Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Testujemy Sportowe Wałki rozrządu w Uturbionym VQ35


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No%20wreszcie%20waleczki%20do%20zetki%20

Przy okazji kucia silnik w uturbionej 350-ce z REV UP-em pod maską, po szliśmy o parę kroków na przód, wzmocnienie bloku, poprawa kanalów wodnych....

To to wszytko pierdoły ale głównym posunięciem było wrzucenie tuningowych wałków od Kelforda - Stage 2 dedykowane pod turbo, oraz zastosowaliśmy twardsze sprężyny zaworowe Brian Crower.

Efekt był po prostu powalający i grubo przekroczył nasze oczekiwania :)

 

No i porównanie mamy poniżej Seryjny silnik doładowanie 0,5 narastające do 0,7 i kuty odprężony silnik z wałkami Stage 2 od Kelforda doładowanie 1 bar spadające na 0,7 od mniej więcej 5500obr.min...

1bar%20na%2007%20fnal%20vs%20poczatek%20

 

Przy 7000obr.min i tym samym doładowaniu 0,7 bara doszło równe 110KM i to mimo odprężonego silnika !!
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie żebym sie czepiał ale żeby  porównać co dają te walki  to trzeba  to robić na tym samym doladowaniu 

tu masz 1 bar   a wcześniej 0,5    więc moim zdaniem przepaść w ilości powietrza  też teraz masz podniesioną odcinke na 7400 z 7200  

 czemu tak mocno opada momęt do 440nm  przed odcinką    turbina sie zapycha ?

po odprężeniu  pewnie można było dać ostrzej zapłon 

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dół nie patrze jeśli chodzi o przyrosty bo tam różnią się doładowania i to znacznie...

Dla mnie najistotniejszy jest zakres od 5700obr.min do odcinki gdzie w obu przypadkach jest dokładnie takie same doładowanie wynoszące 0,7 bara.

 

No i generalnie jak idzie się ogniem to w zasadzie leci się w zakresie od 5000 do końca :D

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40-50tys żeby zrobić te 530KM bo bez kucia nie wytrzyma. To taka cena na porządnych firmowych pozespolach, porządnie zrobione jeżeli chcesz oddac do kogoś auto, mieć zrobione od A do Z i odebrać gotowe. Jeżeli potarfisz conieco sam to będzie taniej. Mozna też dać chinski zamiennik turbiny i zamiast 6 tys zaplacic 1,5-2 tys i też fajnie będzie dmuchac tylko turbo wstaje nieco później w porównaniu z firmowymi.

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bydle, tunning na 530KM czy kupno uzywanwgo GTRa z 08? co bys wybral?

 

chyba mi sie ceny po****ly.

Edytowane przez Cytrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zdecydowanie wybrałbym Gtra

z zetką turbo jest taki problem , że jak spadnie troche wody , albo piachu na droge - to nie ma startu .

Ślizga sie nawet na 3 biegu , a jak leje, to w ogóle problem.

Edytowane przez Skyller
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co to za przyjemność jeździć mocnym sportowym wozem w deszcz ??
GTRem jak spadnie deszcz ronda się nie objedzie bokiem :P
 

Jakby GTR był lżejszy o jakieś 150kg to bym się w sumie już zastanawiał a tak to ciężka landara jest i graty drogie no i awaryjne bardzo auta - oczywiście dłubane :D
Jak widzę u Dominika to 2-3 wyjazdy na miasto i tygodnie stania w garażu...

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytrus ja bym wolal 370Z plus turbo jezeli mam byc szczegolowy. Kupic GTR'a to jedno ale pozniej go utrzymac to drugie a juz nie mowie o ewentualnych modach. Ceny mi sie napewno nie pomylily, mysle ze Krzysiu tutaj potwierdzi ze mniej wiecej takie wlasnie sa koszta zakucia silnika i wlozenia turbo na dobrych gratach. Natomiast Jarek moze cos napisac cos o kosztach i skladaniu turbo Z'tki wlasnymi rekami :) W sumie to biturbo...chyba jedynym na tym forum.

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytrus ja bym wolal 370Z plus turbo jezeli mam byc szczegolowy. Kupic GTR'a to jedno ale pozniej go utrzymac to drugie a juz nie mowie o ewentualnych modach. Ceny mi sie napewno nie pomylily, mysle ze Krzysiu tutaj potwierdzi ze mniej wiecej takie wlasnie sa koszta zakucia silnika i wlozenia turbo na dobrych gratach. Natomiast Jarek moze cos napisac cos o kosztach i skladaniu turbo Z'tki wlasnymi rekami :) W sumie to biturbo...chyba jedynym na tym forum.

Mi sie ceny pomylily bo liczylem 45k za dobrą zetke + 50k za fajny tunning i porównałem to z zakupem  gtra w zadnym wypadku nie pomyliles sie z wycena. Chodziło tylko i wylacznie o moja wypowiedz : D!

Edytowane przez Cytrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znaczy mnie uturbienie kosztowalo  ok 10k   w seryjnym silniku    ale ja to robie sam hobbistycznie  

przy zakuciu juz jest sporo drożej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakub no właśnie napisałem że sie machnołem i to grubo bo w glowie mialem kwoto ok 200k za gtra, za zetke z tuningiem liczylem 100k i ja nie wiem jak to sie stalo O_O... nie pytajcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę jest tych turbo zetek :D
Jak mnie najdzie to na dniach zmierzę tą wałkowaną turbo zetkę na bazowym booscie coby porównanie było do serii wałków takie 100% bez podbicia z EBC...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisaj odebrałem auto - za***rdala ze strach nie powiem ile jechałem ale w życiu z wawy do poz nie dojechałem tak szybko a jeszcze do urwania sporo było.

Cały trud i znój wynagrodzony .

DZIĘKI KUBA - pamiętaj tylko że to nie koniec imprezy.Ale k**wa za***rdala to auto na każdym biegu kiedy chce. :dribble:

Edytowane przez jakub350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...