pltz Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 31x10,5R15, czyli o ile dobrze mi się wydaje to 265/75R15 http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6185330059 Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 (edytowane) Opona bardzo zbliżona do KM1/KM2 (coś pomiędzy) więc powinna robić - ja osobiście nie mam zaufania do chińskiej myśli technicznej - ale może się mylę, nie użytkowałem nigdy żadnych opon z gt radial Edytowane 19 Maja 2016 przez saydack Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariah Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Mam GT Radial ale zimowe i mimo, że wiedziałem co kupuję nie poleciłbym ich nikomu - poprostu budżetowa opona. Jeśli ich MT jest na podobnym poziomie to ja bym odpuścił. Jeśli ktoś szuka czegoś o bardziej agresywnym bieżniku z doświadczenia (choć nie dużego w sumie) mogę polecić Silverstone MT 117 Sport. W błocie ok, w piasek jak to MTek, na asfalt nieźle, na mokry asfalt każdy zakręt można brać bokiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 mnie zainteresowala opona simex jungle ale chyba cos ciezko z dostepnoscia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Pitz opona niczego sobie radzi se w terenie a i na czarnym jest niezła.kumpel w troperze na nich śmigał i byłem pod wielkim wrażeniem Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Ja mam gt radial dopiero ze 2 miesiace nie wiele moge powiedziec, ale moj kolega juz 2 czy 3 komplety zajezdzil i chwali sobie. Gt radiale nie trzymaja rozmiarow czyli jak kupisz 31 cali to po zalozeniu na auto bedziesz mial 30 cali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Eeee no coś ty Tomek założył właśnie takie przed majówką poprzednio miał odpowiednik 30" i tak to wyglądało obecnie 31" (do tego na szerszych 8-calowych felach góra w sumie nieważna, bo auto na innych springach teraz jest, no i po remoncie ramy(polibusze etc... ... boki zaczęły obcierać i musiał trochę nadkola podciąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NovyGT Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 No i d..pa... okazało się, że na felgach z et-10 nie wejdzie mi 245/70 R16 z linku co wrzucałem. Od AT 235/70 R16 są o około 6cm wyższe. .. Tył bajka, ale przodu sporo trzeba podciąć w miejscu gdzie blodtink lączy się z progiem i nadkolem. Sporo rzeźby będzie. Macie jakiś patent na takie podcinanie/podspawywanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Wycinasz blotnik tak aby zostawic troche zeby mogl sie trzymac na tej srobce na progu. A prog tniesz z gory na dol obcinajac troszke progu troszke nadkola w linni prostej zeby pozniej plaskablacha zaspawac powstaly otwor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 ... Tomek założył właśnie takie przed majówką ... Właśnie wydawało mi się że u kogoś widziałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 no to wychodzi ci 3cm na strone wiecej. wiec chyba dosc mocno przewymiarowane sa. u mnie 225/75/16 na et-10 przechodzi na styk a nie mam liftu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Panowie, nie widzę z telefonu który jaką generacją pomyka ale wiem że to co zmieści się w "jedynce" to w nowszym modelu już niekoniecznie Dla uzupełnienia poprz. postu dodam że nowe fele u Tomka mają et(-)30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrMikee Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Ja po zamontowaniu polibuszy oraz nalewek na wzór geolandara MT, oraz podniesieniu o 2" na zawieszeniu zdecydowałem się na lift budy o kolejne 2" bo na felgach et-25 wyrywalo mi nadkola na wykrzyzach. A opony dałem 235/75/15. Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fauscik Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 (edytowane) Ja mam aktualnie założone felgi 8jx15H2 i na tym opony 31x10,50 R15 przód AT tył MT (albo na odwrót) i niestety ale mimo że się zapierałem będę musiał podnieść ze 2" auto, wyrywam sobie nadkole na ten moment tak że trzeba, zwłaszcza przy skręcaniu a góry dodatkowo zweryfikowały ten zestaw Edytowane 20 Maja 2016 przez fauscik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 W pionie można się podratować liftem budy ... ale chodzi właśnie o zachowanie się koła przy maks. skrętach: przy zbyt małym odsadzeniu felgi -duża opona będzie zawadzała o ramę przy zbyt ujemnym profilu et (offsecie) opona wyrywa tył nadkola Wniosek z tego jeden: Zawsze mierzyć opony na przedniej osi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fauscik Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 u mnie wyrywa z przodu jedna strona sama sie skróciła, druga muszę ręcznie skrócić a lift budy to pewnie 2" minimum żeby nie haczyło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 21 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 Tak, powyżej 2" zaczynają się przeboje z lewarkami w podłodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NovyGT Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 hej, no to zmotałem wreszcie te felgi et - 10 plus opony 245/70/R16 bieżnikowane kopia YOKOHAMA GEOLANDAR od BARGUM (średnica rzeczywista ponad 77cm). Tył wszedł na luz, a przód trzeba było trochę flexem porzeźbić, pomimo podkręcenia na drążkach..., ale ostatecznie weszły. Tył nie wystaje poza obrys, przód może z 5mm... Opony wydaję się być solidne, dość miękka mieszanka, więc na czarnym szybko będą ubywały. Nawet nie są jakoś wyjątkowo głośne, podobno dały się wyważyć, aczkolwiek przy 120 zaczyna drżeć buda... Wrzucę pierścienie centrujące, może pomoże Wygląda to tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 fajne fajne no ale trochę ołowiu musieli napakować, żeby je w miarę wyważyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Bo opony się zakłada robi ze 100 kilosów i dopiero wyważanie to nie gumy do plaskaczy .a tak poza tym to niczego sobie jest git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 hej, no to zmotałem wreszcie te felgi et - 10 plus opony 245/70/R16 bieżnikowane kopia YOKOHAMA GEOLANDAR od BARGUM (średnica rzeczywista ponad 77cm). Tył wszedł na luz, a przód trzeba było trochę flexem porzeźbić, pomimo podkręcenia na drążkach..., ale ostatecznie weszły. Tył nie wystaje poza obrys, przód może z 5mm... Opony wydaję się być solidne, dość miękka mieszanka, więc na czarnym szybko będą ubywały. Nawet nie są jakoś wyjątkowo głośne, podobno dały się wyważyć, aczkolwiek przy 120 zaczyna drżeć buda... Wrzucę pierścienie centrujące, może pomoże Wygląda to tak: Kolego, ile taki zestaw kosztuje? Planuję coś takiego zakupić do mojego X-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NovyGT Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 (edytowane) Jak dobrze ponegocjujesz to kpl 5ciu za 2200 wyszarpiesz Bo opony się zakłada robi ze 100 kilosów i dopiero wyważanie to nie gumy do plaskaczy .a tak poza tym to niczego sobie jest git. No wiemy, wiemy...W weekend wracam do warsztatu na ponowne wyważanie :-) ale dzięki za podpowiedź jeśli ktoś by szukał pierścieni centrujących 110/100 to tutaj mają dostępne, po 9zł/szt http://www.sklep.phumaraton.pl/oferta5/produkt912/pierscien-centrujacy-plastikowy-110-100.html Zamówiłem, zobaczymy czy cokolwiek się poprawi Edytowane 31 Maja 2016 przez NovyGT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrMikee Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 reasumując , w jakim maksymalnie rozmiarze wejdą opony do terrano d21 z liftem +2 na zawieszeniu oraz +2 na budzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwirek_nke Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Witam Panowie to jak w końcu z tymi oponami Anaconda. Wytrzymają przeguby? Ktos je testował? Bo mam 265/75r16. Wejść wejdą mam wszystko co może byc wycięte. Ale zastanawiam się jak przeguby to zniosą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simonc2 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 koledzy a jakie oponki polecacie w wiekszości do jazdy normalnej, a okazjonalnie turystycznie w delikatny terren, autko uzytkuje na co dzień do pracy i na zakup wiec wiekszość czasu będą jeżdziły po asfalcie i bezdrożach, z 2 razy w miesiącu wpadam do lasu pojeździć w terenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.