Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Opony wyczynowe do Terrano


Antenes
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Opona bardzo zbliżona do KM1/KM2 (coś pomiędzy) więc powinna robić - ja osobiście nie mam zaufania do chińskiej myśli technicznej - ale może się mylę, nie użytkowałem nigdy żadnych opon z gt radial

Edytowane przez saydack
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam GT Radial ale zimowe i mimo, że wiedziałem co kupuję nie poleciłbym ich nikomu - poprostu budżetowa opona. Jeśli ich MT jest na podobnym poziomie to ja bym odpuścił.

Jeśli ktoś szuka czegoś o bardziej agresywnym bieżniku z doświadczenia (choć nie dużego w sumie) mogę polecić Silverstone MT 117 Sport. W błocie ok, w piasek jak to MTek, na asfalt nieźle, na mokry asfalt każdy zakręt można brać bokiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pitz opona niczego sobie radzi se w terenie a i na czarnym jest niezła.kumpel w troperze na nich śmigał i byłem pod wielkim wrażeniem

 

Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam gt radial dopiero ze 2 miesiace nie wiele moge powiedziec, ale moj kolega juz 2 czy 3 komplety zajezdzil i chwali sobie. Gt radiale nie trzymaja rozmiarow czyli jak kupisz 31 cali to po zalozeniu na auto bedziesz mial 30 cali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee no coś ty

Tomek założył właśnie takie przed majówką

poprzednio miał odpowiednik 30" i tak to wyglądało    

 

 

obecnie 31" (do tego na szerszych 8-calowych felach ;)   

 

góra w sumie nieważna, bo auto na innych springach teraz jest, no i po remoncie ramy(polibusze etc...

... boki zaczęły obcierać i musiał trochę nadkola podciąć

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i d..pa... okazało się, że na felgach z et-10 nie wejdzie mi 245/70 R16 z linku co wrzucałem. Od AT 235/70 R16 są o około 6cm wyższe. .. Tył bajka, ale przodu sporo trzeba podciąć w miejscu gdzie blodtink lączy się z progiem i nadkolem. Sporo rzeźby będzie. Macie jakiś patent na takie podcinanie/podspawywanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycinasz blotnik tak aby zostawic troche zeby mogl sie trzymac na tej srobce na progu. A prog tniesz z gory na dol obcinajac troszke progu troszke nadkola w linni prostej zeby pozniej plaskablacha zaspawac powstaly otwor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

Tomek założył właśnie takie przed majówką

...

Właśnie :D wydawało mi się że u kogoś widziałem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to wychodzi ci 3cm na strone wiecej.

wiec chyba dosc mocno przewymiarowane sa.

u mnie 225/75/16 na et-10 przechodzi na styk a nie mam liftu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nie widzę z telefonu który jaką generacją pomyka ale wiem że to co zmieści się w "jedynce" to w nowszym modelu już niekoniecznie

Dla uzupełnienia poprz. postu dodam że nowe fele u Tomka mają et(-)30 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po zamontowaniu polibuszy oraz nalewek na wzór geolandara MT, oraz podniesieniu o 2" na zawieszeniu zdecydowałem się na lift budy o kolejne 2" bo na felgach et-25 wyrywalo mi nadkola na wykrzyzach. A opony dałem 235/75/15.

 

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam aktualnie założone felgi 8jx15H2 i na tym opony 31x10,50 R15 przód AT tył MT (albo na odwrót) i niestety ale mimo że się zapierałem będę musiał podnieść ze 2" auto, wyrywam sobie nadkole na ten moment tak że trzeba, zwłaszcza przy skręcaniu a góry dodatkowo zweryfikowały ten zestaw ;)

Edytowane przez fauscik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pionie można się podratować liftem budy ... ale chodzi właśnie o zachowanie się koła przy maks. skrętach:

przy zbyt małym odsadzeniu felgi -duża opona będzie zawadzała o ramę

przy zbyt ujemnym profilu et (offsecie) opona wyrywa tył nadkola

Wniosek z tego jeden:

Zawsze mierzyć opony na przedniej osi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie wyrywa z przodu :D jedna strona sama sie skróciła, druga muszę ręcznie skrócić :P

a lift budy to pewnie 2" minimum żeby nie haczyło ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, powyżej 2" zaczynają się przeboje z lewarkami w podłodze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej,

no to zmotałem wreszcie te felgi et - 10 plus opony 245/70/R16 bieżnikowane kopia YOKOHAMA GEOLANDAR od BARGUM (średnica rzeczywista ponad 77cm).

Tył wszedł na luz, a przód trzeba było trochę flexem porzeźbić, pomimo podkręcenia na drążkach..., ale ostatecznie weszły.

Tył nie wystaje poza obrys, przód może z 5mm...

Opony wydaję się być solidne, dość miękka mieszanka, więc na czarnym szybko będą ubywały.

Nawet nie są jakoś wyjątkowo głośne, podobno dały się wyważyć, aczkolwiek przy 120 zaczyna drżeć buda... Wrzucę pierścienie centrujące, może pomoże

 

Wygląda to tak:

post-90435-0-20766500-1464384372_thumb.jpg

post-90435-0-38274000-1464384376_thumb.jpg

post-90435-0-68744900-1464384381_thumb.jpg

post-90435-0-11088000-1464384386_thumb.jpg

post-90435-0-46053500-1464384391_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajne fajne :D 

no ale trochę ołowiu musieli napakować, żeby je w miarę wyważyć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo opony się zakłada robi ze 100 kilosów i dopiero wyważanie to nie gumy do plaskaczy .a tak poza tym to niczego sobie jest git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej,

no to zmotałem wreszcie te felgi et - 10 plus opony 245/70/R16 bieżnikowane kopia YOKOHAMA GEOLANDAR od BARGUM (średnica rzeczywista ponad 77cm).

Tył wszedł na luz, a przód trzeba było trochę flexem porzeźbić, pomimo podkręcenia na drążkach..., ale ostatecznie weszły.

Tył nie wystaje poza obrys, przód może z 5mm...

Opony wydaję się być solidne, dość miękka mieszanka, więc na czarnym szybko będą ubywały.

Nawet nie są jakoś wyjątkowo głośne, podobno dały się wyważyć, aczkolwiek przy 120 zaczyna drżeć buda... Wrzucę pierścienie centrujące, może pomoże

 

Wygląda to tak:

Kolego, ile taki zestaw kosztuje? Planuję coś takiego zakupić do mojego X-a :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze ponegocjujesz to kpl 5ciu za 2200 wyszarpiesz

Bo opony się zakłada robi ze 100 kilosów i dopiero wyważanie to nie gumy do plaskaczy .a tak poza tym to niczego sobie jest git.


No wiemy, wiemy...
W weekend wracam do warsztatu na ponowne wyważanie :-) ale dzięki za podpowiedź

 

jeśli ktoś by szukał pierścieni centrujących 110/100 to tutaj mają dostępne, po 9zł/szt http://www.sklep.phumaraton.pl/oferta5/produkt912/pierscien-centrujacy-plastikowy-110-100.html

 

Zamówiłem, zobaczymy czy cokolwiek się poprawi

Edytowane przez NovyGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

reasumując , w jakim maksymalnie rozmiarze wejdą opony do terrano d21 z liftem +2 na zawieszeniu oraz +2 na budzie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie to jak w końcu z tymi oponami Anaconda. Wytrzymają przeguby? Ktos je testował? Bo mam 265/75r16. Wejść wejdą mam wszystko co może byc wycięte. Ale zastanawiam się jak przeguby to zniosą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

koledzy a jakie oponki polecacie w wiekszości do jazdy normalnej, a okazjonalnie turystycznie w delikatny terren, autko uzytkuje na co dzień do pracy i na zakup wiec wiekszość czasu będą jeżdziły po asfalcie i bezdrożach, z 2 razy w miesiącu wpadam do lasu pojeździć w terenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...