slavos13 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Panowie po wprowadzeniu modyfikacju z forum w celu zlikwidowania braku mocy w zakresie obrotów 700 - 2000 obr ( zaslepienie egr , zaslepienie cienkiego wezyka idącego z pompy vacum , załozenie zwezki fi50 na przepływke ) auto ładnie idzie od 1000 obr lecz nie przekracza 3500obr , vmax 130km , ktoś podpowie w czym problem ? zaznaczam ze wczesniej obroty wchodziły na czerwone pole lecz auto nie miało wogóle mocy jechac w zakresie do 2000obr. aha jeszcze przekładałem zaworek zwroty przed filtr paliwa , bo był za filtrem czyli miedzy filtrem a pompą a teraz mam miedzy filtrem a bakiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 po co zwężka przed przepływką ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavos13 Opublikowano 8 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 (edytowane) byl temat na forum zeby załozyc zwezke na fi50 przed przepływką w celu zlikwidowania braku mocy od dołu do 2000 obr , któras z tych operacji pomogła , bo teraz ciągnie elegancko od dołu i da sie jezdzic , lecz cos zaszkodziło bo max obr 3500 i jak by mniej mocy troche Naprawiłem zaworek którym steruje elektrozwór podłączony do vacum , sprawdziłem swiece ,nagrzewają sie do 3/4 , wymieniłem wezyk powrotu paliwa od wtrysków , wyczysciłem przepływke i sciągnołem zwęzke no i panowie nic to nie dało :/ zwęzke zmuszony byłem dalej założyc bo bym z garazu nie wyjechał , wiec obstawiam przepływke , ewentualnie pompe wtryskową mam tez tak ze jak przyjade do domu podniose maske to spokojnie moge podpompowywac paliwo pompką na filtrze macie jakies sugestie ? Edytowane 11 Listopada 2015 przez slavos13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Wyczyść przepływomierz. Brudna przepływka = za mało paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskr5 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Kat zapchany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavos13 Opublikowano 14 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 (edytowane) Moze głupie pytanie ale katalizator jest na wierzchu ? Tzn na widoku zalozylem mniejsza zwezke i ciągnie od 1000 do prawie 5000 ale tak nie powinno być żeby jakies zwezki dawać . Moze to czujnik położenia walka ? Edytowane 14 Listopada 2015 przez slavos13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Moze głupie pytanie ale katalizator jest na wierzchu ? Tzn na widoku zalozylem mniejsza zwezke i ciągnie od 1000 do prawie 5000 ale tak nie powinno być żeby jakies zwezki dawać . Moze to czujnik położenia walka ? https://www.google.pl/search?q=katalizator+w+Tino+2,2di&espv=2&biw=1280&bih=685&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CDoQsARqFQoTCPux9aPOkMkCFULzcgodncgMOw&dpr=1 A sprawdzałeś obudowę przepływki? Może tam masz (tak jak w niektórych modelach) siatkę i ona jest zapchana? I co z filtrem powietrza-kiedy wymieniany? Jak z obudową filtra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavos13 Opublikowano 14 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 filtr powietrza jeszcze nie wymieniany ( auto mam od tygodnia ) obudowa jak obudowa wyczysciłem ją i nic wiecej tam niema . Co do katalizatora to podejzewam ze jest zaraz za kolektorem wydechowym tak ? i dostęp utrudniony ;/ jego sie rozcina i wybebesza czy całkiem sie go wyzuca i wstawia kawałek rury ? Panowie znacie moze wartości czujników położenia wałka rozrządu i położeniawału ? męczy mnie to długie odpalanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Zrób najpierw to, co wszyscy podpowiadają i próbują Ci pomóc, a potem jedź i podłącz pod kompa, aby zobaczyć jakie będą błędy. Obudowa filtra może być nie równa i łapać "lewe" powietrze. Też to było na forum. Dodam jeszcze---każdy nabywca "nowego , "drugiego" samochodu zaczyna sprawę od podstaw.---- rozrząd, olej, filtry!!! Chyba że osoba zaufana lub taka co ma dokładnie wszystko udokumentowane (i nie koniecznie to musi być w fakturach i paragonach). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavos13 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 jeszcze jedno pytanie : czy zna ktos z szanownych kolegów wartości przepływki ? w serwisowce jest trzy rodzaje i ponoc wszsytkie do 2.2 di ? ktos cos wie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.