kabaczek Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 witam jak w temacie proszę o propozycje co brać, i jakiego gwintu szukać jakby co. jeżdżę p11 gt na razie na takim zestawie: sprężyny eibach komplet amortyzatory przód ultra sr tył kyb zwykłe zamienniki. chciałem dokupić do tego na tył koni str, ale wycofane i nigdzie dostać nie mogę. jedyne co to kyb agx które kosztują 340 szt. przód kosztuje 430 szt. komplet wychodzi 1560. i teraz moje pytanie, czy nie lepiej dołożyć i kupić cos dobrego na gwincie. tein ze stanów kosztuje 800 dolarów plus wysyłka czyli z 4000 trzeba liczyć, a cos dobrego na miejscu z terenów naszej unii obywatelskiej. i jeszcze jedno, bardzo siedzi tył samochodu, czy to może być wina butli z gazem w nadkolu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 (edytowane) Ja bym na twoim miejscu dołożył tylko na tył agx, ja jeżdżę właśnie na takim zestawie (eibach, ultra śr przod, agx tył) i narzekać nie mogę. Tył u siebie musiałem podnieść bo mam kombi i właśnie gaz. Jak chcesz zobaczyć w jaki sposób podniosłem i jak teraz wyglada to pisz na PW. Edytowane 9 Grudnia 2015 przez PrzeRuSco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskr5 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Tym bardziej będzie siedział tył bo zwykłe kayaby exel-g to wyjątkowo miękkie amory . Więc agx powinny rozwiązać problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Umnie na eibachach i agx tylne koło chowało się w nadkola a przednie kolo na ultra sr było ze 2 cm pod nadkole więc miałem do wyboru albo obniżyć przod albo podwyzszyc tyl. Żeby obniżyć przod mogłem dac niższe sprężyny albo ciąć sprężyny (ale nie po to kupowałem nowe eibachy) więc wybrałem podwyższenie tylu. Tym bardziej że często jeżdżę z rodziną i bagazami i po obciążeniu tylu było naprawdę za nisko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabaczek Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 dzięki za odpowiedzi, tez nad takim rozwiązaniem myśle. tylko ten tył mnie denerwuje. to już moja druga primerka i żałuje ze tą pierwsza sprzedałem bo była przyklejona do drogi. kupiłem ja w dojczach i niemiec nawet jakieś papiery na to zawiesznie pokazywał ze to eibach, gdzie robione i jak dostrojone. tam przednie nadkole dwa palce nie wchodziły, tył normalnie nie wisiał jak ten. było to też na sprężynach eibacha ale nie wiem jakie miało amorki i co dokładnie to było. w każdym razie zestrojone było kozak. pewne prowadzenie, nawet narwiste ruchy kierownica to pełna kontrola skretu i prowadznia. nic nie uciekało, zero podsterowności, tył trzymał zero przechyłów, na ostry wiatr nie reagował, przy ostrym chamowaniu zero nurkowania, sztywny gokart. bardzo dobrze się czuło, auto. myśle, że było to tak zestrojone jak sportsline i stw w wersjach limitowanych. natomiast ten egzemplarz z holandi, sciorany gt, wysoko na seri. dopiero ja wkładam i chce sobie zrobić to wszystko na tip top na gwint to nie ma takich dobrych dróg w powiecie, a do pracy się non stop jeżdzi. chociaż podoba mnie się to bardzo bo można by dokręcić przód niżej tył wyżej i by grało. stoi ładnie zestrojony na autoskaucie albo mobile p10 z polski, świetnie to jest zrobione widać od razu, że zadbane i z pasja zrobione. i takie cos się też człowiekowi marzy. zwłaszcze ze nie wiem może poj... jestem ale jak patrze na te najnowsze samochody. to i tak sobie myśle, że nie maja tak fajnie ekonomicznego, wysokobrotowego i nie do zajechania motoru pod maska. downsizing, turbo disle na czastki stałe. dziekuje mam primere w gazie. a wracając do tematu to tak samo jak u nissomaniaka wygląda. czyli co może włożyć stare sprężyny od gt, a dla sztywności agx. czy może jakieś sprężyny z większą progresją i na agx na tył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Moja zabawa z zawieszeniem Graty sprężyny eibach prokit oraz amorki przód KYB ULTRA SR i tył KYB AGX Przed wymianą wyglądał tak przód 67,5 i tył też 67,5 ponieważ były zamontowane kolumny z P12 Po wymianie wygląda tak przód i tył Trochę nisko ten tył siedzi w stosunku do przodu a że często jeżdżę z rodziną z tyłu i bagażami to z obciążonym tyłem wygląda tak 58,5 Podniosłem trochę tył o jakieś 3,5 cm w tym celu zakupiłem dystanse pod sprężyny od Suzuki Vitary no i zaczęło się rzeźbienie i to dosłownie :-) tak wyglądają złożone kolumy a tak teraz siedzi samochód przód jest na 64 a tył 63 więc można powiedzieć że równo. Dodam że docelowo chciałbym wrzucić podkładki z poliuretanu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabaczek Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 ładnie to wyszło, no i faktycznie roboty było z tym skubaniem tych dystansów. ale jest tak jak powinno. u mnie sutuacja podobnie wygląda jak u Ciebie z tym tyłem na tych zdjęciach. Czyli trzeba cos podłożyć. Ciekawe czy jest cos co pasuje bez rzeźbienia bo ile trzeba by skrócić te dystanse od tego suzuki. i jeszcze jedno na ile masz skrecone te agx na 4 tak jak na zdjęciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 (edytowane) Ustawienie na 4, z dystansem jest tak że trzeba z tej plaskiej strony dopasować je do talerza amortyzatora robiąc spadek 1,5 cm tak jak jest po drugiej stronie nowe dystanse mają 5 cm więc po dopasowaniu zostaje 3,5 cm i o tyle podniesie, można też kupić niższe i wyższe zależy co kto potrzebuje. Najwięcej roboty jest z drążeniem środka. Ale mając dobry nóż do tapet da się zrobić jeden w godzinkę, ważne żeby noz był w metalowej obudowie, można też podgrzewać go nad palnikiem łatwiej się tnie. Są też gotowe podkładki ale nie od sprężyny tylko pomiędzy a to moim zdaniem nie podniesie zbyt wysoko zawieszenia. Myślę cały czas czy dało by się zrobić z poliuretanu ale jakoś nie mam czasu na realizacje. Edytowane 10 Grudnia 2015 przez PrzeRuSco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabaczek Opublikowano 11 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 ja sobie dzisiaj zmierzyłem jak to nadkole wisi od ziemi. i z przodu mam 63, a z tyłu 62. zobaczę jak kupie te agx. i tak się zastanawiam czy po prostu na przód nie wrzucić, sprężyn h r -40cm. a ile za te agx płaciłeś jak może pamiętasz. bo jak szukam na necie to najtaniej na razie 340 znalazłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Ja kupiłem nówki z drugiej ręki za 550 PLN komplet ale 340 to dobra cena w intercarsie są po 467 PLN. Co do hr 40 podobno to już nie ten komfort co na eibachu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.