Coobcio Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Przy okazji kucia silnik w uturbionej 350-ce z REV UP-em pod maską, po szliśmy o parę kroków na przód, wzmocnienie bloku, poprawa kanalów wodnych.... To to wszytko pierdoły ale głównym posunięciem było wrzucenie tuningowych wałków od Kelforda - Stage 2 dedykowane pod turbo, oraz zastosowaliśmy twardsze sprężyny zaworowe Brian Crower. Efekt był po prostu powalający i grubo przekroczył nasze oczekiwania No i porównanie mamy poniżej Seryjny silnik doładowanie 0,5 narastające do 0,7 i kuty odprężony silnik z wałkami Stage 2 od Kelforda doładowanie 1 bar spadające na 0,7 od mniej więcej 5500obr.min... Przy 7000obr.min i tym samym doładowaniu 0,7 bara doszło równe 110KM i to mimo odprężonego silnika !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 (edytowane) Przepraszam ale czy dobrze widze 706 NM?!?!?! Je**niutki no wybaczcie. Edytowane 11 Listopada 2015 przez Cytrus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 W końcu zacznie jeżdzić tak jak wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Krzysiu to kreski Twojej bestii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 tak to Krzyśka czarna strzała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) nie żebym sie czepiał ale żeby porównać co dają te walki to trzeba to robić na tym samym doladowaniu tu masz 1 bar a wcześniej 0,5 więc moim zdaniem przepaść w ilości powietrza też teraz masz podniesioną odcinke na 7400 z 7200 czemu tak mocno opada momęt do 440nm przed odcinką turbina sie zapycha ? po odprężeniu pewnie można było dać ostrzej zapłon Edytowane 12 Listopada 2015 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 (edytowane) Na dół nie patrze jeśli chodzi o przyrosty bo tam różnią się doładowania i to znacznie... Dla mnie najistotniejszy jest zakres od 5700obr.min do odcinki gdzie w obu przypadkach jest dokładnie takie same doładowanie wynoszące 0,7 bara. No i generalnie jak idzie się ogniem to w zasadzie leci się w zakresie od 5000 do końca Edytowane 14 Listopada 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AtamanR1 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 jestem ciekawy jaki koszt zrobienia na te 530 KM a osiagi zaje*ioza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 (edytowane) 40-50tys żeby zrobić te 530KM bo bez kucia nie wytrzyma. To taka cena na porządnych firmowych pozespolach, porządnie zrobione jeżeli chcesz oddac do kogoś auto, mieć zrobione od A do Z i odebrać gotowe. Jeżeli potarfisz conieco sam to będzie taniej. Mozna też dać chinski zamiennik turbiny i zamiast 6 tys zaplacic 1,5-2 tys i też fajnie będzie dmuchac tylko turbo wstaje nieco później w porównaniu z firmowymi. Edytowane 14 Listopada 2015 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 (edytowane) Bydle, tunning na 530KM czy kupno uzywanwgo GTRa z 08? co bys wybral? chyba mi sie ceny po****ly. Edytowane 15 Listopada 2015 przez Cytrus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 W tej chwili tego gtr z 08 objade dłubiąc w nosie , a nawet jak bym go kupił dalej bym w nim grzebał a ceny czesci do gtr są bardzo wysokie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 (edytowane) Ja zdecydowanie wybrałbym Gtra z zetką turbo jest taki problem , że jak spadnie troche wody , albo piachu na droge - to nie ma startu . Ślizga sie nawet na 3 biegu , a jak leje, to w ogóle problem. Edytowane 16 Listopada 2015 przez Skyller Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 (edytowane) Ale co to za przyjemność jeździć mocnym sportowym wozem w deszcz ??GTRem jak spadnie deszcz ronda się nie objedzie bokiem Jakby GTR był lżejszy o jakieś 150kg to bym się w sumie już zastanawiał a tak to ciężka landara jest i graty drogie no i awaryjne bardzo auta - oczywiście dłubane Jak widzę u Dominika to 2-3 wyjazdy na miasto i tygodnie stania w garażu... Edytowane 15 Listopada 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 (edytowane) Cytrus ja bym wolal 370Z plus turbo jezeli mam byc szczegolowy. Kupic GTR'a to jedno ale pozniej go utrzymac to drugie a juz nie mowie o ewentualnych modach. Ceny mi sie napewno nie pomylily, mysle ze Krzysiu tutaj potwierdzi ze mniej wiecej takie wlasnie sa koszta zakucia silnika i wlozenia turbo na dobrych gratach. Natomiast Jarek moze cos napisac cos o kosztach i skladaniu turbo Z'tki wlasnymi rekami W sumie to biturbo...chyba jedynym na tym forum. Edytowane 15 Listopada 2015 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 nie jedynym ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 a to przepraszam, to pochwal sie no tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 (edytowane) Cytrus ja bym wolal 370Z plus turbo jezeli mam byc szczegolowy. Kupic GTR'a to jedno ale pozniej go utrzymac to drugie a juz nie mowie o ewentualnych modach. Ceny mi sie napewno nie pomylily, mysle ze Krzysiu tutaj potwierdzi ze mniej wiecej takie wlasnie sa koszta zakucia silnika i wlozenia turbo na dobrych gratach. Natomiast Jarek moze cos napisac cos o kosztach i skladaniu turbo Z'tki wlasnymi rekami W sumie to biturbo...chyba jedynym na tym forum. Mi sie ceny pomylily bo liczylem 45k za dobrą zetke + 50k za fajny tunning i porównałem to z zakupem gtra w zadnym wypadku nie pomyliles sie z wycena. Chodziło tylko i wylacznie o moja wypowiedz : D! Edytowane 15 Listopada 2015 przez Cytrus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 a to przepraszam, to pochwal sie no tam Założe własny wątek niebawem i opisze wszystko co i jak... na zachętę fotka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 znaczy mnie uturbienie kosztowalo ok 10k w seryjnym silniku ale ja to robie sam hobbistycznie przy zakuciu juz jest sporo drożej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 A jakiego GTR-a kolega chce kupic 100-120k ? bedzie w takim stanie jak zetka za 20k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Jakub no właśnie napisałem że sie machnołem i to grubo bo w glowie mialem kwoto ok 200k za gtra, za zetke z tuningiem liczylem 100k i ja nie wiem jak to sie stalo O_O... nie pytajcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Trochę jest tych turbo zetek Jak mnie najdzie to na dniach zmierzę tą wałkowaną turbo zetkę na bazowym booscie coby porównanie było do serii wałków takie 100% bez podbicia z EBC... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Turbo to powinny mieć w serii tak jak jego poprzednik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) Dzisaj odebrałem auto - za***rdala ze strach nie powiem ile jechałem ale w życiu z wawy do poz nie dojechałem tak szybko a jeszcze do urwania sporo było. Cały trud i znój wynagrodzony . DZIĘKI KUBA - pamiętaj tylko że to nie koniec imprezy.Ale k**wa za***rdala to auto na każdym biegu kiedy chce. Edytowane 18 Listopada 2015 przez jakub350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 To musze w weekend Cie odwiedzic zeby stwierdzic czy sie dobrze odpycha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.