joseba Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 witajcie zaznajomię Was z moimi problemami w kokpicie znany wszystkim problem abs w n15, aby przeszedł przegląd bez czepiania się, ojciec zdecydował się wyciągnąć lampkę ostrzegawczą, gdzieś dotknął śrubokrętem, usłyszał niby zwarcie... 1. od momentu zamotowania deski z powrotem nie wyświetla się zegar elektroniczny na desce. podświetlenie normalnie występuje, jednak nic nie jest wyświetlane. przepaleń na płytce nie widać 2. równocześnie od tego momentu nie działa regulacja pionowa ustawienia reflektorów, przy kręceniu pokrętłem po lewej stronie od kierownicy, przełącza się podświetlenie trybów, jednak pozycja świateł jest niezmienna 3. występowało już wcześniej, przed całym zdarzeniem i trwa to do teraz- prędkościomierz do ok 60 km/h jest nieprezyjny, odchyłka sięga do ok 20 km/h, innym razem wskazówka leży na zerze, jeszcze innym wszystko gra. podobnie jest z obrotomierzem, albo wskazuje prawidłowe obroty, albo leży na zerze pytanie co z tym począć? gdzie występują bezpieczniki do deski oraz pozycjonowania reflektorów oraz które to są (oznaczenia jakieś)? jakieś rozwiązanie odnośnie wariujących wskazówek prędkościomierza oraz obrotomierza? czy idąc na łatwiznę, nabywając na alledrogo deskę ze szrota, pozbędę się wariujących wskazówek? proszę o jakieś porady niedawno wymieniany był wahacz oraz drążek sterowniczy czy coś w tym stylu, kierownica jest lekko przekrzywiona, mogłaby się kwalifikować pod zrobienie zbieżności. czy pozostawiając obecny stan, wpływa to na szybsze zużycie elementów oraz np wzrost spalania paliwa? pojazd - Almera N15 1.4 GX 98r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.