Detreth Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Witam, Od 2 dni m,am problem z filtrem paliwa. Podchodząc do auta 2 dni temu poczułem ropę porozglądałem się i okazało się, że nadkole i w komorze silnika są ślady po ropie. Rozglądając się doszedłem do tego, że przy filtrze paliwa nie była dokręcona nakrętka (wcześniej wszystko było OK.). Dokręciłem ją i wyciek ustał, ale sprawdzając teraz codziennie zauważyłem, że z tego dziubka co jest od spodu w filtrze sączy się ropa. Moje pytanie o co chodzi, chcę wymienić filtr, ale czy to załatwi sprawę? Z góry dzięki za porady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Załatwi sprawę. Przy nowym filtrze powinna być nowa uszczelka/oring. W Twoim już nie "trzyma". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Detreth Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Dzięki za szybką odpowiedź ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Sprawdź najpierw czy ten "dziubek" jest dokręcony. To spust wody z filtra paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Napisał że dokręcił, a filtr i tak warto zmienić przed zimą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Zrozumiałem że chodziło o opaskę. A przed zimą nawet trzeba wymienić filtr w YD25. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.