Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

obsługa klimatyzacji


BATONMAFIA
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie posądzam kolestwa o taką rozrzutność! Po prostu dobrze zaszczepiony był :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy ktoś z was napełniał klimę? napiszcie czy był to serwis czy jakiś warsztat i ile taka przyjemność może kosztować?  :shifty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę ,że jeszcze nikt nie posmakował tego komfortu wybulenia około tysiaka na nabicie klimy,tak! Bo tyle w założeniach miała ta przyjemność kosztować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że w okresie gwarancji nadmierny spadek czynnika w układzie klimatyzacji jest uzupełniany w ramach owej gwarancji, a nie za tysiaka. :o

Ciekawe czy w ogóle w serwisach mają to badziewie? Bo wprowadzić drogie, ekologiczne ścierwo było na rękę ekologom, ale potem kliencie martw się sam. :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie SYF w powietrze ,wymiana filtra układu plus przedmuchanie i nabicie starym czynnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy jest to możliwe w tak prosty sposób? Słyszeć o takich sztuczkach też słyszałem, ale widzieć nie widziałem. :D

W każdym razie dobrze by było obcykać temat zanim nasze klimy będą wymagać nabicia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponoć już wcześniej ten temat obcykali posiadacze Hyundai'a i któryś z serwisów który oferował taką usługę.Ale to wszystko zasłyszane i nie potwierdzone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaak,ja go doskonale pamiętam Karminadelku,dla tego wspominałem o wymianie filtra i czyszczeniu układu.Kiedyś znajdzie się ktoś co zaryzykuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaryzykuje , ale najpierw muszą sie wasze Qq zestarzeć tak chociaż z 5 lat i zmienić właściciela , drugi "pan" choć jeszcze ostrożnie będzie się obchodzić z autkiem to nie będzie skory bulić takiej kasy za czynnik.

Z drugiej strony czym ten układ może różnić się konstrukcyjnie od tego napełnionego starym czynnikiem , czy sprężarka smarowana jest innym olejem , czy są dodatkowe podzespoły , lub użyte inne materiały (rurki) metal itp , chyba nie ?

więc do czasu jak ciśnienie spadnie poniżej wartosci załączania kompresora ktoś z Was będzie kombinował nabić $$$ czy za 150pln , a czynnik ubywa stale :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba by zorientować się jakim olejem napełniany jest układ. Żeby nie było, że nowy czynnik pracuje z jakimś dziwnym olejem, który "zwarzy się" po napełnieniu układu starym czynnikiem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba pogadać ze specem od napełniania , co to ma warsztat od kilku najlepiej kilkunastu lat , a nie od wczoraj .

mam takiego w Łodzi , nabijałem u niego w zeszłym roku jak byłem Qq w PL , zakład ma w tym miejscu od nowości czyli 20 lat, zagadnieniem zajmuje się od ponad 30tu  i parę ciekawostek się dowiedziałem .

Gdybym miał wtedy świadomość potrzeby informacji o nowym czynniku lub zastąpienia go starym pociągnąłbym temat , chyba że mirekg9 podskoczy i wypyta , bo to do niego powiedzmy "po drodze" ?

Edytowane przez Fergul11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc taka nasza wspólna prośba do osób mających w swojej okolicy renomowany zakład obsługujący samochodowe klimatyzacje (u mnie też sami "nabijacze").

Zorientujcie się w wolnej chwili jak sprawy stoją. Wdzięczność innych forumowiczów gwarantowana. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.google.pl/maps/@51.7371181,19.4289952,3a,31.6y,165.35h,89.19t/data=!3m6!1e1!3m4!1sXVcbs0XmVKBuSAfudMGh8Q!2e0!7i13312!8i6656


Obywatelska 111 chyba , to na przeciwko warsztatów Poczty Polskiej za lub przed Nowe Sady , zależy skąd się jedzie :) gdyby Mirkowi się chciało ?

podeślijcie mu namiar z prośbą  na PW , bo tu do J11 to chyba nie zagląda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Podejdź do tego logicznie.Nowy czynnik jest wymuszony przez unię jako obowiązkowy,samochody przeszły z nim homologację,dla czego mają się narażać jakiejś biurwie tylko dlatego że zmieniają czynnik?A może jakaś wyższa władza zażąda wykazu samochodów po zmianie i co w tedy??? Ja im się nie dziwię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie jeden wpis w instrukcji obsługi w dziale informacje techniczne,gdzie w punkcie czynnik chłodzacy systemu klimatyzacji jest wpis:

-HFO-124yf (dla Europy)

-HFC-134a(R-134a) (oprócz Europy)

Dla mnie jest jasne ,że ten pierwszy stosowany jest w Europie, a drugi poza Europą i trzeba by złapać jakiegoś znawcę od klimy (najlepiej z Nissana) żeby to zinterpretował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...