DINO Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 coś popuszcza gaz wtedy kiedy nei powinno albo wtryskiwacze albo reduktor jedyne dwie opcje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 szkoda, bo oba elementy są drogie :-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 dawno już na to zaoszczędziłeś choć przy BRC to może trochę bardziej boleć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 18 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 No racja, przy moich przebiegach to już b. dawno, ale i tak wolałbym nie być zmuszany do takich wydatków (reduktor z wymianą 650 zł, wtryski 200zł/szt.) Diagnoza speca i już wiem, że reduktor puszcza, aż syczy ;-) dzisiaj wymiana na nowy + wszystkich przewodów etc. Ciekawe czy odczuję jakąkolwiek różnicę przy jeździe, bo w portfelu na pewno ;-) Nowy reduktor i wszystko pięknie, autko odpala jak marzenie :-) Jednak główny problem jest nadal...wcześniej pisałem, że pomogło, ale chyba zbyt krótko testowałem :-/ Czyli -> auto na benzynie po gwałtownym dodaniu gazu szarpie, albo dusi się na chwilę i w końcu jedzie, jakby chwilowo brakowało mu mocy. Np. dziś przy jeździe pod niewielką górkę 90km/h i mocnym dodaniu gazu na 5tym biegu auto przez chwilę, kilka razy - rytmicznie - szarpało. Przy większych obrotach było już OK. Na lpg, w takich samych warunkach jedzie płynnie. Aha! jak silnik jest zimny i silnik pracuje na benzynie (zapewne na ssaniu) to wszystko chodzi bez problemu. Trochę ślizga mi już sprzęgło, czy to może ono będzie winowajcą, czy mam szukać gdzie indziej? komp. nie pokazuje żadnych błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 może regulacja LPG pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 18 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Przy wymianie reduktora wymienili też wszystkie węże, przejrzeli całość i oczywiście robili całą regulację od początku, więc jest zrobione na świeżo. Poza tym odcięcie lpg na zaworze (tak jak mnie uczyłeś) niczego nie zmienia, efekt taki sam na benzynie :-/ Nie mam pomysłu od czego zacząć sprawdzać.... filtr powietrza ma jakieś 5kkm, świece ok. 8 kkm, cewki chyba sprawne, bo nie wywala błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Odwiedź jakiś dobry zakład a nie druciarzy. Poszukaj na lpg-forum.pl polecanego fachowca w Twojej okolicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 28 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 dlaczego uważasz, że mój mechanik to "druciarz"? rozumiem, że naprawiałeś u niego auto i opierasz wiedzę na własnych doświadczeniach z jego pracą (?) ps. dokładne oględziny poduszki silnika - tej z tyłu - ujawniły, że jest walnięta. Mam nadzieję, że to ona jest sprawcą zamieszania, zobaczymy po wymianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Stwierdzam po tym, że wymienia części profilaktycznie nie znając powodu awarii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Reduktor puszczał gaz, że auto ciężko było odpalić (dostawał jednocześnie gaz i benzynę), a węże były sparciałe - całość przejechała już prawie 380 kkm, więc wymiana była konieczna, a nie profilaktyczna.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 możesz podłączyć scaner??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 nawet nie wiem, co to skaner (do auta) :-) przy ustawianiu gazu podłączają laptopa do instalacji, więc pewnie się da. Wymienię poduszkę silnika (tył) i wszystko się wyjaśni, bo im więcej o tym myślę to coraz bardziej mi ona pasuje - dodaję gwałtownie gazu - silnik "podskoczy", bo poducha go nie trzyma i stąd te dziwne objawy. Bardziej to czuć na benzynie, bo zapewne na tym paliwie silnik ma większego kopa. Jak po wymianie nic się nie zmieni to będę szukać dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 przy ustawianiu gazu podłączają laptopa do instalacji, więc pewnie się da. no widzisz oprócz lapka do LPG podłącza się scaner pod OBD (jeżeli instalacja nie pozwala na podgląd korekt a Twoje BRC pewnie nie ) no i warto by było podłączyć AFR w wydech wtedy można mówić, że auto jest wystrojone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 nie mam pojęcia, co oni podłączają, ale to jeden z lepszych zakładów w okolicy, więc ufam, że wsio. Auto na lpg jeździ jak marzenie, nie odczuwam żadnej różnicy benzyna - gaz w mocy silnika, no może minimalnie gorzej się zbiera, ale to niuanse. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 czyli tu powinno być ok mierzyłeś przepływkę?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 też przez chwilę myślałem o przepływomierzu, ale niestety nie mam pojęcia jak ją zmierzyć / zbadać(?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 miernikiem http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/67296-tricki-i-sztuczki-primera-i-mo%C5%BCe-nie-tylko/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 temat - autodiagnostyka, przepływomierz? coś jest walnięte, bo kliknięcie w ten temat otwiera inny - dot. wymiany simmeringu :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/66604-p11-problem-z-moc-primera-p11/?p=733195&hl=warto%C5%9Bci%20przep%C5%82ywomierza&fromsearch=1&do=findComment&comment=733195 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 dzięki, zbadam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Ale z tą poduszką to pojechałeś... Ogólnie to mój na zimnym taka tragedia im więcej gazu tym bardziej zwalnia aż dojdzie do 3,4 tyska wyskakuje wtedy jakby przycisk nitro załączył takiego mocnego efektu to jeszcze nie widziałem komiczne.Rób rób może coś mi się przyda jak będę grzebał w swoim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 31 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 Dlaczego? moje objawy pasują do "skakania silnika", a wcześniej nie zauważyłem, że tylna poducha jest rozszarpana :-/ mam już nową, ale wymiana dopiero za tydzień. Ty masz zupełnie inne objawy, u mnie na zimnym nic dziwnego się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 Jakie objawy skakającego silnika?We wcześniejszych postach pisałeś coś zupełnie innego. Szarpanie przy zmianie biegów a przerywanie silnika to trochę inne sprawy. Masz zerwaną poduchę skrzyni to ci bardziej szarpie przy zmianie biegów i na jedynce to wszystko czym objawiają się zerwane poduchy.Jeszcze ewentualne wibracje karoserii.Akurat w tym aucie nie jest to jakieś tragicznie zauważalne.Sam mam całkiem zerwaną niedługo będę robił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 1 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 Nie pisałem, że przy zmianie biegów, ale przy mocnym, energicznym wciśnięciu pedału gazu. Taką mam teorię, że wtedy nagle silnik dostaje kopniaka i może nim zarzucić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 (edytowane) Opisałeś to wyraźnie: "U mnie jest tak, że wcisnę gaz do dechy i silnik zamiast liniowo przyśpieszać to najpierw nic, a po chwili mocne uderzenie.." "Dławienie na benzynie, na gazie wszystko OK." "Czyli -> auto na benzynie po gwałtownym dodaniu gazu szarpie, albo dusi się na chwilę i w końcu jedzie, jakby chwilowo brakowało mu mocy. Np. dziś przy jeździe pod niewielką górkę 90km/h i mocnym dodaniu gazu na 5tym biegu auto przez chwilę, kilka razy - rytmicznie - szarpało. Przy większych obrotach było już OK. Na lpg, w takich samych warunkach jedzie płynnie. Aha! jak silnik jest zimny i silnik pracuje na benzynie (zapewne na ssaniu) to wszystko chodzi bez problemu." No przeca wyraźnie opisujesz niedomaganie silnika nie potrzebnie się DINO produkuje Poduszka silnika nie czeka z obrotami silnika tylko napierdziela silnikiem Jeszce ogólnie zerwane poduszki odczuwasz tylko na niskich biegach zmiany 1/2 3/2 2/1 to już wstyd by było tłumaczyć dlaczego. Edytowane 2 Stycznia 2016 przez Fryc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.