Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[k12] Brak podświetlenia zegara prędkości


miramar

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Przestało mi działać podświetlenie zegara prędkości. Czy jest jakiś szybki patent bądź dokładna instrukcja w jaki sposób można by się do tej żaróweczki dobrać? Co muszę odkręcić aby mieć w ręku te zegary?

 

Proszę o pomoc i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W K11 są śruby od dołu kolo stacyjki i druga po lewej tez na wysokości stacyjki. Ściąga się osłonę licznika i są kolejne trzy śruby jedna u góry i dwie na dole, demontaż banalnie prosty.

Może w K12 jest podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W K11 są śruby od dołu kolo stacyjki i druga po lewej tez na wysokości stacyjki. Ściąga się osłonę licznika i są kolejne trzy śruby jedna u góry i dwie na dole, demontaż banalnie prosty.

Może w K12 jest podobnie.

 

Niestety tak nie jest...

 

1. Należy odkręcić osłonę kolumny kierownicy i zdjąć jej górę- ja ściągałem całą bo byłomi łatwiej. Są trzy śruby i zatrzaski.

2. Sciągamy ramkę która jest wokół zegarów- jest 5 zatrzasków umieszczonych na obwodzie+ 2 na dole. Te na obwodzie polecam nacisnąć śrubokręrtem płaskim-łatwiej wyskoczą.

3. Sciągamy boczne osłony słupków: prawy + lewy- są tylko na zatrzaskach.

4. Demontujemy czujnik nasłonecznienia- trzeba podważyć i wypicąć jedną kostkę.

5. Sciągamy deskę kopitu- jest tylko na zatrzaskach na całej długości. Trzeba podważyć od przodu i można ją wyciągnąć całą.

6. Odkręcamy licznik- są 3 śruby.

7. Odłączamy kostkę/ kostki.

8. Wyciągamy licznik delikatnie podważając go na zastrzaskach znajdujących się tuż obok śrub bocznych.

9. Mamy licznik na wierzchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety tak nie jest...

 

1. Należy odkręcić osłonę kolumny kierownicy i zdjąć jej górę- ja ściągałem całą bo byłomi łatwiej. Są trzy śruby i zatrzaski.

2. Sciągamy ramkę która jest wokół zegarów- jest 5 zatrzasków umieszczonych na obwodzie+ 2 na dole. Te na obwodzie polecam nacisnąć śrubokręrtem płaskim-łatwiej wyskoczą.

3. Sciągamy boczne osłony słupków: prawy + lewy- są tylko na zatrzaskach.

4. Demontujemy czujnik nasłonecznienia- trzeba podważyć i wypicąć jedną kostkę.

5. Sciągamy deskę kopitu- jest tylko na zatrzaskach na całej długości. Trzeba podważyć od przodu i można ją wyciągnąć całą.

6. Odkręcamy licznik- są 3 śruby.

7. Odłączamy kostkę/ kostki.

8. Wyciągamy licznik delikatnie podważając go na zastrzaskach znajdujących się tuż obok śrub bocznych.

9. Mamy licznik na wierzchu.

Opis ładny, ale szkoda że nie udokumentowałeś to fotkami.

Gdyby były fotki, to ładna by była fotorelacja i można by ją dać do działu ZTS, dla wszystkich potomnych.

Chyba że masz?.... są pasjonaci, co wszystko "cykają" jak coś robią.

Do tego właśnie wymyślili telefony komórkowe z aparatem.

Pozdrawiam, a i zarazem pozwolę sobie przemycić temat o Klubowych ramkach pod tablicę rejestracyjną. Zapraszam do działu z gadżetami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za instrukcję. Wczoraj obejrzałem sobie całą deskę z elementami dookoła i za Chiny ludowe nie mogłem znaleźć żadnej ze śrub o których pisał camello. W każdym razie sprawa wygląda tak, że chyba będę musiał skoczyć do jakiegoś mechanika. Gdyby całość opierała się tylko na śrubach, to luz, mógłbym grzebać sam. Ale z zatrzaskami jestem na bakier. Już naprawiałem sobie zamek tylnej klapy i podmieniałem radio - w obu przypadkach coś tam lekko połamałem i już mi to wystarczy. Chyba, że faktycznie ktoś z Was ma dokumentację foto - wtedy łatwiej byłoby zlokalizować owe zatrzaski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za instrukcję. Wczoraj obejrzałem sobie całą deskę z elementami dookoła i za Chiny ludowe nie mogłem znaleźć żadnej ze śrub o których pisał camello .

Z instrukcji kolegi jest podobnie tylko ze śrubami które trzymają sam licznik.

Jeżeli już się weźmiesz za pracę to podważać najlepiej kartą kredytową tam gdzie masz zatrzaski zawsze to małe prawdopodobieństwo wyłamania czegoś jak miałbyś to podważać np. śrubokrętem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opis ładny, ale szkoda że nie udokumentowałeś to fotkami.

Gdyby były fotki, to ładna by była fotorelacja i można by ją dać do działu ZTS, dla wszystkich potomnych.

Chyba że masz?.... są pasjonaci, co wszystko "cykają" jak coś robią.

Do tego właśnie wymyślili telefony komórkowe z aparatem.

Pozdrawiam, a i zarazem pozwolę sobie przemycić temat o Klubowych ramkach pod tablicę rejestracyjną. Zapraszam do działu z gadżetami.

 

No niestety zrobiłem tylko na sam koniec..moja wina

post-91628-0-75021800-1447130436_thumb.jpg

post-91628-0-16325100-1447130438_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...