Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Moje Terrano II 2.7 tdi nie odpala


wacpel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Długo mnie nie było Terrano jeżdzę sporadycznie, teraz stał 2 tygodnie bez rozruchu i już nie odpalę ,rozrusznik kręci dobrze ale ani nie dygnie nic.Od czego mam zacząć bo nie bardzo wiem.

 

Pozdrawiam Wacpel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli paliwo się cofa, jak pisał @fikolek, to najłatwiejszym rozwiązaniem jest założenie zaworu kierunkowego na przewodzie doprowadzającym paliwo do pompy wrtyskowej

 

43415078295849701812.jpg

Edytowane przez SNAKE4X4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

witam

mam podobny problem a pojawia się on zawsze jak moje terano postoi trochę dłużej, nawet przez noc. kręci ale po chwili aku pada i tyle nadmieniam że założyłem nowy jakieś 2 m-ce temu, zaworek założyłem ale przed filtrem myślałem że może swiece nie grzeją, sprawdziłem przekaźnik i działa. powoli pomysły mi się kończą. ale dzieje się tak tylko przy pierwszym odpaleniu bo potem pali od strzała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrusznik do regeneracji. Ma duże opory , Ściąga cały prąd z akumulatora, a nie daje odpowiednich obrotów .Przy dużych mrozach jeszcze swiece sporo ciągną...i nie odpali.

Edytowane przez dzemik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

mam podobny problem a pojawia się on zawsze jak moje terano postoi trochę dłużej, nawet przez noc. kręci ale po chwili aku pada i tyle nadmieniam że założyłem nowy jakieś 2 m-ce temu, zaworek założyłem ale przed filtrem myślałem że może swiece nie grzeją, sprawdziłem przekaźnik i działa. powoli pomysły mi się kończą. ale dzieje się tak tylko przy pierwszym odpaleniu bo potem pali od strzała

Miałem praktycznie taki sam problem jak twój. Powodem okazała się maleńka dziurka jak po igle na przewodzie niedaleko zbiornika. Dla pewności wymieniłem obydwa przewody zasilający i powrotny i 2 lata spokój. Pali od pierwszego :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podładuj akumulator , podpompuj paliwo pompką na filtrze paliwa ,,,, no i próbuj

Witaj pompka jest na filtrze paliwa, czasem wystarczy 3 x podpompować i pali, a bywa, że trzeba pompować i jest tam tez nakrętka od odpowietrznika, trzymać pompkę wciśniętą odkręcamy odpowietrznik i go zakręcamy, tak klilka krotnie aż wypompujemy powietrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli układ poprowadzony jest w taki sposób, że powrót z wtrysków i pompy idzie bezpośrednio do zbiornika to wszystko się zgadza (choć w realu tego nie widziałem - wszystko jeszcze przede mną)

 

Wycinek z manuala dla silników nissan TD23,25,27,27T

 

3751ec0c6a4392f0med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kojarzę tej śrubki, nigdy z niej nie korzystałem.

Z kompletnie pustymi rurkami paliwowymi odpala bez problemu tylko po ręcznym napompowaniu do oporu na pompie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest nie ma tej śrubki, bo powrót przechodzi przez pompkę ręczną, a że zapowietrzony i tak odpala dobrze fakt. Można powiedzieć, że prawie od strzała.

A wracając do tematu jest 5 różnych układów połączeń zbiornik-filtr-pompa-wtryski-powrót i wydaje mi się, że w dwóch ta śrubka będzie występowała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...