Forest88 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 witam dziś byłem u znachora podłączył nyske pod kompa sprzęt widać fajny delikatnie drgają obroty na biegu jałowym na wyłączonym klimatroniku 635 -700 ja stawiałem na łańcuch rozrządu ale on stwierdził że nie bo konty są dobre iw rozrządzie jest wszystko ok ( nie wiem jakie konty) sonda pokazuje też że wszytko jest git stwierdził że te obroty 650 są za niskie powinny być koło 700 zaproponował przeczyszczenie przepustynicy i przepływomierzai adaptacji wszystkiego na nowo wyregulowanie obrotów biegu jałowego dodam jeszcze że silnik nie maiał żadnych błędów po za czujnikiem ciścnienia w oponach ale to bo mam wyjęte te czujniki co o tym sądzicie? warto to zrobić ? czy to faktycznie może być przyczyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 czyszczenie przepustnicy i krokowca nigdy nie zaszkodzi jak jest problem tylko z wolnymi to ja bym rozrząd na razie zostawił w spokoju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Dokładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest88 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 koledzy i koleżanki jak tam widziałem na tym je go kompie to obroty miałem tak 630 656 potem 634 650 itd .takie falowania ale czuć je na całym samochodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Najczęściej objawem tego, że coś niedobrego dzieje się z łańcuchowym napędem rozrządu, jest pojawienie się charakterystycznego hałasu z jego okolic (szum, szorowanie, a nawet cykliczne stuki). O problemach z napędem rozrządu może świadczyć również : - pogorszona kultura pracy silnika, - mniejsza moc, - większe spalanie, - objawy "slizgu" / doła przy wchodzeniu na obroty / przyśpieszaniu a w nowoczesnych autach - także świecąca się kontrolka „check engine”. Masz coś z tego? Budą trzęsie, bo niskie obroty. poczytaj tu ; http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/70388-p12-za-niskie-obroty-silnika-na-biegu-jalowym/?hl=%2Bniskie+%2Bobroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest88 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Kolego nic nie słychać praca silnika jest no tak ja przy falujących obrotach moc też jest no zobacze ale nibardzo wierze w tä przepustnice zobaczymy on też rozrzad wykluczył bo powiedział ze kąty są ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 chodziło o kąty wyprzedzenia zapłonu warto wiedzieć jakimi się silnik posługuje nominalnie a jakie ma w realu to komp pokaże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bertw Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 U mnie zaczęło od falowania obrotami,później gasł a skończyło się na zegulacji zaworów i teraz jest oki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.