mmati9 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 (edytowane) Witam wszystkich ! Widząc wasze projekty aż nie mogę spać w nocy tyle pomysłów i zagadek a przede mną jeszcze dużo pracy choć przy kupnie wydawało się ze prawie wszystko gotowe. Założyłem temat ponieważ kto może najlepiej doradzić jak nie sami użytkownicy nissana. Czyli tak autko kupiłem w maju 2015r wersja europejska 2004r manual 286KM seryjne od gościa który miał sklep z częściami do tuningu, było już doinwestowane a dokłądniej : -Lato Felgi Tenzor 19" -Zima O-Z Power Mat black -Gwin D2 -Tarcze i klocki EBC (dużo ich nie zostało ) -sportowe kolektory wydechowe TurboWorks, -sportowe metalowe katalizatory, -układ wydechowy typu dual z X-pipe -Kolektor ssący Kinetix racing -układ dolotowy carbon charger firmy Simota -Maska i spojler carbonowy Zaraz po zakupie wymieniłem: -Sprzęgło na sportowe ACT -i jestem w trakcie montażu Stacji multimedialnej Alpine IVA W 505R kamery cofania itp,itd PLANY : -Najważniejsze to wymienić dolot i kolektor ssący na serie (na szczęście org części dostałem gratis ) tak jak radziliście ponieważ hamownia pokazuje 240KM zobaczymy co będzie po wymianie -Na wiosnę zmiana felg i nowe opony (zima zostaje bo fajnie wygląda) -Zmiana zegarów na Momana miałem w poprzednim aucie i bajecznie wyglądały -No i najważniejsza rzecz nowy kolorek (oklejanie) no i tu stoję przed trudną decyzja szukałem inspiracji w necie i wpadł mi w oko jeden nissan koloru żółtego wszystko by było fajnei tylko moja dziewczyna mówi że jej się w ogóle nie podoba a mi wręcz przeciwnie i teraz nie wiem czy to ja mam zły gust czy ona a tak nawiasem mówiąc to jej się w ogóle 350z nie podoba ale to już inna sprawa jestem bardzo ciekawy co wy na to (oczywiście wszystkie dokładki zderzaka itp również jak na zdjęciach, nie tylko kolor) -zapomniałem jeszcze że pewno będzie trzeba wygłuszyć auto jak już znudzi mi się trochę Alpine a jak i to będzie mało to pomyślimy o jakimś lepszym Car audio i mini zabudowie Zdjęcia 1.2.-wersja lato 3-wersja zima 4.hamowania 5.sprzęgło 6.7.moja inspiracja Edytowane 4 Stycznia 2016 przez mmati9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Bardzo ładny ten żółty ze zdjęć - zmieniaj dziewczynę PS czemu wersja zimowa bez maski carbonowej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 (edytowane) Moman i felgi zimowe zalatują wiochą. 350z typ nie golf czy civic. Takie moje zdanie. A kolor żółty za***isty, jak by mi sie chciało to też cum zmienił czarny bo juz mi sie znudził. Edytowane 4 Stycznia 2016 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 wykres rzeczywiście marny coś masz skopane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Bardzo ładny ten żółty ze zdjęć - zmieniaj dziewczynę PS czemu wersja zimowa bez maski carbonowej? Jak kupowałem gość mówi że zawsze zmienia żeby w zimie nie wychładzać nie potrzebnie silnika ale jak się tak zastanowić głębiej to rzeczywiście nie wiem czy jest sens Moman i felgi zimowe zalatują wiochą. 350z typ nie golf czy civic. Takie moje zdanie. A kolor żółty za***isty, jak by mi sie chciało to też cum zmienił czarny bo juz mi sie znudził. Moman będzie na końcu więc jest jeszcze czas na zastanowienie i zobaczenie jak będzie się reszta komponowała co do felg to na żywo o niebo lepiej wyglądają OZ niż te Tenzory ale o gustach się nie duskutuje najważniejsze że nie tylko mi sie podoba żółtek tylko pojawia się następny problem maskę carbonową mam spojler też dokłądka do tylnego zderzaka do ogarnięcia dach będzie trzeba pewno okleić tylko jak to będzie wyglądało czy nię będzie widać dużej różnicy między oryginalnym carbonem a folią widział ktoś może jedno przyłożone do drugiego ( gdzieś w necie widziałęm folie 3m 4D carbonową to na zdjęciu wyglądała praktycznie identycznie ale nie wiem ja w realu ) wykres rzeczywiście marny coś masz skopane mam nadzieje że jak zmienię dolot i kolektor chociaż 260 będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 No no no !! Coś ciekawego wreszcie Rekordzista jeśli chodzi o moce ale te najmniejsze Sprzęgło to już z pomysłem na dmuchnięcie. No i bardzo fajny przedni LIP. Pozdrowka powodzenia i do zobaczenia !!Ps. Warto przy okazji zmiany kolektora ssącego podfrezować seryjny i zapodać spacera !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Broń Boże mieszać oryginalny carbon i folie carbonowa. Pasuje to jak pies do jeza. Zrób dach żółty ew czarny. Z resztą nie wiem czy seibon nie ma w ofercie nakładki carbonowej na dach - chyba kiedyś widziałem. A zderzak ogarniesz z carbonowej dyfuzorem bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 No no no !! Coś ciekawego wreszcie Rekordzista jeśli chodzi o moce ale te najmniejsze Sprzęgło to już z pomysłem na dmuchnięcie. No i bardzo fajny przedni LIP. Pozdrowka powodzenia i do zobaczenia !! Ps. Jakby co to pomogę w odmuleniu maszyny, przy okazji zmiany kolektora warto go podfrezować i zapodać spacera !! Szkoda że tak daleko mam do W-wy bo u nas o dobrego gościa od takich aut ciężko zawsze mogę kolektor podesłać a specera nie wiem gdzie szukać pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc i pomysły Broń Boże mieszać oryginalny carbon i folie carbonowa. Pasuje to jak pies do jeza. Zrób dach żółty ew czarny. Z resztą nie wiem czy seibon nie ma w ofercie nakładki carbonowej na dach - chyba kiedyś widziałem. A zderzak ogarniesz z carbonowej dyfuzorem bez problemu Rzeczywiście jest coś takiego ponad 4k. zrobimy czarny a w razie czego w następnym etapie jak będzie tragedia, właśnie widziałem że Ty masz inny zderzak z carbonowym dyfuzorem albo OEM z dokładanym dyfuzorem tak jak na zdj, a przednia dokładkę trzeba będzie pchnąć, jest firma carbonc14 w polsce ciekawe czy by się podjęli dorobić coś takiego muszę do nich napisać formę będą mieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Spacer Ci Coobcio ogarnie. Ten mod plus kolektor z frezowaniem powinien Ci podnieść sporo momentu obrotowego - mi poszło ok 20 niuta w gore Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shortys Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Kolorek naprawdę fajnie wygląda na zetce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Wygląd wyglądem ale niezłego kopa daje jej ten żółty kolor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Gadasz, czerwone są podobno najszybsze :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 Wygląd wyglądem ale niezłego kopa daje jej ten żółty kolor Potwierdzam: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 A to co jakiś nowy uturbieniec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 A ja sie zdecydowac na zaden koler nie moge... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 13 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 (edytowane) Radio po długich a ciężkich zamontowane drugi raz za żadne pieniądze bym się tego nie podjął uff na początku miałem obawy co do alpine ale po 3 tygodniach użytkowania stwierdzam że było warto gra dużo lepiej niż seria navi działa kamera cofania też (choć bardziej ufam lusterkom) no i bluetooth, teraz rzeczywiście Moman odpada wszystko fajnie się prezentuje . Olej wymieniony na Mobila wcześniej płukanka liqui moly. Teraz staram się załatwić dzień wolnego i wybrać do Coobcio Garage żeby uporać się z mocą a pod koniec miesiąca przyjeżdża gość po felgi i przednią dokładkę zaczynamy się rozglądać za następcami ale nie jest łatwo Edytowane 13 Lutego 2016 przez mmati9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Ladnie się prezentuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 wygląda fajnie to radyjko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 A kuku co my tu mamy: No to testowanie i odmulanie: Spod maski wyleciał kolektor ssący Kinetix SSV, oraz dolot Simoty, na ich miejsce wleciała seria poprawiona przez Coobcia A więc kolektor ssący z DE sfrezowany + Spacer no i dolot fabryczny z nowym filterkiem papierowym a także roztoczona obudowa MAF-a. Misia pomogła pozbyć się tego czegoś: Wleciał poprawiony ssak z DE: Powyższe rzeczy zabierały 11KM i 18Nm, także stan początkowy nie wyszedł jakoś strasznie tragicznie 252KM i 318Nm - bywały bardziej zepsute sztuki... Poprzedni pomiar był robiony na hamowni na 3cim biegu no masakra jakaś - podejrzewam że auto ślizgnęło się na rolkach albo wręcz odjechało od tylnej dlatego zaniżone wartości wyszły... No czas na cyferki jakie u nas wyszły: Po zabawach na hamowni zmieniliśmy świece zapłonowe a także wleciało 9kg jednomasowe koło zamachowe oraz sprzęgło EXEDY - identyczny zestaw jaki zagościł w Kaktusowej uturbionej 350-tce Pracuje to w bardzo leciutko no i przeniesie sporo powera. Szkoda jedynie że pompa sprzęgła na umarciu była... Maszyna po przemianie została stosownie udekorowana w podkładki świadczące o poprawionych osiągach i powiększonym wlocie powietrza do chłodnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Same ramki to juz 2-3 kunia dodaja ;-) Ale Mati w koncu bedzie jezdzila jak nalezy. A i widze swoja w oddali... Napisz jak wrazenia po zmianie, powinno byl odczuwalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 7 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Właśnie z ramkami nie zdążyliśmy dokonać pomiaru co do mocy to odczucia takie jak by mi Coobcio wywalił 500kg niepotrzebnego balastu auto żywe i na prawdę czuć różnice nie zdążyłem do końca przetestować bo zanim wyjechałem z W-wy sprzęgło mi wpadło w podłogę no i pogoda byłą nie bardzo sprzyjająca bo śniegiem waliło i później tylko 6 i przed każdym skrzyżowaniem "W imię Ojca i Syna" żeby zielone było i tak z Boską pomocą przejechałem 200km aż na podwórku chciałem wjechać do garażu i już za ch... nie wrzuciłem wstecznego ale nawet na 6 było dużo elastyczniejsze i czuć że się tak nie męczył jak by mi Zenka o 15Lat odmłodził Jeszcze raz wielkie Dzięki teraz trochę nad wyglądem zewnętrznym popracować Prosił bym o poradę Felgi praktycznie wybrałem tylko mam problem z doborem czy 18x9,5 i 18x10,5 czy może 19x8,5 i 19x9,5 niby mam dystanse ale te jr11 mają ramiona fajnie wchodzące do środka felgi i boje się że przy 9,5 i 8,5 nie będzie tak fajnie wyglądało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Bierz 19 cali. Ja mam 19 i teraz żałuję że nie 20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 No widziales moje, tam jest 19cali 9,5 przod i 10,5 tyl. Tylko musisz wtedy oponki szersze zalozyc, a na wolnossaku to nie wskazane. U mnie teraz jest póki co 265 tyl i 235 przod i to chyba jest minimum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 7 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Jak założysz turbo to żadna felga Ci nie będzie straszna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 (edytowane) A ja mam 19 i chętnie bym zamienił na 18 Edytowane 7 Marca 2016 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.