Gość Agata Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Witam, jestem nowa i zielona w kwestii mechaniki samochodowej, a posiadam Terrano 3.0 do jeżdżenia zasadniczo "normalnego":). Mam kłopot - auto przy włączonym napędzie na dwie osie nie jedzie podczas ciaśniejszych skrętów. Ciasne skręty w moim mieście są wszędzie więc jest to dla mnie problem zimową porą! Najpierw auto szarpie, dodaję gazu i jakoś wyjeżdżam z zakrętu, a w gorszej opcji mogę jechać tylko do przodu:/. Nie mówię tu o wyjeżdżaniu z miejsca parkingowego na ciasnym placu tylko o jeździe w mieście na wąskich drogach i ciasnych rondach... Na pełnym napędzie jeżdżę mało, tylko zimą. Bardzo proszę o pomoc, co się dzieje i najlepiej jeszcze gdzie mogę to naprawić - mieszkam koło Katowic. Pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo_k2 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Nic nie rób Terrano z napędem 4x4 nie mozna jeździć po suchym asfalcie z włączonymi napędami Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 dokładnie tak i nie można przekraczać chyba 40 albo 60km/h w włączonymi napędami. Jeśli masz automatyczne sprzęgiełka, rozłączając napęd musisz cofnąć około jednego metra do tyłu aby się rozłączyły. to takie podstawowe informację których trzeba się nauczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 i nie można przekraczać chyba 40 albo 60km/h w włączonymi napędami. Czy możesz rozwinąć tę myśl, bo chyba mam wątpliwości Na prawdę nie jechałeś z załączonymi napędami więcej niż 40km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...