Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Odczytanie kodu błędu


cypis84
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie jestem tu nowy mam od 2 tyg. Primere P12 2002r 2.0 benzyna kombi. Od paru dni zmagam się z problemem check engine..dzięki waszym podpowiedzią odało mi się skasować i odczytać błąd ale nie wiem czy dobrze go interpretuje gdyż nie wiem czy to błąd z B,C czy P? Idzie to tak 10 wolnych mignięć, 4 szybkie, 2 szybkie, 10 szybkich. Wcześniejszy pseudomechanik sprawdził błąd wykasował i powiedział, że jest ok można dalej jeżdzić tylko, że nastepnego dnia kontrolka znów się włączyła..chcę wstawić do auta gaz na dniach i chcę być pewny czy wszystko jest ok.

Jeśli to odczyt B0420 kontrolka przepływu powietrzą 5 A/c usterka?

Lub jeśli to P0420 stystem katalizatora wydajność poniżej prgou? co to  oznacza? Proszę o pomoc gdyż na innych postach na ten temat nie znalazłem odpowiedzi..

Edytowane przez cypis84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to możesz mieć problem z mieszanką, olej bierze?? LD Live Date bieżące parametry pracy silnika odczytana z kompa w szczególności korekty długie i krótkie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oleju nie bierze chyba, miałem wymieniany 2 tyg.temu żadna kontrolka od poziomu oleju się nie zapala, ale sprawdzę jeszcze na bagnecie jak to wygląda. Jak szczytam z kompa te LD do czego będzie mi przydatna ta wiedza? jak ją interpretować? czy możesz przybliżyć czy katalizator może być do wymiany, czy sąda może.. co to znaczy problem z mieszanką? leje paliwo z dobrych stacji lotos bp

Edytowane przez cypis84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będziesz to sam robił?? masz scaner?? bo jak nie i nie do końca ogarniasz to skontaktuj  sie z @ulissesem jest z 3miasta to pewnie Ci pomoże :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będziesz to sam robił?? masz scaner?? bo jak nie i nie do końca ogarniasz to skontaktuj  sie z @ulissesem jest z 3miasta to pewnie Ci pomoże :D

ok dzięki za namiary napisałem do niego mam nadzieję, że mi pomoże.  Sprawdzałem poziom oleju jest na bagnecie trochę poniżej poziomu, ale nie wiem jak było wcześniej niestety, przeraziło mnie tylko,że olej był trochę czarny , czy to możliwe, że po przejechaniu 600km od wymiany tak z czarniał? Mam niestety podejrzenia, że może wcale był nie wymieniony..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poniżej poziomu??? czyli wygląda na to, że ubył przynajmniej  1L oleju to moze tez być przyczyna zasranego kata 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poniżej poziomu??? czyli wygląda na to, że ubył przynajmniej  1L oleju to moze tez być przyczyna zasranego kata 

na bagnecie było może 2-3 cm śladu po oleju. Jaki powinien być poziom na bagnecie? Dolać w takim razie oleju? Czy możliwe, że przez 600km by tyle spalił?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na bagnecie masz miarkę pomiędzy jej skrajnymi punktami jest 1L 

sprawdzałem jeszcze raz ten poziom oleju jest poniżej minimum...więc jak uzupełnię olej problem z katalizatorem/kontrolką check będzie rozwiązany?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc jak uzupełnię olej problem z katalizatorem/kontrolką check będzie rozwiązany?

nie

 

ale to znaczy, że przez 600km wcięło ponad 1L oleju czyli masz silnik raczej do roboty :D a następstwem spalania oleju moze być problem z katem bo nei jest on przystosowany do takiej mieszanki :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie

 

ale to znaczy, że przez 600km wcięło ponad 1L oleju czyli masz silnik raczej do roboty :D a następstwem spalania oleju moze być problem z katem bo nei jest on przystosowany do takiej mieszanki :D

mam nadzieje, że nie będzie tak źle..wymienię olej bo mam wrażenie, że chyba jednak handlarz mi go nie wymienił i muszę zaobserwować czy nadal będzie tak spalał ten olej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..wymienię olej bo mam wrażenie, że chyba jednak handlarz mi go nie wymienił 

:laie_67:  :laie_67:  :laie_67: a powiedział, ze wymieni  :laie_67:  :laie_67:  :laie_67:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam podobny błąd wyświetla mi się ''Awaria systemu wtrysku-Check engine''podpoiłem do kompa i otrzymałem taki komunikat ,po wykasowaniu po jakimś czasie temat powrócił -kolejne podpięcie i ta sama informacja .

I tu moje pytanie co koledzy polecą by rozwiązać ten problem,czekam na podpowiedzi pozdrawiam.

 

post-95963-0-15020900-1450263310_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale o co caman?? masz błąd kata, albo jakaś sonda leży albo auto w gazie i nie wyregulowane albo kat się skończył 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Admin - auto w benzynie,nie gazowane ,sondy i połączenia  sprawdzone ,zostaje katalizator(brnąć aż tak daleko ?) i jeszcze jedna rzecz którą wyczytałem na forum dodatkowa tulejka do 2 sądy, ale czy to pomoże ,może jeszcze jakieś propozycje, może ktoś miał identyczny problem.

Edytowane przez Acheron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...