marcel123 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Witam Mam problem z ogrzewaniem w moim nissanie primera p12 1.8. Raz grzeje raz nie wymieniłemtermostat pompę wody, korek chłodnicy, płyn, silniczek sterujący klapa nagrzewnicy, i nic. Dorobiłem nawet odpowietrznik na przewodzie przy nagrzewnicy i nic ma ktoś jakiś pomysł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 w momencie jak przytrafi ci się kolejna zimna przejażdżka (czy też rozgrzej go na postoju), sprawdź ręką, temperaturę obu przewodów dochodzących do nagrzewnicy. Jeżeli przy maksymalnym nadmuchu oba mają podobną temperaturę, to zapewne zacina ci się klapka od sterowania przepływem powietrza (nagrzewnica<->parownik) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel123 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Na początku myślałem ze klapka i dlatego wymieniłem silniczek. Ale później sprawdziłem właśnie przewody idące do nagrzewnicy i są zimnie. Przez nagrzewnicę powietrze przechodzi lekko wiec raczej nie jest zamulona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 no to jeżeli oba są zimne (wlot i wylot) to masz gdzieś zator. Pytanie teraz czy w samej nagrzewnicy czy gdzieś na dojściu, ale logika podpowiada zapchaną nagrzewnicę. Odłącz przewody od nagrzewnicy i puść wodę pod ciśnieniem przez nią, zobaczysz ile jej przepływa albo może coś z niej wypłuczesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Piszesz że powietrze przepływa lekko. Miałem tak podobnie w fordzie. Podczas odkamieniania i płukania instalacji woda przechodziła a efektu nie było. Po wymontowaniu nagrzewnicy podpiąłem ją odwrotnie pod ciśnienie i poleciał taki syf, ze oniemiałem. Po zmontowaniu problem niedogrzania zniknął. Może spróbuj przepłukać nagrzewnicę bez wyjmowania zarówno w jednym jak i drugim kierunku. Oczywiście przepłukać pod ciśnieniem, takie z kranu wystarczy, podłączając wąż pod przewody do nagrzewnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel123 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 ale reduktora lpg tez nie podgrzewa bo jak jest zimno w środku to i się nie przełącza na gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 no to obejrzyj przewody wychodzące z bloku, może chłopaki jak się wcinali w instalację to ich nie skrócili i gdzieś ci się załamał i nie masz przepływu wystarczającego. A jak odkręcasz ten swój dorobiony odpowietrznik to leci z niego gorący płyn? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel123 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 przewody nie są załamane a jak odpowietrzałem to wziołem butelkę 2 litrową odciołen dno wstawiłem w korek od chłodnicy nalałem do pełna zęby poziom płynu był wysoki i odkreciłem odpowietrznik to płyn się pokazał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 no to zostało ci płukanie nagrzewnicy, a jak nic to nie da to jej wymiana, po tym zobaczymy czy reduktor zacznie też łapać temperaturę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel123 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 nagrzewnica wymieniona i dalej nic na wolnych obrotach nie grzeje a na wysokich grzeje ma ktoś jakiś pomysł .??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 a jak reduktor gazowy? nagrzany i łapie szybko temperaturę czy też podobna kwestia, że na wolnych obrotach stygnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel123 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Problem rozwiązany uszkodzona była uszczelka pod głowicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Walnięta uszczelka pod głowicą daje szereg innych, dających możliwość rozpoznania tej usterki, objawów, nie było ich w Twoim aucie że nie pisałeś o nich....? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomtom29 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 (edytowane) Jak jak miałem strzeloną uszczelkę pod głowicą to pierwszym sygnałem do niepokoju był szybko spadający poziom cieczy chłodzącej i biała chmura za plecami. Wymieniłem ją dopiero jak rozerwało mi dolny wąż od chłodnicy ale ogrzewanie było bez zarzutu. Edytowane 6 Lutego 2016 przez tomtom29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 Jak jak miałem strzeloną uszczelkę pod głowicą to pierwszym sygnałem do niepokoju był szybko spadający poziom cieczy chłodzącej i biała chmura za plecami. Wymieniłem ją dopiero jak rozerwało mi dolny wąż od chłodnicy ale ogrzewanie było bez zarzutu. Właśnie, między innymi, takie objawy miałem na myśli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichasV10 Opublikowano 8 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 Witam. Podepne się pod temat. Jestem nowy u Was na forum i trochę słabo wychodzi mi szukanie. Dużo przeczytałem ale nie wszystko potrafię znaleźć. Moje pytanie... Mam zero ogrzewania. Płyn ok, termostat też, silnik szybko łapie temperaturę, węże do nagrzewnicy oby dwa gorące... Gdzie szukać klapek sterujących ciepłym powietrzem? Jak się do nich dostać? Mogą być uszkodzone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guzdi Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Witam, przerobiłem już kilka kwestii z nagrzewnica z wcześniejszych opisów wnioskowałem zasyfiona nagrzewnice: 1. otóź na wolnych obrotach leci zimne powietrze jak utrzymuje gaz to ciepło, szału nie ma ale ciepło. 2. Przewód włosów gorący, wylot zimny. Płukalem układ środkiem K2, potem ocet i woda destylowana i tak kilka krotnie grałem auto i spuszczalem wymienialem na nowe i dalej nic wydaje się że pozostaje tylko wymiana nagrzewnicy, czy ktoś może bawił się i wymieniał jak się do niej dostać dodam że rozkręcić cała deskę przy radiu wyciągłem radio monitor nawet zegary i wydaje się że to mało żeby tym wyjechać. Macie jakiś sposób? Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 a próbowałeś sprawdzić czy nagrzewnica jest w ogóle drożna, odepnij dwa przewody od nagrzewnicy i puść przez nią wodę np. z węża ogrodowego (jak masz taką możliwość) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guzdi Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 a próbowałeś sprawdzić czy nagrzewnica jest w ogóle drożna, odepnij dwa przewody od nagrzewnicy i puść przez nią wodę np. z węża ogrodowego (jak masz taką możliwość)To była pierwsza czynność i leci ale ciśnienie z węża jest mocniejsze, nawet odpininalem wylot w trakcie pracy i też delikatnie leciał płyn Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 a jak zablokujesz dopływ płynu do reduktora LPG (bo podejrzewam że podłączenie jest tuż przed nagrzewnicą) to sytuacja się nie poprawia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.