Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

p11 alternator pompa


Kinga 27

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!


Panowie mam nadzieje że coś podpowicie  :)


Autko zaczęło robić mi psikusy  :(


PRIMERA P11 2000r 2,0 td


Nagle w czasie jazdy (przejachałam z 1km-2km) zgasło radio spalanie pokazywało ponad 16l przygasły swiatła spadły jakby obroty i zaczą warczeć jak stary autbus  :(


Zjechałam na CPN bo bałm sie jechać dalej tam pochodził na luzie kilka minut i kolejny kilometr przejechał normalnie z tym ze pod blokiem juz nie odpalił  :(


Ropa ucieka gdzies przy pompie. Jestem blondynką ale zdaje sobie sprawe ze wyciek trzeba zlikwidowac ale w czym jeszcze tkwi problem?


Chcę troche ogarniać temat zanim pojade do mechanika zeby ze mnie nie zdarł za bardzo  :)


Pozdrawiam 


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie za bardzo wiem jak to w dieeslach, ale jeżeli nie było ładowania to może i słabę napięcie było dla świec żarowych i nie na wszystkich cylindrach pracował silnik i stąd "klekotanie"  silnika.

Musi ktoś bardziej obeznany się wypowiedzieć.

Na początku napraw tą usterkę związaną z ładowaniem żaden silnik nie lubi niepoprawnego  ładowania, oznaki są różne, od nierównej pracy silnika po brak mocy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece by tu nie miały wpływu. Po minucie jazdy i tak mają już wysoką temperaturę i głowica już jest na tyle ciepła, że dochodzi do samozapłonu pod wpływem wysokiego ciśnienia.

 

Jeśli samochód podczas "traktorowatej" pracy mocno kopci i przerywa jakby nie palił na jeden gar to obstawiam zacinające się iglice we wtryskach, lub zasyfioną pompę wtryskową. Spróbuj na początek wymienić filtr paliwa. Jeśli pomoże na jakiś czas i problem wróci to typowa usterka pompy wtryskowej lub przycinający się wtrysk. W obu przypadkach oddaje się to do regeneracji. Pompa około 600zł (w najgorszym przypadku), a remont wtrysków w okolicach 300zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam! Miły Pan wymienił mi pasek alternatora i jakies przewody paliwowe i Nissanek jeździ, pali jak trzeba.

Jedyne co mnie jeszcze nie pokoi to takie klekotanie dziwne jakby jakiś plastik przy około 2tys obrotów, tak bardziej z prawej strony. Z tym że nic tam nie jest poluzowane i mam wrażenie że irytujący dzwięk nasila się im cieplejszy silnik. A i dużo coś mi pali prawie 9/100 

Ktoś ma jakiś pomysł co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pojawi się to klekotanie to musisz otworzyć maskę i nasluchiwac skąd dochodzi, na kanał tez by się przydało zajechac może jak mocowal przewody to któryś nie wszedł w zacisk i wibruje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...