Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

KLAKSON, zwarcie trąbi cały czas


NOmaro

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś ma jakiś pomysł  gdzie może być zwarcie klaksonu  że trąbi cały czas po podłączeniu aku. dodam że nie jest to zwarcie w kierownicy ponieważ odpinałem wszystkie wtyczki z kierownicy i dalej to samo. Klakson wzbudzany jest minusem plus dochodzi cały czas?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posprawdzaj dokładnie przewody pod kierownicą czy któryś nie jest przetarty i nie powoduje zwarcia i w efekcie ciągłego działania klaksonu. Sprawdź również połączenia przewodów przy samym klaksonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro w kierownicy wszystko jest w porządku, sadząc po tym że kostka klaksonu odłączona to musisz zając się samą trąbką, odepnij sprawdź kostkę przewody. Sprawdź też przepływ przewodów od trąbki do kostki w kierownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może przekażnik skleiło ale bardziej obstawiam przetarty kabel pewnie w oklicy chłodnicy, hehe tak się zrymowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawniej klakson wzbudzany był minusem, bez przekaźników. Wina będzie po stronie wiązki klaksonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś taki problem w volkswagen t4 ale tam przetarła się taka blaszka od klaksonu w kierownicy do takiego stanu że zaczęła wyłazić więc ją wyrwałem i był spokój lecz już nie było sygnału

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Miałem kiedyś taki problem w volkswagen t4 ale tam przetarła się taka blaszka od klaksonu w kierownicy do takiego stanu że zaczęła wyłazić więc ją wyrwałem i był spokój lecz już nie było sygnału

 

Uhm, u mnie się przetarła i zawinęła na "ślizgu" ... też zaczęło wyć cały czas

... i też w VW :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...