Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Sprzegielka piast


Coyote024

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie tak sie bije z myslami na temat tych ze sprzegiel,bo niby dobra rzecz,mozna zaoszczedzic na spalaniu,mniejszy halas(?) manual czy automat,ja osobiscie bym chyba wybral manual bo automaty (niewiem jaki model) wlacza sie np przez cofniecie autem o 3 obroty kola,czyli bedac w terenie nie zabardzo sie to sprawdzi,w manualu trzeba wyjsc z auta i przelaczyc.Ma ktos zalozone jakies konkrety,wady ,zalety,warto czy do d...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. W Patku jest inna konstrukcja napędu.

2. Nie ma możliwości montażu w R51

3. Różnica w spalaniu będzie praktycznie żadna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiałbyś chyba półosie, przeguby z patrola założyć. Gra nie warta świeczki, nawet jesli obniży spalanie to o ile 0.5l/100km? A koszta przeróbki przewyzszą kilku krotnie zyskane oszczędności na paliwie.

Po drugie uciążliwość załączania przedniego napędu, ja tam sobie cenię blokowanie napędu bez wychodzenia z auta. Szczegolnie zimą :-)

skąd taki pomysł?

 a propo - zawsze możesz wyjąć przednie półosie, wał, dyfer, odciazysz i zminimalizujesz opory na maxa. Wąskie szosowe opony max 215 i obnizysz spalanie  o 1.5-2l jak nic.....

dobra, tylko sobie żartowałem...... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I wtedy na suchej nawierzchni droga hamowania wydłuży się kilkukrotnie. A w zakręcie będzie na końcu na wąsko aby utrzymać samochód na jezdni.

 

He he he. Wytnij dziury w podłodze, każdemu pod nogami, będzie fura w stylu The Flinstones. Do tego odłącz wał i powyciągaj półosie i mamy mega oszczędne auto. He he he oczywiście żartuję. Żadna szydera, po prostu nie mogłem się oprzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...