Janusz87 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2015 Witam od jakiegoś czasu z rana zanim sie silnik w pełni rozgrzeje przy ruszaniu z 1 silnik przerywa i siepie i dławi sie zamiast sunąć płynnie.. Miał juz ktoś taki problem.. Co to moze być przyczyną.. Bo jak sie zagrzeje juz do swojej tam temperatury to jest wszystko ok nie kaszle nie pchika ani nie szarpie czy dlawi. Prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draby Opublikowano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2015 Sprawdzałeś czy są jakieś błędy? Przyczyn może być bardzo wiele. Stare świece żarowe, wtryski leją, pompa wtryskowa zdycha, stary filtr paliwa, słabe paliwo. Jeśli tego jeszcze nie zrobiłeś to sprawdź czy nie ma błędów, oraz jaki jest stan świec i daj znać. Wtedy będzie można kombinować dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz87 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2015 Filtr paliwa byl wymieniany a blad jakis jest bo czek swieci ale wczesniej czasem swiecil ale normalnie nic sie nie działo. Raz swiecil czasem dlugo dlugo nie.. a teraz też od humoru zalezy.. nie wiem moze paliwo kiepskie a i moze świece.. Dzieki za podpowiedz.. Jak cos sie znajdzie jakas przyczyna to dam cynk dla klubowiczow moze ktos skorzysta i zaoszczedzi na warsztacie.. pozdrawiam A co do pompy to chyba bajka bo nie dymi auto ani nic mozna powiedziec ze 0 spalin a tak tomysle ze by cos z rury bylo widac jakas zmiane kopcenie czy cos.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draby Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 (edytowane) Jak jest zasyfiona pompa to wcale nie musi być od tego dziwnych spalin. To samo przy lejących wtryskach. W tej chwili mam zasyfioną pompę oraz nastawnik, a jeszcze niedawno lejące wtryski. Z rury wydechowej przed i po zabiegu prawie nic nie dymi. Najważniejsze to sprawdzić najpierw co to za błąd. Przy świecach żarowych check`a nie powinno wywalać więc je na razie zostaw. Na chwilę obecną strzelam, że to będzie wina zasyfionego nastawnika pompy. Jeśli faktycznie się okaże, że to coś z pompą, nie oddawaj od razu do regeneracji/czyszczenia, spróbuj najpierw zastosować jakiś DOBRY środek do czyszczenia układu wtryskowego. Najlepiej markowe typu Liqui Moly, Motul czy Valvoline. Żadne STP z cpn`u. Może to pomóc a kilka stówek zostanie w kieszeni. Edytowane 29 Grudnia 2015 przez draby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz87 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 (edytowane) Jak jest zasyfiona pompa to wcale nie musi być od tego dziwnych spalin. To samo przy lejących wtryskach. W tej chwili mam zasyfioną pompę oraz nastawnik, a jeszcze niedawno lejące wtryski. Z rury wydechowej przed i po zabiegu prawie nic nie dymi. Najważniejsze to sprawdzić najpierw co to za błąd. Przy świecach żarowych check`a nie powinno wywalać więc je na razie zostaw. Na chwilę obecną strzelam, że to będzie wina zasyfionego nastawnika pompy. Jeśli faktycznie się okaże, że to coś z pompą, nie oddawaj od razu do regeneracji/czyszczenia, spróbuj najpierw zastosować jakiś DOBRY środek do czyszczenia układu wtryskowego. Najlepiej markowe typu Liqui Moly, Motul czy Valvoline. Żadne STP z cpn`u. Może to pomóc a kilka stówek zostanie w kieszeni. Jak jest zasyfiona pompa to wcale nie musi być od tego dziwnych spalin. To samo przy lejących wtryskach. W tej chwili mam zasyfioną pompę oraz nastawnik, a jeszcze niedawno lejące wtryski. Z rury wydechowej przed i po zabiegu prawie nic nie dymi. Najważniejsze to sprawdzić najpierw co to za błąd. Przy świecach żarowych check`a nie powinno wywalać więc je na razie zostaw. Na chwilę obecną strzelam, że to będzie wina zasyfionego nastawnika pompy. Jeśli faktycznie się okaże, że to coś z pompą, nie oddawaj od razu do regeneracji/czyszczenia, spróbuj najpierw zastosować jakiś DOBRY środek do czyszczenia układu wtryskowego. Najlepiej markowe typu Liqui Moly, Motul czy Valvoline. Żadne STP z cpn`u. Może to pomóc a kilka stówek zostanie w kieszeni. Filtr paliwa byl wymieniany a blad jakis jest bo czek swieci ale wczesniej czasem swiecil ale normalnie nic sie nie działo. Raz swiecil czasem dlugo dlugo nie.. a teraz też od humoru zalezy.. nie wiem moze paliwo kiepskie a i moze świece.. Dzieki za podpowiedz.. Jak cos sie znajdzie jakas przyczyna to dam cynk dla klubowiczow moze ktos skorzysta i zaoszczedzi na warsztacie.. pozdrawiam A co do pompy to chyba bajka bo nie dymi auto ani nic mozna powiedziec ze 0 spalin a tak tomysle ze by cos z rury bylo widac jakas zmiane kopcenie czy cos.. Edytowane 29 Grudnia 2015 przez Janusz87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba71 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Witam. Ja mam też problem z jazdą moim terrano 2.7 tdi z tym że u mnie odpala nawet gdy było bardzo mroźnie rusza jedzie spoko a po chwili dusi się i nie ma siły. Gdy go zgasze i odpalę jest ok po czym historia się powtarza. Zastosowanie płukanki nic nie pomogło. Nie mam pojęcia gdzie tkwi problem. Może jakieś pomysły.? Witam. Ja mam też problem z jazdą moim terrano 2.7 tdi z tym że u mnie odpala nawet gdy było bardzo mroźnie rusza jedzie spoko a po chwili dusi się i nie ma siły. Gdy go zgasze i odpalę jest ok po czym historia się powtarza. Zastosowanie płukanki nic nie pomogło. Nie mam pojęcia gdzie tkwi problem. Może jakieś pomysły.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Może problem z turbiną? Po zgaszeniu resetuje się i przez chwile działa dobrze? Masz możliwość sprawdzenia ile turbo ładuje? Ale może niech ktoś potwierdzi moją teorie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Jeśli dusi się i nie ma siły to ja bym obstawiał niedrożny przewód paliwowy albo filtr. Podłączenie paliwa z butelki przed samą pompą prawdę Ci powie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba71 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Dziękuję bardzo. Będę próbował różnych sposobów bo jest to kłopot. Filtr paliwa zmieniłem i nic to nie dało. Ech te sprzęty. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Zobacz czy masz sitko na wejściu do pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz87 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 (edytowane) Jesli sie dusi i szarpie z rana na zimnym przy rozpędzaniu z 1 czy 2 a po rozgrzaniu ustaje albo juz tego tak nie czuc i wywala błąd to moze to być nastawnik pompy który sie zacina poprostu.. Trzeba to jakos naprawic najlepiej ktos kto sie zna i po kłopocie.. Pompa moze byc super i reszta ale to bedzie i bedzie d*pa ze tak powiem Edytowane 8 Stycznia 2016 przez Janusz87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.