smutekh Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Robię porządek z instalacją elektryczną.Polikwidowałem jakieś druciarstwo porobione przez "byłych" I chyba zlikwidowałem i jeden drut za dużo......Jak przekręcę kluczyk na zapłon to razem z pompą paliwa świecą ciągłym światłem prawe kierunki.Jak pompa po chwili przestaje pracować to kierunki też gasną.Jeśli bez kluczyka włączę awaryjne to w rytm kierunków pracuje.....pompa.Jakieś sugestie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Wtyczki w okolicach tylnej belki pod nadwoziem lub w lewym schowku w bagażniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smutekh Opublikowano 19 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 U mnie wiązka tylna wychodzi ze środka samochodu z lewego tylnego błotnika pod podłogę.Są tam wtyczki do pompy,do oświetlenia rejestracji i jest odgałęzienie z dwoma wtyczkami do amortyzatorów.O tę wiązkę chodzi?Była tam jeszcze dorobiona wiązka do haka i ją właśnie zlikwidowałem.Pewnie jakaś masa była potrzebna a ja ją wywaliłem......Jeszcze przypomniałem sobie o innym tropie.Zbiornik był metalowy a jest plastikowy z frotki.Czujnik pozostał oryginalny a w jego wnętrzu podłączona jest do jego korpusu masa.Mogą być problemy jeżeli nie jest zmasowany z budą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Ta wiązka wychodzi ze schowka w bagażniku, tam poszukaj ze zbiornikiem nie podpowiem, ale któryś z chłopaków montował bak od Frotki to będzie wiedział o masie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Jak zbiornik plastikowy to raczej masa musi być dodatkowa. Zafundowałeś sobie choinke na święta za free. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markiej Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Ja właśnie tak samo zrobiłem ze dałem mase do korpusu tego całego czujnika i chodziło do samego końca bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz87 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2015 Ja moze takiej choinki nie mialem ale kierynek od czsu do czasu zamiast normalnie pik pik pik to zapierniczal pikpikpikpik a co bylo? Masa wtyczka a dokladniej 1 kabelek na wlosku sie trzymal i przy wlaczaniu kierunku za duze natezenie pradowe bylo i dlatego to tak wariowalo.. 1 styki poprzeczyszczac mase sprawdzic a nawet dodatkowym kablem podpiac gdziec do budy zeby byl 100% styk i mysle ze bedzie git.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smutekh Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 (edytowane) Bardzo was proszę jeżeli nie macie dla mnie jakiejś podpowiedzi dotyczącej KONKRETNIE mojego problemu to nie piszcie.Ja wiem kiedy w lampie nie ma masy.To jest najprostsza rzecz.Powtarzam pompa załącza się razem z prawymi kierunkami albo gdy silnik pracuje (czyli pompa też) to prawe kierunki świecą cały czas. Masy podokładałem gdzie tylko się dało.Pozycyjne,stopu,cofania-wszystko jest i świeci bez zakłuceń. Edytowane 31 Grudnia 2015 przez smutekh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 Kiedy likwidiwałeś wiązkę haka to zabezpieczyłeś końcówki przewodów? pewnie tak. W pierwszym poście napisałeś że "świecą prawe kierunki" ... przednie też ?? A propo's wiązek ... u mnie do tylnej prawej lampy wiązka biegnie od lewego schowka pod plastikową listwą na podłodze bagażnika Połóż siedzenie i zdejmij lewą dolną ściankę w bagażniku ... tam jest całe ustrojstwo z wtyczkami obsługujące centralny zamek i "tylną elektrykę" ... może tam coś się zwarło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smutekh Opublikowano 31 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 Prawe WSZYSTKIE świecą.Tył i przód.Sprawdzałem kable biegnące od samego tyłu przez złącza pod tapicerką lewego boczku w okolicy głośnika,i potem wzdłuż progu obok fotela kierowcy do złącza za skrzynką bezpieczników.Metodą nakłuwania kabli.Mnie to wygląda jakby prąd na prawe kierunki szedł przez cewkę przekaznika pompy.Nigdzie w sieci nie mogę znalezć schematu podłączeń komputera (ECU) od silnika vg30i.Jak bym miał rozpisane kable wychodzące z ECU na przekaznik pompy to bym sobie ewentualnie pociągnął inny kabel do pompy i po zawodach.....Ale zawsze znajduję tylko schematy do vg30e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieneK_68 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 a po wyjęciu przerywacza kierunków też się świecą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smutekh Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) Po wyjęciu przerywacza nie świeci. Pomógł by ktoś schematami.Nie mogę nic znalezc w sieci.Nie chodzi mi o linki ogólne tylko konkretne schematy do VG30i.Przeglądałem praktycznie wszystkie linki w z nasego portalu i wszędzie jest dokumentacja do VG30e.Wpisywałwm też Pathfindera i nic potrzebnego nie wyszło.......Acha.Jaki symbol ma ECU.Może po tym coś znajdę? Edytowane 31 Grudnia 2015 przez smutekh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.