Kinga 27 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Witam! Panowie mam nadzieje że coś podpowicie Autko zaczęło robić mi psikusy PRIMERA P11 2000r 2,0 td Nagle w czasie jazdy (przejachałam z 1km-2km) zgasło radio spalanie pokazywało ponad 16l przygasły swiatła spadły jakby obroty i zaczą warczeć jak stary autbus Zjechałam na CPN bo bałm sie jechać dalej tam pochodził na luzie kilka minut i kolejny kilometr przejechał normalnie z tym ze pod blokiem juz nie odpalił Ropa ucieka gdzies przy pompie. Jestem blondynką ale zdaje sobie sprawe ze wyciek trzeba zlikwidowac ale w czym jeszcze tkwi problem? Chcę troche ogarniać temat zanim pojade do mechanika zeby ze mnie nie zdarł za bardzo Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Trzeba zajechac na kanał i zlokalizować wyciek. Co do alternatora to sprawdzić miernikiem ładowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kinga 27 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Bardziej mnie martwi ten warkot, zaczą mi wyć jak stary autobus. Co to może oznaczać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Nie za bardzo wiem jak to w dieeslach, ale jeżeli nie było ładowania to może i słabę napięcie było dla świec żarowych i nie na wszystkich cylindrach pracował silnik i stąd "klekotanie" silnika. Musi ktoś bardziej obeznany się wypowiedzieć. Na początku napraw tą usterkę związaną z ładowaniem żaden silnik nie lubi niepoprawnego ładowania, oznaki są różne, od nierównej pracy silnika po brak mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draby Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Świece by tu nie miały wpływu. Po minucie jazdy i tak mają już wysoką temperaturę i głowica już jest na tyle ciepła, że dochodzi do samozapłonu pod wpływem wysokiego ciśnienia. Jeśli samochód podczas "traktorowatej" pracy mocno kopci i przerywa jakby nie palił na jeden gar to obstawiam zacinające się iglice we wtryskach, lub zasyfioną pompę wtryskową. Spróbuj na początek wymienić filtr paliwa. Jeśli pomoże na jakiś czas i problem wróci to typowa usterka pompy wtryskowej lub przycinający się wtrysk. W obu przypadkach oddaje się to do regeneracji. Pompa około 600zł (w najgorszym przypadku), a remont wtrysków w okolicach 300zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kinga 27 Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Witam! Miły Pan wymienił mi pasek alternatora i jakies przewody paliwowe i Nissanek jeździ, pali jak trzeba. Jedyne co mnie jeszcze nie pokoi to takie klekotanie dziwne jakby jakiś plastik przy około 2tys obrotów, tak bardziej z prawej strony. Z tym że nic tam nie jest poluzowane i mam wrażenie że irytujący dzwięk nasila się im cieplejszy silnik. A i dużo coś mi pali prawie 9/100 Ktoś ma jakiś pomysł co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Jak pojawi się to klekotanie to musisz otworzyć maskę i nasluchiwac skąd dochodzi, na kanał tez by się przydało zajechac może jak mocowal przewody to któryś nie wszedł w zacisk i wibruje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.