lemmy69 Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Eksperymentował ktoś z wydechem w V6 ?Muszę u siebie cały układ praktycznie wymienić, budę niedługo będę zdejmował ... no i zaświtało mi żeby z każdej głowicy osobny wydech zrobić ... tylko co na to sonda L ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekkkW Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 ... się wtrącę: A eksperymentował ktoś z wydechem w V6 ? Muszę u siebie cały układ praktycznie wymienić, budę niedługo będę zdejmował ... no i zaświtało mi żeby z każdej głowicy osobny wydech zrobić ... tylko co na to sonda L ??? teoretycznie jeśli sonda bada skład gazów wydechowych a nie ich ilość to nie powinno być problemu z sondą po jednej stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 a ta sonda jest zamontowana w kolektrze czy juz w srodku ukladu jak sie schodzi w calosc? ja w v8 mialem 2 sondy po jednej na glowice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 28 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Jest jedna sonda, już na wspólnej rurze tuż za "portkami" teoretycznie jeśli sonda bada skład gazów wydechowych a nie ich ilość to nie powinno być problemu z sondą po jednej stronie. wydaje mi się że ona ciepłotę gazów bada a nie skład ... teraz mam parę dziur przed sondą i w efekcie spalanie ok. 25/100 jedna głowica tym bardziej jej nie dogrzeje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekkkW Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Temperaturę potrzebuje do prawidłowego działania, zresztą pierwsze lepsze opracowanie z Google to lepiej wytłumaczy niż ja http://mobile.autokult.pl/14053,budowa-dzialanie-i-rola-sondy-lambda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 29 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 No jakoś tak w każdym bądź razie z połowy garków to nie będzie to samo co w oryginale ... i tego się obawiam, tym bardziej że dopóki nie opuszczę budy to nie będę miał szansy wypróbować czy działa chyba sobie odpuszczę i pospawam z KO klasyczny układ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markiej Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 lemmy69: http://www.billswebspace.com/SosiXPipe.htm moze cos takiego by sie dalo upchać i tam sonde? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 29 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Nieee, widziałem , są gotowe całe zestawy ... cena to pierwsza blokada a po drugie to musiałbym to nad którąś belką zainstalować, w połowie szerokości auta ... to już fabryczne rozwiązanie jest lepsze mi nie tyle chodzi o dwa błyszczące wyloty z tyłu co o wyeliminowanie fragmentu układu łączącego prawą głowicę z "portkami" ... przebiega on w poprzek pod skrzynią (u mnie dodatkowo ma łącznik elastyczny i wystaje spod belki ) w terenie - ryzyko przy demontażu/montażu silnika - cholernie ciężko ucelować w skrzynię, poduszki i dwa wydechu naraz - pamiętam że gdyby nie Hugh to pewnie cisnąłbym kluczami w kąt i poszedł się ochlać z rozpaczy lepszego dostępu mieć już nie będę więc chciałbym cały układ trochę przerobić i uprościć akonto (sic!) przyszłych napraw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 wlasnie mialem pisac o x-pipe. jak masz zdolonsci spawalnicze to sam sobie uspawasz, gotowce kosztuja okolo 200zl (drogo jak cholera) ale to najprawdopodobnie zalatwi twoj problem. ewentulanie jeszcze h-pipe ale to troche inna budowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 W V6 jedyna słuszna droga to oddzielny wydech do każdej głowicy z chromowanym wyjściem przed tylnym kołem, lewym i prawym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Trochę mało praktyczne w terenie to będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Zgodnie z przepisami nie może być skierowany w prawą stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 daj sondę na jeden bank i będzie OK, różnica taka, że tylko ten bank będzie korygował mieszankę choć jak teraz masz wspólną sondę dla dwóch banków to też nei wiesz który źle pracuje jak by co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 Zrobić emulator, dwie sondy fizyczne, zwykłe zamiast tytanowych - koszt mały. Koszt tak ze 24 zł + lambdy, swinka DIY. Kupić gotową świnkę - zrobić korekcję na jednej tytanowej, dużo większy koszt. Typowe ECU VG30 ma wejście na dwie sondy, jeśli był katalizator, od 1983 roku takie bywały - w ramach eksperymentu podłączyć drugą Wymienić ECU na wersję bez sondy, takie też były. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Nie no Za cienki Bolek jestem żeby się na takie manewry odważyć, tym bardziej że bez opuszczenia budy nie będę miał możliwości sprawdzenia czy to zadziała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrMikee Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Cześć! W zeszłym tygodniu zacząłem moją przygodę z Terraniszczem i już wychodzą pierwsze kwiatki ;D Mam do zrobienia wydech i zastanawiam się nad zrobieniem przelotowego żeby wydobyć jego prawdziwy głos. Czy ktoś ma już taką przeróbkę za sobą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Z tego co wiem to silniki benzynowe nie lubią mieć całkowitego przelotu, zamiast katalizatora możesz sobie zamontować tłumik przelotowy, ale całego wydechu nie polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Zamiast katalizatora lepiej strumienice jak tłumik przelotowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.