Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problem z odczytaniem kodu błędu P12


czopulen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

idą święta to i pora aby autko nawaliło.

Dziś jadąc ok 120 km/h poczułem szarpnięcie dojechałem do celu (ok 12km)

Wracając do pracy chciałem wprowadzić auto w ten sam stan jak szarpnęło no i ponownie coś go zabolało, aż się przełączyło z LPG na PB, i długo nie chciało wrócić na LPG - ale wróciło, tym samym poczułem mega spadek mocy max 100.

Dojechałem do sklepu wpadłem po pierdoły odpalam auto i zonk nie odpala (zawsze pali na pstryczek)

chwile pokręciłem, dopiero po entym razie zapalił.

Przy kolejnej próbie odpalenia auta (z wielkim oporem i po którymś razie ) wyskoczył check :thumbsdown: :thumbsdown:

 

"ENGINE
A malfunction may have occurred in the engine control system. Although there is a remote chance of immediate breakdown, avoid driving at high speed and go to a nissan dealer for the system to be checked as soon as possible"

google tłumacz mówi ,że

"SILNIK
Nieprawidłowe działanie może mieć miejsce w układzie sterowania silnika. Mimo, że istnieje szansa na natychmiastowe zdalne załamania, unikać jazdy z dużą prędkością i udać się do dealera nissan dla systemu, aby sprawdzić jak najszybciej"

 

na forum znalazłem jak odczyctac kod błędu

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/88152-kasowanie-check-engine-odczytanie-kodu-bledu/

#3

 

i wychodzi 352 :| :thumbsdown:  nie wiem czy do końca dobrze to zrozumiałem - może ktoś rzucić okiem

 

http://www.megawrzuta.pl/download/82407b9d33a74635a8c4aae9ad398a30.html

http://catshare.net/BncrltLmmlmhh7bi

 

(mogę plik wrzuć na inny serwer)

 

proszę o jakąś radę

Pozdrawiam

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś dziwnie wymruguje ten kod :) Czy miedzy kodami masz 10 wolnych mrugnięć? a calość konczy sie 000 (czyli 10 10 10 mrugnięć)? Jeśli u ciebie to poprostu w ten sposób mruga albo kamerka cos kiepsko nagrywa to kod zczytałeś poprawnie. 

 

P0352 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej B - usterka"

 

Jeśli sie nie pomyliłem zrób szybki test sprawnosci cewki (lub jej obwodu) na odpalonym silniku wyciągasz pokolei cewki, jesli cewka jest sprawna zauważysz gorszą prace silnika, jeśli jest uszkodzona (i/lub jest cos nie tak z wtyczka lub przewodem) nic się nie zmieni. Błąd wskazuje na 2 cewke. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o kamerkę to jest ok - sprawdziłem kilkakrotnie kod (też miałem wątpliwości)

 

"P0352 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej B - usterka""

to samo znalazłem ale chciałem się poprzeć,

 

Jutro powalczę jak napisałeś

 

Pozdrawiam!


Usterka zdiagnozowana

 

'czujnik wału korbowego'

po świętach wymiana - dam znać czy pomogło

 

Pozdrawiam i życzę Wszystkim Wesołych Świat :box-yellow: :box-yellow: :spoko::innocent: :innocent:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję zakup najprostszego interfejsu do odczytu i kasowania błędów. Mi w Primerze znakomicie sprawdzał się ELM 327 + ScanTool.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,

 

wymieniony czujnik położenia wału korbowego - problem rozwiązany

przy okazji płukanka silnika i zalane 5W 40 (wcześniej był 10 W 40)

 

i pali teraz jak smok 15 - 16 (wg wyświetlacza) przed operacją nie przekraczało 10

 

ciągle coś,

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć

 

Wymieniałeś sam ten czujnik? Ja też to muszę zrobić, ale nie mogę sobie poradzić z jego wyciągnięciem nie dosyć, że dojśckie kijowe to jeszcze siedzi jak skurczybyk, choć wokół własnej osi się okręca (mój motor to 1,8 ale może istnieje jakiś myk by to wyjąć)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej

ja się sam nie brałem za to - oddałem auto do mechanika, tak jak mówisz dojście kijowe majster wspomagał się kamerą. Wspominał, że coś się ukruszyło ale niby zasilikonował i jest ok.

 

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Problem spalania rozwiązany - wymienione świece zapłonowe. Póki co pali jak przed wymianą czujnika położenia wału korbowego oraz płukanki silnika

8-9 wg komputera


EDIT:

 

porażka... p a t o l o g i a

 

17-20 miasto ;/ szukam dalej przyczyny ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

cześć

 

Wymieniałeś sam ten czujnik? Ja też to muszę zrobić, ale nie mogę sobie poradzić z jego wyciągnięciem nie dosyć, że dojśckie kijowe to jeszcze siedzi jak skurczybyk, choć wokół własnej osi się okręca (mój motor to 1,8 ale może istnieje jakiś myk by to wyjąć)

Witam.Ja u siebie wymieniałem.Po odkręceniu śruby mocującej czujnik,chwyciłem za kostkę-wpiętą w czujnik i wyszło jak maleństwo.I przy montażu odwrotnie-najpierw kostka w czujnik,i potem przykręcanie.Ja się wspomagałem małym lusterkiem,bo dojście wzrokowe liche.A co do czujnika.Kupiłem czujnik położenia wałka rozrządu (to to samo) made in makaroni za 67 pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...