grzegorzpmi Opublikowano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 (edytowane) Witam serdecznie jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumiałość kupiłem niedawno terrano z końcówki 2004r z silnikiem 3.0D i uszkodzoną uszczelką pod głowicą ale to już pomine bo był poprostu za groszę auto ogólnie super już po remoncie silnik niezle się zbiera tylko prowadzi się no nie powiem koszmarnie ale zle auto było już podniesione przez ostatniego właściciela ogólnie jest dosyć wysoko podniesiony do tego oryginalne 17" koła alu i w koleinach czy na nierównym asfalcie nie idzie go utrzymać przez to jest nieprzewidywalny i go ściąga a to w prawo a to w lewo i cała buda też kieruje się "swoimi prawami" ja dodam że mi to zbytnio nie przeszkadza bo domyślam się że ten typ tak ma i do tego ten lift na zawieszeniu ale jak usiądzie ojciec to całkiem nie może sobie poradzić,auto nigdy nie widziało terenu więc nie jest zmeczone co zauważyłem to koła przednie lekko stoją pod kątem do środka opon nie zdziera no ale tak stoją i przy maksymalnie skręconych kołach i ruszaniu z jakieś nierówności jest taki jednostajny metaliczny stuk z przedniego zawieszenia oprócz tego ze będe próbował zmienić koła stronami co jeszcze zasugerujecie do sprawdzenia ?Pozdrawiam i Szczęsliwego Nowego Roku Edytowane 1 Stycznia 2016 przez grzegorzpmi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 Jeśli nie idzie go uprowadzić prosto trzeba cały czai kontrować kierownicą to prawdopodobnie jest gdzieś luz, musisz popatrzeć przy drażkach kierowniczych. Może mieć luz też przekładnia kier. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 (edytowane) Na skręconych kołach to dźwięk ograniczników nic strasznego, ogólnie do sprawdzenia luzy w całym zawieszeniu łącznie z tyłem. Geometria zawieszenia do zrobienia, koła muszą być "proste" ,mocne podkręcenie na drążkach wymaga zastosowania specjalnych podkładek pod sworznie górnego wachacza aby zniwelować "krzywizne" . Poczytaj forum a wiele ci to wyjaśni. Edytowane 1 Stycznia 2016 przez fikolek2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 proponuje na SKP podjechać, poproś o przetestowanie na szarpakach, zrobią to za grosze i będziesz miał wtedy wszystko podane ja na tacy bez gdybania - gdzieś są luzy w zawieszeniu i/lub uk. kierowniczym, (końcówki, swożnie i zużyte tuleje itp.) możliwe że ktoś tez nie za umiejętnie go podniósł i dlatego są problemy, ale obstawiam wspornik uk. kierowniczego, drążek środkowy, panewki drążków reakcyjnych do robienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiang33 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Ja kiedyś miałem podobne objawy i okazało się, że wyrobił mi się wspornik drążka kierowniczego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzpmi Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 dzięki za podpowiedzi zacznę od SKP czuje że przód jest podniesiony na maksa za mocno i stąd ta krzywizna kół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Zapewne trzeba wymienić: końcówki drążków drążek środkowy wspornik drążka sworznie górne i tuleje drążków reakcyjnych z gumami jak to wymienisz to zrób geometrię i wszystko będzie pięknie działać koszt około 1000zł za części Pojedź na stację i powiedz im żeby ci sprawdzili te wszystkie elementy, może nie wszystkie są zużyte Możesz jeszcze niemieć przedniego stabilizatora, wtedy auto zachowuje się podobnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba71 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 To są objawy luzów na drążkach reakcyjnych. Przerabiałem to. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 niekoniecznie same drazki, bo tez to przerabialem i auto az tak strasznie sie nie prowadzilo wiec wydaje mi sie ze moga to byc drazki + uklad kier. niekoniecznie same drazki, bo tez to przerabialem i auto az tak strasznie sie nie prowadzilo wiec wydaje mi sie ze moga to byc drazki + uklad kier. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 na pewno jest wszystko do zrobienia, drążki to najbardziej czuć przy 4x4 albo hamowaniu że wtedy ściaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel084 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 (edytowane) Ja tam miałem bardzo twardy przód(drążki Hd) i wywaliłem staba. Efekt-Teraz naprawdę fajnie jezdzi i wybiera dziury i co ciekawe w zakręcie się mniej przechyla jak seryjny ze stabem. Przejechałem nim 2000km do Anglii na oponach Mt i nic nie ściąga nie tnie opon,także to nie może być nic ze stabilizatorem. SKP,szarpaki to pierwsze kroki. Mogło być tak że ktoś popodkręcał drążki i nawet na geometrię nie pojechał,a jak jest rozbieżny to lata jak chce. Edytowane 13 Stycznia 2016 przez Pawel084 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.