Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Cieknie


Melmack

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. A mi cieknie ciut olej tym czymś przed kolektorem ssącym. Ta oś nie ma żadnego oringu tylko plastikowe tulejki cienkie stalowe podkładki i sprężynkę. Tak samo jest z drugiej strony. Czyżby kończyła się sprężarka? Silnik to 2.7 TD. Pozdrawiam

post-24234-0-73948300-1446643494_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo może trochę pluć olejem. Ale nie pamiętam jak odma idzie, może to z niej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak wygląda jakby to odma była, więc nie ma co włosów na głowie rwać. Nie cieknie tylko się, jak to się mówi, poci się co w tych okolicach jest normalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było w troche mniejszym stopniu w tym miejscu, ale w większtm przy turbinie ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można docisnąć bardziej nałozyć na końcówkę jakąś dodatkową koszulkę, silnik pracując drży a do tego jeszcze trochę oleju robi swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba jest element tlumiący nadmiar ciśnienia sprężarki. Połączone jest z siłownikiem. Jak ruszam tą dźwigienką podczas pracy silnika to nic się nie dzieje. Tak ma być? Drugi siłownik jest na sprężarce - chyba od lopatek, nim w ogóle nie można poruszyć. Slychać ją jak gwiżdże ale nie czuję że auto jest dynamiczniejsze. Powiedziałbym że raczej zamula. Jak uszczelnić  to cieknące cholerstwo? Są jakieś zestawy naprawcze? Pozdrawiam.

 

 

uzupełnij profil

 

Profil:

Rejestrując się na Forum każdy użytkownik powinien wypełnić swój profil. Obowiązkowo pola: modelu (generacji/rocznika) oraz silnika. Służy to lepszej orientacji pozostałych użytkowników w razie potrzeby uzyskania porady. Pozostałe pola profilu wypełniane są dobrowolnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Melmack, turbina popuszcza Ci olej do dolotu. "To coś" przed kolektorem ssącym to przepustnica sterowana podciśnieniowo w zależności od położenia potencjometru na pompie wtryskowej. To wszystko to taki układ kontroli emisji spalin.

 

Jak turbina smarka olejem do dolotu to on będzie się przesączał przez łożyskowanie ośki tej przepustnicy. Nie słyszałem o żadnych sposobach uszczelnienia / zestawach naprawczych. Zresztą, co tu uszczelniać? Przy szczelnej turbinie tam powinno być tylko powietrze. Zatem najlepszym sposobem uszczelnienia tego będzie regeneracja turbiny...

 

Tym bardziej, że jak piszesz, siłownik na turbinie, zabezpieczający turbinę przed nadmierną prędkością obrotową (bypass valve), jest nieruchawy. Najlepiej by było, jakbyś sobie zamontował w kabinie zegar "boost" za kilkadziesiąt złotych, żeby monitorować pracę turbiny. Bo "na wyczucie" to nie ma sensu, bo te samochody są po prostu zamulone - ale czego oczekiwać od jakichś mniej-więcej 60 koni na tonę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będziesz montował tego boosta to dołóż parę złotych i weź taki z sensorem a nie z wężykiem aż do wskaźnika, bo trochę kiepskie one są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...