało, bo ja kupiłem zestaw dobrany pod kolor do samodzielnego malowania (wszystkie niezbędne rzeczy z papierem ściernym i odtłuszczaczem) za ok. 65zł. Potrzebowałem na to jeden wieczór. Cieszę się, że mogłem pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert.Byd Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 (edytowane) Również nabyłem ten włącznik z aliexpress, tylko czerwony. Jak przejdzie to będę zakładał czujniki Valeo na przód, a włącznik w miejscu na pokrętło regulacji świateł. Dzisiaj odebrałem zamówiony włącznik, będzie można przystąpić do montażu czujników. Edytowane 5 Kwietnia 2016 przez Robert.Byd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peceq Opublikowano 4 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 kolega zrobi możliwie najdokładniejszą dokumentację, zdjęcia ciągniętych kabli, rozstawu czujników, podłączenia itp. Z góry dziękuję za pomoc. Ja u siebie będę montował oryginalny włącznik z przekaźnikiem i czujnikami z buzzerem. Przewody pociągnąłem przez gumę która jest puszczona cała wiącha z kabiny do silnika. By nie uszkodzić żadnego z nich przy przeciąganiu puściłem je obrzeżem tej gumy. A zrobiłem to za pomocą kawałka rurki od anteny samochodowej, tej najgrubszej. Ściąłem ją pod skosem zaostrzyłem i takim narzędziem przebiłem się przez gumę. Potem przez ta rurkę przeciągnąłem przewody zasilające w koszulkach ochronnych wraz z buzerem. Po przeciągnięciu przewodów rurkę wyciągam a przewody zostają uszczelnione gumą przez którą się przebiłem. Do włączania modułu sterującego użyłem włącznika chwilowego ESP właśnie. Za moduł sterujący włączaniem zapłaciłem więcej niż za czujniki parkowania ale jestem z niego bardzo zadowolony. Wszystko stosownie obudowałem i opisałem. Zdjęcia w linku który wyżej podałem.Tester wracam do tematu, gdzie dokladnie jest ta guma z wiazka przewodow z kabiny do silnika? Wyslane z mojego Xperia Z3 Przy uzyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Tester wracam do tematu, gdzie dokladnie jest ta guma z wiazka przewodow z kabiny do silnika? Od strony silnika może być zasłonięta poszczególnymi podzespołami a co za tym idzie przebić się od tej strony jest trudniej. Ale jak odsuniesz siedzenie kierowcy i wsuniesz się, kładąc się niemalże na podłogę, pod deskę to nad pedałem sprzęgła zobaczysz ją, choć może być zamaskowana wygłuszeniem ale grubą wiąchę kabli dostrzeżesz na bank. Wówczas wystarczy rozchylić, zazwyczaj jest rozcięte od góry, wygłuszenie czy jak kto woli dywanik to pod spodem zobaczysz okrągłą gumę w centrum której będzie się znajdowała owa wiązka która Cię do niej doprowadziła. Nie próbuj przebijać się przy wiązce by nie uszkodzić kabli w niej znajdujących się, pomiędzy wiązką a blachą grodziową jest ze 2 cm i tam śmiało możesz próbować. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lasiat Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 (edytowane) Witam. Od wczoraj mam problem z przednimi czujnikami parkowania. Czujniki były montowane w ASO przy zakupie auta. Zdążyłem się zorientować, że nazwa tych czujników to Activepark 4/14 Meta System. Poniższy filmik zobrazuję na czym polega problem. I pytanie właśnie: w czym może być problem? Czyżby moduł czujników uległ usterce? Pozdrawiam. Udało mi się usunąć usterkę, więc powyższe pytanie jest już nieaktualne. Edytowane 22 Września 2017 przez Lasiat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.