NOmaro Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Czy ktoś ma jakiś pomysł gdzie może być zwarcie klaksonu że trąbi cały czas po podłączeniu aku. dodam że nie jest to zwarcie w kierownicy ponieważ odpinałem wszystkie wtyczki z kierownicy i dalej to samo. Klakson wzbudzany jest minusem plus dochodzi cały czas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Posprawdzaj dokładnie przewody pod kierownicą czy któryś nie jest przetarty i nie powoduje zwarcia i w efekcie ciągłego działania klaksonu. Sprawdź również połączenia przewodów przy samym klaksonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Skoro w kierownicy wszystko jest w porządku, sadząc po tym że kostka klaksonu odłączona to musisz zając się samą trąbką, odepnij sprawdź kostkę przewody. Sprawdź też przepływ przewodów od trąbki do kostki w kierownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Może przekażnik skleiło ale bardziej obstawiam przetarty kabel pewnie w oklicy chłodnicy, hehe tak się zrymowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Dawniej klakson wzbudzany był minusem, bez przekaźników. Wina będzie po stronie wiązki klaksonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba71 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 Miałem kiedyś taki problem w volkswagen t4 ale tam przetarła się taka blaszka od klaksonu w kierownicy do takiego stanu że zaczęła wyłazić więc ją wyrwałem i był spokój lecz już nie było sygnału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Miałem kiedyś taki problem w volkswagen t4 ale tam przetarła się taka blaszka od klaksonu w kierownicy do takiego stanu że zaczęła wyłazić więc ją wyrwałem i był spokój lecz już nie było sygnału Uhm, u mnie się przetarła i zawinęła na "ślizgu" ... też zaczęło wyć cały czas ... i też w VW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.