borys69 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Witam. Od niedawna cieszę się jazdą x-trialem. Przesiadka z Grand Cherokee, każdy z tych samochodów ma swoje zalety (i jest zupełnie inny), ale nie o tym. Nissan jest dosyć zadbany, ma diesla 114km który mimo moich początkowych obaw jest zupełnie wystarczajacy. Mam wersję z przyciskami do przełączania trybu przeniesienia napędu. I tutaj pojawił się problem. Przyciski nie działają (inaczej: czasami działają, ale najczęściej nie). Przeczytałem trochę postów z tego forum i myślę żeby przyczyny zacząć poszukiwać w wiązce elektrycznej. Tyle że nie wiem od której strony się do rzeczy zabrać. Aktualnie po odpaleniu auta ciągle świaci mi się żółta kontrolka 4WD. Auto (nie ma niestety śniegu żeby lepiej to poobserwowć) moim zdaniem jedzie teraz na przedniej osi. Błota nie ryzykuję jeszcze sobie na tyle nie ufamy. Przy okazji - tak niewielka ilość tematów na forum w sprawie usterek cudownie mnie zaskoczyła (po jeep forum). Mam nadzieję że wynika to z małej usterkowości samochodu. Byłbym wdzięczny za sugestie co do przełączania napędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Jeśli kontrolka 4WD świeci się cały czas to oznacza że jest usterka w układzie przeniesienia napędu. Trzeba zrobić diagnostykę komputera skrzyni rozdzielczej. W Patku da się to zrobić odpowiednią kombinacją w X'ie nie wiem. poczekaj może ktoś wie jak to wygląda i napisze w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Kolego, tu coś było na temat http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/74653-4wd-swici-nie-dziala-naped-4x4-x-trail-t30-2006r/. Sprawdź tak, jak tam było napisane. Myślę że pomogło, bo zainteresowany już się nie pochwalił a jakby nie działało to ciągnąłby temat dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borys69 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 No niestety styki przy moście jak nowe. Moduł z przyciskami w kabinie też. Niesety po nitce do kłębka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikollajj Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 w kwestii sprawdzenia napedu to fajnym pomysłem jest mokra trawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fzr Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Panowie a w jakim trybie jeżdzić w zimie po śniegu bezpiecznie, w AUTO czy LOCK.Mam wrażenie że w trybie AUTO nie bardzo bo na śniegu auto pływa na boki bo napędy dołączane są tylko po uślizgu przodu i potem odłączane .Czy w trybie LOCK dalej działa mechanizm różnicowy czy zapina na sztywno(pewnie nie bo to nie auto off road).I czy w trybie LOCK nie ma ograniczenia prędkości przewidzianej przez producenta żeby nic się nie popsuło ?Chodzi mi oczywiście o jazdę po ulicach. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 @ FZR, http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/70080-jak-jezdzic-z-napedem-4x4/ pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Kolego ja tak miałem jak przez przypadek zrobiłem zwarę i przepalił się jakiś bezpiecznik - nie pamiętam który, ale też 4WD się świeciło. sprawdź bezpieczniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borys69 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Kolego ja tak miałem jak przez przypadek zrobiłem zwarę i przepalił się jakiś bezpiecznik - nie pamiętam który, ale też 4WD się świeciło. sprawdź bezpieczniki. Sprawdzilem bezpieczniki, są ok. Mam gdzieś chwilowy brak prądu przy odpalaniu. Jest tak, że jak wejdzie we wlaściwy tryb przy odpaleniu silnika to już cały czas jest ok i w trakcie jazdy wszystko jest ok 2WD, 4WD, LOCK - wszystko działa. A chwilę potem po kolejnym odpaleniu świeci $WD na żółto i jest napęd na przód. W sumie teraz w zimie jak mi odpali z błędem to gaszę i odpalam silnik znowu, jest najczęściej ok i jadę. Przyjrzę się temu na wiosnę, będzie cieplej i przyjemniej grzebać. Ogólnie na 100% jest to robota dla elektryka. Auto po dwóch miesiącach jazdy oceniam coraz lepiej, nadwozie wparawdzie jest wiotkie i moc mizerna ale bardzo przyjemnie się jeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stolarczykowski Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 mysle ze auto opytmalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek62 Opublikowano 25 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 Rozwiązałeś ten problem? Mam ten sam i w serwisie nissana polegli. Jeśli możesz to napisz co zrobiłeś. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus251 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 A czy to nie będzie kwestia słabego akku? Może już dogorywa i ma dość. Np. BMW jednym z pierszych objawów jes na stałe świecąca się kontrolka od airbag. Może w Xie wysiada napęd???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Wymieniałem ze dwa lata temu aku, bo ledwo kręciło. Nic się nie świeciło. Chyba ślepy zaułek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.