adamsan Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 witam i prosze o rade,pojawil sie nastepujacy problem z gazem-silnik 1.0 2 generacja-w mrozy ładnie odpala na benzynie ,przejscie na gaz po przekroczeniu obrotow-nie wiem na ile ustawiony ale okolo 1700,jednak jesli zdarzy sie ,co u mojej zony nie trudno,ze zostanie silnik zdławiony,jeszcze zimny ,na gazie praktycznie nie ma mozliwosci go uruchomienia mimo ze aku sprawny ,pieknie i dlugo kreci ale sinik nie rusza.Po wykreceniu swiece mokre,wymiana swiec nie pomaga.Po odczekaniu ok 3-4 godzin odpala z małymi kłopotami na benzynie,po 1-2 min pracuje normalnie.Po rozgrzaniu bez problemow chodzi rowno na gazie i na benzynie,nawet mam wrazenie ze lepiej na gazie.Rozgrzany odpala i na gazie i na benzynie,nie pomogla regeneracja parownika,problem nie zniknął.Proba odpalenia przy minus 10 na gazie-pedał w podloge i zabral po kilku obrotach,chwile popracowal,wyłaczyłem i koniec.Juz nie odpaliłani na gazie ani na benzynie-dodam ze jesli wcisne pedal gazu do konca i bede krecił na benzynie pojawiaja sie pojedyncze zapłony,jaby chcial ruszyc ale nie daje rady,moze jakies sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 może nadal reduktor klei Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamsan Opublikowano 9 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 może nadal reduktor klei dzieki za podpowiedz,ale dlaczego po zatrzymaniu pracujacego na gazie zimnego silnika proby uruchomienia na benzynie nie udaja sie?teoretycznie,nie ma juz nic wspolnego,chyba ze cos przegapiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 zawór na reduktorze nei domyka i idzie PB+LPG i zalewa silnik dla testu zdejmij po takiej akcji wąż gazowy i sprawdź czy gaz nadal leci do tego możesz na zdjętym odpalić silnik dla testu do tego napisałeś: Po rozgrzaniu bez problemow chodzi rowno na gazie i na benzynie,nawet mam wrazenie ze lepiej na gazie.Rozgrzany odpala i na gazie i na benzynie, a zawsze po rozgrzaniu syf się upłynnia i jest OK niestety zima weryfikuje stan instalacji gazowej jak i również układu chłodzenia w aucie a w szczególności termostatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamsan Opublikowano 9 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 zawór na reduktorze nei domyka i idzie PB+LPG i zalewa silnik dla testu zdejmij po takiej akcji wąż gazowy i sprawdź czy gaz nadal leci do tego możesz na zdjętym odpalić silnik dla testu do tego napisałeś: a zawsze po rozgrzaniu syf się upłynnia i jest OK niestety zima weryfikuje stan instalacji gazowej jak i również układu chłodzenia w aucie a w szczególności termostatu chyba trafiłes,mimo ze reduktor po regeneracji,wymieniłem wszystkie uszczelki i membrany,po wylaczeniu silnika gaz dalej,niewiele a jednak leci,podlaczyłem przewod igielitowy bezposrednio pod wyjscie rozprezonego gazu z reduktora,dałem do buteki z woda i widac co sie dzieje,cos jest nie tak,bo mimo calkowicie skreconej sruby-plastikowa,czarna przy zaworze-gaz wywala wode z butelki,czy to wina tylko zaworu,czy tez cos ze szczelnoscia,czy po calkowitym wkreceniu tej sruby powinien wystepowac wypływ gazu? chyba trafiłes,mimo ze reduktor po regeneracji,wymieniłem wszystkie uszczelki i membrany,po wylaczeniu silnika gaz dalej,niewiele a jednak leci,podlaczyłem przewod igielitowy bezposrednio pod wyjscie rozprezonego gazu z reduktora,dałem do buteki z woda i widac co sie dzieje,cos jest nie tak,bo mimo calkowicie skreconej sruby-plastikowa,czarna przy zaworze-gaz wywala wode z butelki,czy to wina tylko zaworu,czy tez cos ze szczelnoscia,czy po calkowitym wkreceniu tej sruby powinien wystepowac wypływ gazu? dodam,ze rozebrałem znowu wszystko i wychodzi ze faktycznie gaz wydobywa sie z przewodu jeszcze z min po wylaczeniu silnika,wiec pytanie -ktory zawo za to odpowiada-na przewiodzie zasilajacym czy ten na reduktorze? chyba trafiłes,mimo ze reduktor po regeneracji,wymieniłem wszystkie uszczelki i membrany,po wylaczeniu silnika gaz dalej,niewiele a jednak leci,podlaczyłem przewod igielitowy bezposrednio pod wyjscie rozprezonego gazu z reduktora,dałem do buteki z woda i widac co sie dzieje,cos jest nie tak,bo mimo calkowicie skreconej sruby-plastikowa,czarna przy zaworze-gaz wywala wode z butelki,czy to wina tylko zaworu,czy tez cos ze szczelnoscia,czy po calkowitym wkreceniu tej sruby powinien wystepowac wypływ gazu? dodam,ze rozebrałem znowu wszystko i wychodzi ze faktycznie gaz wydobywa sie z przewodu jeszcze z min po wylaczeniu silnika,wiec pytanie -ktory zawo za to odpowiada-na przewiodzie zasilajacym czy ten na reduktorze? dino,dzieki za wszelki podpowiedzi,faktycznie przez zawor na reduktorze gaz pracował z benzyna,zawor rozebrałem oczysciłem uszczelke,gniazdo zlozyłem do kupy.Dmuchalem w otwor zlaczki gazy -dolot do parownika-nareszcie nie puszczal,po podlaczeniu 12 v na styki ,pracował i przepuszcal,po zdjeciu napiecia blokowal wypływ.Zlozylem razem wszysko cuzamen do kupy i zapracowało,odpala na benzynie i na gazie,problem ustapił,mam tylko nadzieje ze to bylo to,jeszcze raz dzieki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 to dobrze,że się udało zrobić trzeba pamiętać, ze regeneracja to nie tylko wymiana membran ale dokładne mycie wszystkiego dookoła szczególnie przy 1 i 2 generacji, bo w sekwencji jeszcze po drodze są wtryskiwacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.