PrzeRuSco Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 Mam interfejs BT LPGTECH podłączony na stałe, ostatnio rozładował mi się akumulator i podejrzewam właśnie interfejs, ponieważ zmierzyłem napięcie na czerwonym przewodzie i jest stałe 12,4V przy wyłączonym silniku. Czy można zamiast stałego + zmienić na + po zapłonie? Jeśli tak to skąd go wziąć pod maską najlepiej z okolic akumulatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 możesz kraść z zasilania aparatu zapłonowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 wtryski PB .ub + po stacyjce ze sterownika LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 Po stacyjce ze sterownika najbardziej mi pasuję bo sterownik mam przy akumulatorze tylko który to będzie pin bo znalazłem tylko taki schemat bez pinout'u. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 opis wyprowadzeń zobacz na bezpiecznikach, który + znika powinien na tym mniejszym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 opis wyprowadzeń tu właśnie znalazłem schemat ale pinout'u tu nie ma zobacz na bezpiecznikach, który + znika powinien na tym mniejszym Chodzi o bezpiecznik 4A idący od aku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 tu właśnie znalazłem schemat ale pinout'u tu nie ma czwarta pozycja od góry z lewej Chodzi o bezpiecznik 4A idący od aku? aa w Techu idą od Acu, to szukaj czerwonego przewodu od wiązki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Czyli pin 15 dzięki. Dziś zmierzyłem ile pobiera interfejs BT. Z podłączonym interfejsem i uzbrojonym alarmem 0,12A - 0,15A, bez interfejsu 0,01A - 0,05A, czyli Interfejs mógł rozładowywać ale mimo wszystko za szybko, muszę sprawdzić jeszcze ładowanie bo chyba aku musi być niedoładowany skoro tak szybko się rozładował. Fakt że codziennie przejeżdżam tylko 2x1,5 km to nie ma się kiedy naładować. UP Kabelków jeszcze nie pozmieniałem, za to mam inny problem. Co jakiś czas najczęściej po nocy przy uruchamianiu silnika słyszę dźwięk sygnalizujący błąd LPG. Silnik odpala ale centralka LPG nie reaguję. Po wyłączeniu silnika i włączeniu zapłonu centralka jak do tej pory już działa normalnie i jest ustawiona na benzynę, przestawiam na LPG i normalnie odpala. Nigdy nie zdarzyło się żeby wystąpiło to 2 razy pod rząd. Interfejs BT LPGTECH pokazuję coś takiego. Od czego zacząć sprawdzanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 sprawdź + po stacyjce i masę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 21 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Może głupie pytanie ale jak to zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 czarny kabelek od wiązki LPG dołączony do masy - trzeba sprawdzić czy nie zaśniedziało i jest dobre połączenie czerwony kabelek od instalacji LPG (posiada tez bezpiecznik) - trzeba sprawdzić czy jest dobre połączenie tam gdzie jest wpięty i sprawdzić czy bezpiecznik dobrze i czysto siedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 4 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 (edytowane) ok dzięki kabelki sprawdzone, bezpieczniki też wszystkie powyższe łączenia przetarte papierem ściernym i psiknięte kontaktem i nadal błąd potrafi wystąpić :-( Odłączyłem też wtyczkę od sterownika żeby sprawdzić czy nie zaśniedziała i wygląda w porządku, dodam ze jakiś czas temu myłem silnik, ale czy wystąpiło to przed czy po to nie mam pojęcia. Edytowane 4 Stycznia 2016 przez PrzeRuSco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 to zostaje już wtyczka od kompa lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 4 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Wtyczkę od kompa też odłączałem w celu sprawdzenia czy nie zaśniedziało i czy woda się nie dostała jest sucha i czysta Psiknąć ja profilaktycznie kontaktem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 To może ster siada, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 1 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Sterownik w porządku, okazało się że wymiana akumulatora pomogła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.