dstasiu Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 (edytowane) Witam po mrozie nie działa mi ani przedni ani tylni spryskiwacz. Nie słychać żeby silniczek pracował. Sprawdzałem bezpiecznik w kabinie Pump washer ale jest ok. gdzie szukać przyczyny Edytowane 8 Stycznia 2016 przez dstasiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 może przymarzł, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcin sz-n Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 lub pompa zrobiła dadasłyszysz ją? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Witam po mrozie nie działa mi ani przedni ani tylni spryskiwacz. Nie słychać żeby silniczek pracował. Sprawdzałem bezpiecznik w kabinie Pump washer ale jest ok. gdzie szukać przyczyny W zbiorniczku,czy płyn nie zamarzł???Bo jak nie to pompa padła,albo utlenił się przewód od pompy i odpadł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqtico Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 To co napisali koledzy wyżej podstawa to zamarznięty płyn w zbiorniczku, zamarznięte dysze spryskiwaczy no i to o czym nikt nie napisał a przekonałem się że u mnie pojawia się problem w wyłączniku zespolonym jak pociągnę manetkę do końca czy to przód czy tył po pompka nie pracuje dopiero jak zrobię to z wyczuciem to "łapie przed samym końcem" i pompuje coś musi być ze stykami w wyłączniku zespolonym przy kierownicy muszę zakupić na aledrogo i wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dstasiu Opublikowano 8 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Możliwe ze miałem resztę letniego, ale to przy zamarznieciu chociaż byłoby słychać pompkę a tu cisza i z przodu i z tyłu nic nie reaguje tylko wycieraczki się załączaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Jak miałeś trochę letniego to pompa umarła!!! Może nie na amen,ale na czas mrozu.Przecież pompka jest cały czas w cieczy.Suszarka w dłoń i heja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dstasiu Opublikowano 8 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Dzięki w którym miejscu jest ta pompka ci by ją lekko podgrzać. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Wlej do zbiornika ciepłą wodę to ogrzejesz zanurzoną pompkę , a jak zadziała wypsikaj resztę płynu . Można nalać denaturatu do obniżenia temperatury krzepnięcia wody , ale spotkałem się ze zjawiskiem wytrącania kamienia z wody , może ten jeden raz zjawisko nie zajdzie ? Jeśli korek lodowy zrobił się w wężykach powyżej pompki to pozostaje odstawić auto do ciepłego pomieszczenia na dłuższy czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Pompka jest w samym zbiorniku,możesz zrobić tak jak pisał kolega Fergul,tylko nie przesadź z temperaturą,co by zbiorniczek nie ucierpiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 ...żeby pominąć dysze i resztę węży odłącz od instalacji dysze w miejscu trójnika , tylko uważaj aby nie zgubić kulki która działa w trójniku jak zawór powrotny ! ...i uprzednio ogrzej suszarką wężyk w miejscu połączenia żeby był elastyczny . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dstasiu Opublikowano 8 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Dziękuję za porady idzie odwilż wiec moim sprzymierzeńcem. Mam nadzieje ze pompka się podniesie.dzieki Dziękuję za porady idzie odwilż wiec moim sprzymierzeńcem. Mam nadzieje ze pompka się podniesie.dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Ranyyy... ja też zapomniałam,że mam letni .... Zima mnie zaskoczyła Przyszły mrozy i kaplica - nawet nie próbowałam, bo wiedziałam co będzie... Teraz temp. poszła w górę i psikadełka działają. Więc u kolegi może coś innego padło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Zawsze śmiejemy się , że zimy zaskakują drogowców ... Teraz takie są łaskawe , że i usypiają naszą czujność. Tyle rzeczy wymyślono ale wycieraczek "bez namoczenia" nie mogą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Miałem identyczną sytuację w Astrze, gdy stała zimą w blaszaku. Mimo, że starałem się na zimę wypsikać cały płyn i tak reszki zamarzły. Silniczek robił tylko "pyk". W QQ tej zimy miałem tak, że do resztki letniego wlałem zimowy a i tak zamarzał na szybie. Musiałem wszystko wylać i zalać od nowa zimowym. Taka oszczędność... Dstasiu, jedź z żoną na zakupy, zaparkuj autko na dwie godziny gdzieś na podziemnym parkingu. Powinno pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Michał,bo jak się ma resztkę płynu to wlać biały denaturat i wypsikać na szybe. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Nie miałem wtedy denaturatu pod ręką, ale dzięki za radę. Będę wiedział na przyszłość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olafik Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Drodzy forumowicze, jeśli macie problem z przednimi spryskiwaczami przy niskich temperaturach to wymieńcie sobie trójnik rozdzielacz na podszybiu, ten fabryczny działa na zasadzie gumowej membrany i nie zdaje egzaminu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.