Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

konkurs na plusika


karibox1

Rekomendowane odpowiedzi

Jaką prędkością udaje się pokonać test łosia t31 2007 i czy jest to dobry czy raczej słaby wynik. Kto wie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model                                                    km/h

 

Nissan 350Z -04                                    79

Nissan 370Z -10                                    76

Nissan Micra C+C 1,6 -07                     72

Nissan Micra 1,2 Stylance -05               67

Nissan X-Trail 2,0 dCi SE -07                63

Nissan Navara 2,5 dCi LE 171 hk-07     61

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaraz, nie pchać się, muszę zajrzeć do ostatniego autoświata


chodziło mi o motor.

Ok wygrywa Kowal :dribble:

Wyróżnienie należy się też Kiperowi.

Oczywiście jest to wynik słaby i marny. Praktycznie można orzec, że ten test ledwo przechodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z innej beczki: Samochody Nissan X-Trail na testach zderzeniowych:

NissanX-Trail_1_m.jpg
Nissan X-Trail

Test zderzeniowy Euro NCAP 2014.

Wynik ogólny:
5_2014_d.png
Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera:
dorosly.gif 86%
Bezpieczeństwo dzieci:
dziecko.gif 83%
Bezpieczeństwo pieszego:
pieszy.gif 75%
Wspomaganie bezpieczeństwa:
bezpieczenstwo.gif 75%
 
 
 
NissanX-Trail_1_m.jpg
Nissan X-Trail

Test zderzeniowy Euro NCAP 2007.

Wynik ogólny:
zol4.gif 30 pkt.
Bezpieczeństwo dzieci:
blue4.gif 43 pkt.
Bezpieczeństwo pieszego:
ziel2.gif 12 pkt.

Nissan X-Trail uzyskał maksymalną liczbę punktów za ochronę 3-letniego dziecka zarówno w zderzeniu czołowym, jak i bocznym. Obecność mocowań ISOFIX na zewnętrznych tylnych siedzeniach nie jest wystarczająco wyeksponowana.

 

 

 

 
NissanX-Trail_1_m.jpg
Nissan X-Trail

Test zderzeniowy Euro NCAP 2003.

Wynik ogólny:
zol4.gif 26 pkt.
Bezpieczeństwo pieszego:
ziel2.gif 10 pkt.

Pierwsze X-Trail'e testowane przez Euro NCAP ujawniły słabości, które Nissan postanowił poprawić.  Prezentowane tu rezultaty dotyczą ulepszonych modeli. Modyfikacje Nissana poprawiły stabilność konstrukcji samochodu, jednak boczna poduszka powietrzna chroniąca głowę wciąż nie działała tak jak powinna. Fotelik dla 18-miesięcznego dziecka umieszczony tyłem do kierunku jazdy nie chronił w pełni jego klatki piersiowej i szyi. Natomiast ochrona pieszych było więcej niż przeciętna. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...