Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Interfejs BT LPG i jego zasilanie


PrzeRuSco
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam interfejs BT LPGTECH podłączony na stałe, ostatnio rozładował mi się akumulator i podejrzewam właśnie interfejs, ponieważ zmierzyłem napięcie na czerwonym przewodzie i jest stałe 12,4V przy wyłączonym silniku. Czy można zamiast stałego + zmienić na + po zapłonie? Jeśli tak to skąd go wziąć pod maską najlepiej z okolic akumulatora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po stacyjce ze sterownika najbardziej mi pasuję bo sterownik mam przy akumulatorze tylko który to będzie pin bo znalazłem tylko taki schemat bez pinout'u.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

tu właśnie znalazłem schemat ale pinout'u tu nie ma

 

 

zobacz na bezpiecznikach, który + znika powinien na tym mniejszym 

Chodzi o bezpiecznik 4A idący od aku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu właśnie znalazłem schemat ale pinout'u tu nie ma

 

 

czwarta pozycja od góry z lewej

 

 

 

Chodzi o bezpiecznik 4A idący od aku?

 

aa w Techu idą od Acu, to szukaj czerwonego przewodu od wiązki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czyli pin 15 dzięki.


Dziś zmierzyłem ile pobiera interfejs BT. Z podłączonym interfejsem i uzbrojonym alarmem 0,12A - 0,15A, bez interfejsu 0,01A - 0,05A, czyli Interfejs mógł rozładowywać ale mimo wszystko za szybko, muszę sprawdzić jeszcze ładowanie bo chyba aku musi być niedoładowany skoro tak szybko się rozładował. Fakt że codziennie przejeżdżam tylko 2x1,5 km to nie ma się kiedy naładować.


UP

 

Kabelków jeszcze nie pozmieniałem, za to mam inny problem.

 

Co jakiś czas najczęściej po nocy przy uruchamianiu silnika słyszę dźwięk sygnalizujący błąd LPG. Silnik odpala ale centralka LPG nie reaguję. Po wyłączeniu silnika i włączeniu zapłonu centralka jak do tej pory już działa normalnie i jest ustawiona na benzynę, przestawiam na LPG i normalnie odpala. Nigdy nie zdarzyło się żeby wystąpiło to 2 razy pod rząd.

Interfejs BT LPGTECH pokazuję coś takiego.

1269vs3.jpg

 

Od czego zacząć sprawdzanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czarny kabelek od wiązki LPG dołączony do masy - trzeba sprawdzić czy nie zaśniedziało i jest dobre połączenie 

czerwony kabelek od instalacji LPG (posiada tez bezpiecznik) - trzeba sprawdzić czy jest dobre połączenie tam gdzie jest wpięty i sprawdzić czy bezpiecznik dobrze i czysto siedzi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ok dzięki


kabelki sprawdzone, bezpieczniki też wszystkie powyższe łączenia przetarte papierem ściernym i psiknięte kontaktem i nadal błąd potrafi wystąpić :-(

Odłączyłem też wtyczkę od sterownika żeby sprawdzić czy nie zaśniedziała i wygląda w porządku, dodam ze jakiś czas temu myłem silnik, ale czy wystąpiło to przed czy po to nie mam pojęcia.

Edytowane przez PrzeRuSco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtyczkę od kompa też odłączałem w celu sprawdzenia czy nie zaśniedziało i czy woda się nie dostała jest sucha i czysta

 

Psiknąć ja profilaktycznie kontaktem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Sterownik w porządku, okazało się że wymiana akumulatora pomogła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...