Jasyr Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Jakiś czas temu pytałem jak sie ustawia kąt wyprzedzenia zapłonu w temacie:Przepustnica i silnik krokowy silnik 1.6 i 1.4 Sporo osób wypowiadało się w sprawie ustawieniach zapłonu i kata wyprzedzenia zapłonu. Jednak nikt nawet w skrócie nie opisał jak to się robi. Może ktoś się podzieli szerzej wiedzą. Bo moja została na etapie aparatów zapłonowych.Kiedyś gdy były silniki z aparatem zapłonu było to proste bo regulacja polegała na przestawieniu aparatu. Czy w naszym silniku polega to na ustawieniach w kompie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 tym zarządza ECU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasyr Opublikowano 17 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Czyli nie ma możliwości ustawienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 świnka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasyr Opublikowano 19 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Nie mam pojęcia co to znaczy "świnka"Ale skoro twierdzisz że za ustawienie konta zapłonu odpowiada ECU to jak do tego mają sie wypowiedzi kolegów ranger, papagu i innych w temacie "Przepustnica i silnik krokowy silnik 1.6 i 1.4" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 ale co?? bo nie czytałem, zacytuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasyr Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Kolga miał rację przepustnica jest OK! i poprzednia terz była OK! Niepotrzebny zakup ale człowiek uczy się na błędach .Co do panów ALA Mechaników kochają wcisnąć komuś kit aby kaska wpadła.Znalazłem jednak mechanika który w minute po podłączeniu kompa zdjagnozował co jest .To była przyczyna czysto związana z tym ze po 150tyś /km przebiegu trocę wydłużył się łańcuch rozrządu co spwodowało przyspieszenie się zapłonu o 5 stopni i z takiej oto przyczyny obroty zwariowały.Przestawienie o te kilka stopni i nie ten sam NOTE.Obroty trzyma - nic nie faluje i spalanie w normie .Pozdrawiam. Jeżeli to niewielkie rozciągnięcie, to napinacz i regulacja kąta wyprzedzenia załatwi sprawę na długo. Jak obajwy zaczną się ponawiać, wtedy trzeba zbierać nie tyle na łańcuch co na robociznę . Regulacja zapłonu jest w granicach od -15 do 15 stopni .U mnie po korekcj jest 5 stopni .A przed było na zero.Podczas regulacji wartść ujemna korekty powodowała falowanie obrotów od 2000 do 3000 tak jak było prz ed kupnem przepustnicy .Zanim pojechałem do panów ala mechesów .Czyli poprzednia przepustnica na logike biorąc była dobra.Wystarczyło zapłon przestawić. To nie wszystkie wypowiedzi. Na początku prosiłem o ustosunkowanie sie do wypowiedzi i podałem temat. Nie musisz czytać całego wystarczy od 3 strony. Skoro jednak nie masz czasu to poczekam na inne wypowiedzi bo dalsze pisanie jest bez sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 wygląda, że można tylko czym?? może wałek?? ale to mechaniczne przestawienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasyr Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 No właśnie z wypowiedzi można wywnioskowac że to ustawienie mechaniczne. Stąd moje pytanie do kolegów którzy widzieli jak to się robi i mogą dokładniej opisać ustawienie kąta zapłonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 przestaw wałek o ząb do przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.