hugh_h Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 ja popełniłem kilka błędów ... pierwszym podstawowym było to że kupiłem diesla drugim jeszcze większym to że zmieniłem jednego diesla na drugiego ... wsadź tam coś fajnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz87 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Powodzenia i niech Ci smika kreci itp itd etc jak najdluzej minimum 145 tys :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exspreseurope Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Noi po zmienione...:-) ale silnik jescze nie zagadał,,,,kręce kręce kopci się z niego,,,,i ani mrumru---obstawiam że jest cały układ paliwowy zapowietrzony???---Pytanie do hugh_h ---a jak u Ciebie było po zmianie?? trzeba odpowierzyć? czy najlepiej na hol :-) aż do bólu... Ale mam jeszcze mały dylemat..została jedna niepodłączona kostka na 6 pinów (zdjęcie) a u siebie w instalacji nie mam takiej??? tylko nie wem czy ma to wpływ na odpalenie silnika? Może ktoś zobaczyć jak to ma u siebie?? najlepiej odpiąć i zobaczyć czy odpali..:-) U mnie oryginalnie mam 2 takie pompki na pociśnienie za kostke z 3 pinami a w tym silniku są 3szt. Noi zmienione....ale silnik jescze nie zagadał,,,,kręce kręce kopci się z niego,,,,i ani mrumru---obstawiamze jest cały ukłąd paliwiwy zapowietrzony???---Pytanie do hugh_h ---a jak u Ciebie było po zmianie?? trzeba odpowierzyć? czy najlepiej na hol :-) az do bólu... Ale mam jeszcze mały dylemat..została jena niepodłączone kostka na 6 pinów (zdjęcie) a u siebie w instalacji nie mam takiej??? tylko nie wem czy to ma jakiś wpływ na odpalenie silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 pompujesz pompką ręczną a potem startuje, jak nie startuje to znaczy że coś nie tak a to nie idzie przypadkiem do potencjometru na pompie ? ... anie to jest do sterowania zaworami egr o ile dobrze widzę. może nie miałeś egr w swoim ? pytanie jeszcze gdzie masz czujnik obrotów silnika - przy pompie wtryskowej czy na wentylatorem, ale o ile pamiętam to chyba sygnał tylko do obrotomierza szedł. ręczną pompką aż będzie twarda i musi startować, jak nie to daj napięcie na zawór w pompie wtryskowej na krótko i tak spróbuj, jak nie to masz problem ... jeden z zaworów egr odpowiada za sterowanie przepustnicą w dolocie, ale jak nie jest zasilany to o ile pamiętam przepustnica jest otwarta, a i tak to nie powinno chyba mieć wpływu na odpalenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exspreseurope Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) pompujesz pompką ręczną a potem startuje, jak nie startuje to znaczy że coś nie tak a to nie idzie przypadkiem do potencjometru na pompie ? ... anie to jest do sterowania zaworami egr o ile dobrze widzę. może nie miałeś egr w swoim ? pytanie jeszcze gdzie masz czujnik obrotów silnika - przy pompie wtryskowej czy na wentylatorem, ale o ile pamiętam to chyba sygnał tylko do obrotomierza szedł. ręczną pompką aż będzie twarda i musi startować, jak nie to daj napięcie na zawór w pompie wtryskowej na krótko i tak spróbuj, jak nie to masz problem ... jeden z zaworów egr odpowiada za sterowanie przepustnicą w dolocie, ale jak nie jest zasilany to o ile pamiętam przepustnica jest otwarta, a i tak to nie powinno chyba mieć wpływu na odpalenie dzisiaj to nie bardzo(święto) ale jutro sprawdze z tym prądem w pompie wtryskowej---ale jak dam tam 12v z aku to nic się nie stanie?? --Zawóry egr miałem tylko inna kostka szła z tych zaworków....ale też nie sądze aby było to przyczyną... Może Ci się licznik przekręcił, że od nowa szedł, bo silniki mają miano nie do zdarcia Tak tak wiem TERRANO 2.7TD nie zajebliwe....opinia jest o tym aucie wspaniała.......ale ja u siebie od 2 lat zmeniłem reduktor(poszel łańcuch)+skrzynia(poszedł wsteczny) tylny most(poszło łożysko ataku)rozrusznik(poszły łożyska+stojan) alternator x2 (poszły łożyska oraz wirnik)+pompa wody (ciekła)+silnik (poszła panewka+wał) hmmmm gdzie ta niezawodnooośc???? No ale fakt rozrzadrządu nie ruszałem...:-) Jest to auto terenowe i tak tez jest traktowane---jesli jest używane tylko na asfalcie,,,,może i jest nie zajebliwe......ale co by nie było to i tak je bardzo lubie....bo w sumie jak nie ma -15C to pogrzebać troche (dużo) przy aucie to taka dziwna przyjemność....szczegulnie że części są w miare tanie.... Edytowane 6 Stycznia 2016 przez exspreseurope Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 dzisiaj to nie bardzo(święto) ale jutro sprawdze z tym prądem w pompie wtryskowej---ale jak dam tam 12v z aku to nic się nie stanie?? --Zawóry egr miałem tylko inna kostka szła z tych zaworków....ale też nie sądze aby było to przyczyną... Tak tak wiem TERRANO 2.7TD nie zajebliwe....opinia jest o tym aucie wspaniała.......ale ja u siebie od 2 lat zmeniłem reduktor(poszel łańcuch)+skrzynia(poszedł wsteczny) tylny most(poszło łożysko ataku)rozrusznik(poszły łożyska+stojan) alternator x2 (poszły łożyska oraz wirnik)+pompa wody (ciekła)+silnik (poszła panewka+wał) hmmmm gdzie ta niezawodnooośc???? No ale fakt rozrzadrządu nie ruszałem...:-) Jest to auto terenowe i tak tez jest traktowane---jesli jest używane tylko na asfalcie,,,,może i jest nie zajebliwe......ale co by nie było to i tak je bardzo lubie....bo w sumie jak nie ma -15C to pogrzebać troche (dużo) przy aucie to taka dziwna przyjemność....szczegulnie że części są w miare tanie.... to nie chodzi o terrano tylko o silnik z terrano td27 .. tylko silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 to nie chodzi o terrano tylko o silnik z terrano td27 .. tylko silnik Dokładnie o to mi chodziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exspreseurope Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Na filimku wstawiłem prace nowego (innego)silnika---i nie działa jak powinien..na wolnych obrotach igła-zero dymku itp. zapala jak na Terrano przystało -w sekunde-ale jak dodam gazu powyżej 1,5obr/min to zaczyna się tragedja!!! szarpie -MEGA DYMI białym dymem i nie da się wejść na wieksze obroty .max.1,5obr. ---dodam że silnik stał ponad rok nie palony--a sprzedawca zaprzysięga się że silnik dzialał na 100%--ma ktoś jakież pomysły????------filmik---https://youtu.be/pBRWsslRz30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Filtr paliwa jak tam? Aaa i sitko w pompie. Daj mu paliwa bezpośrednio z bańki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markiej Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 sprzedać mi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exspreseurope Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 (edytowane) , Edytowane 7 Stycznia 2016 przez exspreseurope Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Na filimku wstawiłem prace nowego (innego)silnika---i nie działa jak powinien..na wolnych obrotach igła-zero dymku itp. zapala jak na Terrano przystało -w sekunde-ale jak dodam gazu powyżej 1,5obr/min to zaczyna się tragedja!!! szarpie -MEGA DYMI białym dymem i nie da się wejść na wieksze obroty .max.1,5obr. ---dodam że silnik stał ponad rok nie palony--a sprzedawca zaprzysięga się że silnik dzialał na 100%--ma ktoś jakież pomysły????------filmik---https://youtu.be/pBRWsslRz30 i rozszyfrowanie problemu zapowietrzony uk. paliwowy, dokręć filtr paliwa, sprawdź rurki i ich połączenia, ewentualnie filtr sitkowy w pompie wtryskowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exspreseurope Opublikowano 8 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Przyznam że dodałeś hugh_h mi wiare w jutrzejszy dzień :-) mam nadzieje że to będzie to... Nistety odpalanie bezpośrednio z bańki nie dało efektu --było identycznie jak poprzednio---dym!! i szarpanie. Nistety sitko w pompie zabrudzone ale po wyczyszczeniu też nic nie dało---dym!!! i szarpanie. Więc poddaje się....moja wiedza się skończyła......gonie do pompiarza najleprzego w okolicy. Diagnza: Silnik wkręca się max.1,5obr.min. podczas pompowania pompką przy filtrze paliwa obroty wzrastają....czyli jednak pompa paliwa. Jeśli pomimo wyczyszczenia filterka w pompie nadal tak się dzeje to ponoć jak ją rozkręcimy jest drugie sitko..i tam jest syf. Jest jeszcze opcja że zaklinowały sie łopatki w pompie od 1.5roku stania i też będzie lipa... Ogólnie to pompa do wyjęcia....a to na aucie wcale nie jest takie hop....ale udało się ---jakoś-? Jutro zobaczymy po rozkręceniu gdzie to cholerstwo ma problem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czifu Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Jak pompa jest taka sama to przełóż ze swojego starego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exspreseurope Opublikowano 19 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 (edytowane) Silnik nie działa.....pompa poszła do szpeca od pomp wtryskowych i tu diagnoza....w pompie sporo szlamu jak by parafiny....i opcja taka że skoro silnik nie działał 1,5roku to w zime ścieła się parfina w ropie co została w pomie wtryskowej....tak więc do małej regeneracji (spężynki sitka itp.) i na sobote będzie jak nowa---jak kolwiek to brzmi to wsadzam i jeżdżę :-) WRESZCIE!!! Silnik nie działa.....pompa poszła do szpeca od pomp wtryskowych i tu diagnoza....w pompie sporo szlamu jak by parafiny....i opcja taka że skoro silnik nie działał 1,5roku to w zime ścieła się parfina w ropie co została w pomie wtryskowej....tak więc do małej regeneracji (spężynki sitka itp.) i na sobote będzie jak nowa---jak kolwiek to brzmi to wsadzam i jeżdżę :-) WRESZCIE!!! Ok. Przekładke silnika uważam za zakończoną :-) ,,,,wyszło jeszcze że jedna świeca żarowa była padnieta...po wymianie wszystko 100% sprawne. Filmik jak pomyka autko z nowym motorem....https://www.youtube.com/watch?v=0JxmWPbs9zU Dzięki wszystkim za porady itp. Edytowane 19 Stycznia 2016 przez exspreseurope Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz87 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Ładnie pomyka gratulacje udanej operacji na otwartym sercu :-) i kilka ładnych tysi do przejechania zycze :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exspreseurope Opublikowano 23 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Ładnie pomyka gratulacje udanej operacji na otwartym sercu :-) i kilka ładnych tysi do przejechania zycze :-) A dzięki...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.