JAro85 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Witam mam problem z moja Almerka Tino 2.2 dCi 136km, mianowicie: Przy odpalaniu na zimnym silniku auto zapala ale silnik pracuje na bardzo niskich obrotach ok 500- 600. Pracuje nie rowno i silnie drga. Jak wlacze klime to obroty wskakuja na wyzsze ok 900. Ale co jest najdziwniejsze zadnego ubytu mocy w trakcie jazdy nie zauwazylem, bardzo ladnie wkreca sie na obroty, ladnie przyspiesza. Za chwile jak silnik zlapie trosze temperatury, problem zanika na wolnych obrotach chodzi rowniutko. W sumie problem pojawia sie po dluzszym postoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Na początek przeczyść przepływomierz. Obroty powinny być ok 700 "+/-" 50. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAro85 Opublikowano 16 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Czym go najlepiej czyscic? Slyszalem ze te przeplywki sa dosyc delikatne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Mięciutki pędzelek i benzyna ekstrakcyjna, lub preparat do czyszczenia przepustnic/gaźników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wzbyszko Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Ja miałem tak samo, a po roku to i ciepły lekko falował. Lampka z kodami błędów nie świeciła ale po podłączeniu sprzętu pokazało mi to P0193 - Czujnik ciśnienia zbiornika zasilania (listwy) paliwa - wysoki sygnał wejściowy. Po wymianie tego czujnika i resecie komputera pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Masz może fotkę tego czujnika i miejsce w którym on się znajduje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAro85 Opublikowano 17 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Witam kolego wzbyszko ja rowniez przylaczam sie do pytania: Gdzie jest ten czujnik? Ile kosztuje ? Ciezko go wymienic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeoVince Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Witam mam problem z moja Almerka Tino 2.2 dCi 136km, mianowicie: Przy odpalaniu na zimnym silniku auto zapala ale silnik pracuje na bardzo niskich obrotach ok 500- 600. Pracuje nie rowno i silnie drga. Jak wlacze klime to obroty wskakuja na wyzsze ok 900. Ale co jest najdziwniejsze zadnego ubytu mocy w trakcie jazdy nie zauwazylem, bardzo ladnie wkreca sie na obroty, ladnie przyspiesza. Za chwile jak silnik zlapie trosze temperatury, problem zanika na wolnych obrotach chodzi rowniutko. W sumie problem pojawia sie po dluzszym postoju. Na pewno też trzeba wspomnieć że różnica między obrotami na biegu jałowym z klimą włączoną a bez klimy są jak najbardziej normalne. Zwróć również uwagę że kiedy np. dotaczasz się na luzie do świateł ( nie hamujesz silnikiem) również masz ok 900obr/min, a w momencie zatrzymania się spadają na te 600-700. BTW u mnie też na zimnym silniku jest tak że np. po odpaleniu obroty są ok(czyli ok 700), ale wystarczy że lekko dodam gazu powiedzmy do 1500obr i później spadają one prawie do 500 (czyli niżej niż zwykle na ciepłym) i po chwili mam z powrotem te 700( powoli rosną do odpowiednich), co w sumie mnie również niepokoi...... Falowanie obrotów i mnie nie występuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAro85 Opublikowano 17 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 No wlasnie to jest chyba glowna bolaczka tych silnikow. Moim zdanie taka przaca silnika nie jest normalna. Mam rowniez passata b5 tez na pompowtryskach i tutaj jest zupelnie inaczej. Na zimnym silniku jak odpalam auto to mam obroty lekko ponad 1000 za chwile jak wylaczy sie ssanie to spadaja na 700- 800 Silnikczek chodzi jak w zegarku. W Nissanie jest dokladnie odwrotnie na zimnym mam ok 500 potem jak w miare sie nagrzewa to obroty wskakuja na 900 i dopiero silnik zaczyna rowno pracowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Czy wie ktoś co to jest ten -->Czujnik ciśnienia zbiornika zasilania (listwy) paliwa<-- Czy to chodzi u czujnik wysokiego ciśnienia na listwie wtryskowej? /choć tam są dwa/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wzbyszko Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Nie bawiłem się sam w naprawę. Robił to warsztat czujnik kosztował niecałe 500 zł. Stary oddali, dlatego wiem jak wygląda. Tu macie linka na allegro do czujnika, który na zdjęciu wygląda jak mój http://allegro.pl/zawor-scv-nissan-almera-tino-primera-murano-denso-i5754996306.html U mnie akurat było to. Falowanie obrotów może być z różnych powodów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAro85 Opublikowano 22 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Witam Panowie wielkie dzieki za wszystki rady, naszczescie problem rozwiazany. Nissanka kupilem niedawno, stad nieznana byla mi jego przeszkosc. Juz pisze co bylo powodem nierownej pracy silnika 1) poprzedni wlasciciel zalal caly zbiornik oleju opalowego 2) filtr paliwa nie byl zmieniany chyba kilka lat jak jak wylalem z niego paliwo to lecialy jakies gluty, jakby jakies wodorosty;) 3) odlaczylem aku do podladowania bo byl slaby i prawdopodobnie sie zrestartowal do ustawien fabrycznych Wypompowalem caly ten syf z baku (czerwony olej opalowy). Zalozylem nowy filtr Dolalem dodatek do paliwa STP do czyszczenia wtryskow Wykasowalem bledy Auto chodzi jak marzenie, cyka jak prawdziwy disel'ek. Takze narazie jestem zadowolony. Nie wiem jak dlugo poprzedni wlasciciel jazdzil na opale, narazie wszystko chodzi wporzadku. Obawiam sie tylko zeby nie uszkodzily sie wtryski i pompa, bo podobno opal sie suchy. Dzieki za pomoc kolegom mirekg9, wzbyszko, LeoVince Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Musisz pamiętać, iż ten silnik jak i pompa lubą dobre paliwo. Na pewno dużo nie przepłacisz na paliwku, niż np. za regeneraję pompy lub wtryskiwaczy. Nowy wtryskiwacz 1250 zł /sztuka. Oczywiście plusik "+" za podzielenie się informacjami i sposobem naprawy usterki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.