Gość mecLKR Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Ostatnio stałem się posiadaczem Pulsara Gtir i w związku z tym zakupiłem niezwłocznie MBC properfectu ten z kulką i sprężynką.Poszukałem na forum na temat instalacji tego urządzonka w moim samochodzie jednak nikt nie pisze jak podlaczyc to konkretnie w pulsar gtir.Turbina w aucie jest standardowa T28 bez żadnego krućca...nie mam też krućców w rurach od intercoolera.Moje pytanie do was koledzy:Czy można podłączyć to Mbc propera zamiast oryginalnego solenoidu który jest połączony z wastegate oraz podciśnienie bierze chyba z kolektora dolotowego?..czy też najlepiej wspawać jakiś kruciec w rurę która wychodzi z zimnej części turbo i idzie do intercoolera i wtedy pomiedzy ten kruciec a WG wstawić mbc a solenoid oryginalny odłączyć i pozaslepiać wężyki do niego idące?za każdą radę będę wdzięczny ..dodam że nissan ma FMIC,walbro 255l,wydech mongoose 2,5..czerwone wtryski 560cc..dolot simota..chce delikatnie podnieść doładowanie na okolice 1bar,wskaźnik doładowania kupiłem..pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Oryginalny selenoid i trójnik do usunięcie. MBC wsadzasz miedzy źródłem ciśnienia a siłownikiem w turbosprężarce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 pochwal się furą bo z opisu gratów to Ciekawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.