Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Qashqai 1.6+gaz, regulacja zaworów


Gość ecoteco

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kłaniając się nisko wszystkim. Od pewnego czasu borykam się z następującym problemem:

Samochód na zimnym silniku przy energicznej jeździe jest słabiutki i po wciśnięciu sprzęgła nie jest wstanie utrzymać minimalnych obrotów i gaśnie. Sytuacja się poprawia jak osiągnie temperaturę. Przy wolnej nie "energicznej " jeździe  powiedzmy że sytuacja jest w porządku. Ostatnio na autostradzie zauważyłem że przy większych prędkościach jak z 5-ki przerzucę na luz to sytuacja jak wyżej -obroty spadają do zera. Na tą chwilę jestem po czyszczeniu przepustnicy (nic to nie dało a wręcz przeciwnie przysporzyło problemów z adaptacją) i wymianie świec, Byłem na analizie spalin i wyszło że przy niskich obrotach jest podwyższona ilość węglowodorów co by świadczyło (mechanik zasugerował ) luzy na zaworach. Jestem w trakcie szukania fachowca który by się tym zajął. Czy ktoś ma wiedzę w tym temacie bądź jest po podobnych przeżyciach. W jaki sposób reguluje się w tym silniku zawory (raczej nie przez śruby tylko jakieś podkładki) Na jakie koszty  można się nastawić. Czy najlepiej znaleźć jakąś dużą skarpę i zepchnąć problem do kanionu :) . Mechanik

raczej wykluczył wypalenie gniazd bądź zaworów. Proszę pomóżcie, bo najgorsze to nie cieszyć się ze swojego środka transportu...pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam, kłaniając się nisko wszystkim. Od pewnego czasu borykam się z następującym problemem:

Samochód na zimnym silniku przy energicznej jeździe jest słabiutki i po wciśnięciu sprzęgła nie jest wstanie utrzymać minimalnych obrotów i gaśnie. Sytuacja się poprawia jak osiągnie temperaturę. Przy wolnej nie "energicznej " jeździe powiedzmy że sytuacja jest w porządku. Ostatnio na autostradzie zauważyłem że przy większych prędkościach jak z 5-ki przerzucę na luz to sytuacja jak wyżej -obroty spadają do zera. Na tą chwilę jestem po czyszczeniu przepustnicy (nic to nie dało a wręcz przeciwnie przysporzyło problemów z adaptacją) i wymianie świec, Byłem na analizie spalin i wyszło że przy niskich obrotach jest podwyższona ilość węglowodorów co by świadczyło (mechanik zasugerował ) luzy na zaworach. Jestem w trakcie szukania fachowca który by się tym zajął. Czy ktoś ma wiedzę w tym temacie bądź jest po podobnych przeżyciach. W jaki sposób reguluje się w tym silniku zawory (raczej nie przez śruby tylko jakieś podkładki) Na jakie koszty można się nastawić. Czy najlepiej znaleźć jakąś dużą skarpę i zepchnąć problem do kanionu :) . Mechanik

raczej wykluczył wypalenie gniazd bądź zaworów. Proszę pomóżcie, bo najgorsze to nie cieszyć się ze swojego środka transportu...pozdrawiam!

I jak kolego ecoteco udało się ustawić luz zaworów? Mam podobny objawy tym że obroty spadają do około 500 i wracają z powrotem na 650.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...