Hayabusa Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Blue box to nowy produkt, lepiej pójdź w stag-a albo lpgtech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piorun Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Załóż instalację gdzieś w okolicy, gdyż w razie problemów zawsze od ręki będziesz mógł podjechać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeRŁAziomal Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 wITAM. mOJA Instalacja gazowa to rowniez ELPIGAZ. OPROCZE TEGO ZE W CIAGU NIECALE 3 LATA ZROBILEM 55500 KM I DOLALEM 3 LITRY OLEJU DODATKOWO TO WSZYSTKO W PORZADKU. 5 LAT GWARANCJI MAM LUB 100 000 TYS PRZEBIEGU... GDY ZONA JEZDZI TO I W OKRESIE STYCZNIOWYM DOBIŁA DO 10.25 L GAZU NA 100 KM ;O SZOK... JA OSOBISCIE NIE SCHODZE PONIZEJ 12.L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Westbam Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) Hayabusa - powiem Ci jedno... NIE KOMBINUJ Skoro na forum ludzie podają Ci SPRAWDZONE instalacje to nie idź w jakieś "cuda na kiju". Moja instalacja: Instalacja LPG:Reduktor: KME SilverZawór gazowy: OMBZbiornik: Bormech (troidalny lpg) - pojemność 58LWielozawór: TomasettoObudowa wielozaworu: BormechZawór tankowania: TomasettoCentralka/Przełącznik: STAGUkład elektroniczny: STAG 300 ISA2Wtryskiwacze: BarracudaPrzewody elastyczne: ALEXDodatkowo należało użyć emulatorów.Galeria po założeniu instalacji: http://imgur.com/a/CnLuk#0 Przelatane 30k km i śmiga wszystko super. Stag to Stag Wtryski baracuda (a nie jak inni polecają hana) - masz gwarancje na 5 lat ew. 100 000 km @co do jazdy na Pb Nie rozumiem ludzi którzy robią wszystko by zaoszczędzić, później będziecie płakać jak wtryski paliwa się zapchają starym paliwem. Ja ZAWSZE po przejeździe pełnego zbiornika (42-43litry = 500 km) robię 30-50 km na Pb. Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez Westbam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hayabusa Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Chyba nie czytałeś ze zrozumieniem. Stag czy LPGTECH są od dawna na rynku, BlueBox jest nowością.Założenie sterownika Stag czy LpgTech nie jest kombinowaniem, poza tym sterownik to jest najmniejszy problem.Ważne jest jak auto zostanie wystrojone oraz jakie wtryskiwacze będziesz mieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NissanQ Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Każdy z tych sterowników kiedyś był nowy na rynku. Cuda na kiju to wy wypisujecie tu. Co znaczy nowy? Bo montują go od czerwca 2015 r. to nie jest miesiąc przecież. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Westbam Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Chyba nie czytałeś ze zrozumieniem. Stag czy LPGTECH są od dawna na rynku, BlueBox jest nowością. Założenie sterownika Stag czy LpgTech nie jest kombinowaniem, poza tym sterownik to jest najmniejszy problem. Ważne jest jak auto zostanie wystrojone oraz jakie wtryskiwacze będziesz mieć. Sory to było skierowane do: lis.gdansk Każdy z tych sterowników kiedyś był nowy na rynku. Cuda na kiju to wy wypisujecie tu. Co znaczy nowy? Bo montują go od czerwca 2015 r. to nie jest miesiąc przecież. No to uważasz ze rok to sporo czasu i w tym czasie można idealnie przetestować instalacje? No nie rozśmieszaj mnie (chyba że na rok robisz 150 tys. km) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NissanQ Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 A Ty uważasz, że poziom polskich producentów jest taki marny, że po roku się okaże, że ich instalacja zacznie zagrażać życiu kierowcy lub jakości samochodu? Że po roku wyjdzie coś nadzwyczajnego, czego producenci nie przewidzieli? Jak coś ma się zrąbać, to się zrąbie dużo wcześniej. Już na testach. Przecież elementy najbardziej awaryjne to wtryskiwacze, reduktory, a nie elektronika. Masz 5 lat gwarancji na nią. No nie rozśmieszaj mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Westbam Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 To zakładaj i jeździj Ja jestem zwolennikiem sprawdzonych rozwiązań Pozdrawiam Ps. STAG również jest Polski Tak na marginesie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NissanQ Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Wiem, że polski. Produkt dużej firmy, która się rozwija. Nikt mu nie ujmuje. Tylko na jakiej podstawie twierdzisz, że inne rozwiązania są niesprawdzone? To mnie ciekawi. Co jest wyznacznikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Westbam Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Założyłeś konto by mi tylko to napisać? Ja opisałem swoją instalację którą wybrałem i polecam - nic nie twierdzę, chcą ludzie niech zakładają np. zenit pro (tez sporo reklamują). Ja tylko podałem swój opis i swój sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeRŁAziomal Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Osobiscie wykonalem 3 tzw serwisy platne czyli wymiana filtrow od gazzu (pierwszy wymienia sie po 15 000 tys przejechanych badz do roku czasu drugi po 30 00 tys przejechanych badz do roku czasu.) i nic wiecej nie robione a smiga jak tralala w dodatku mam 5 lat gwarancji na papierze... ;-) jakby co to moge polecic warsztat.malopolska nowy sacz.pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pasy72 Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Witam. Jaki jest średni koszt instalacji do Qashqai 1.6 J10 2011r. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hayabusa Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Porządna instalacja + kumaty gazownik to okolice 3 tyś zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Westbam Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Witam. Jaki jest średni koszt instalacji do Qashqai 1.6 J10 2011r. Pozdrawiam Podałem wcześniej ale chyba nie czytałeś... http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/94937-qashqai-lpg/ Tu masz wszystko.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba111 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 (edytowane) Koledzy w którym miejscu znajduje termostat w silniku HR16 ? Na wysokosci alternatora z boku? Jak go sprawdzić? Troche pózno przełącza sie instalacja na lpg.. Edytowane 14 Grudnia 2016 przez zaba111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bhtom Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 Witam, Jak go sprawdzić? Chyba najprościej, to uruchomić zimny silnik i kontrolować temperaturę węża idącego do chłodnicy. Jeśli miałbyś uszkodzony termostat (otwarty) byłyby również problemy z ogrzewaniem wewnątrz kabiny. Czy takowe występują? Dlaczego twierdzisz, że zbyt późno przełącza się na LPG? Po jakim czasie? Ile musisz orientacyjnie przejechać km do przełączenia? Na krótkich dystansach, przy zimnym silniku, to raczej normalna sprawa. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba111 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Dzięki za odpowiedż .Auto kupione wiosną spalanie gazu 9 litrów, benzyny 1,3 litra na 100 km.W lecie przełączało na gaz po przejechaniu ok 1km,teraz to nawet 3 km przy -5 stopniach.A za to spalanie benzyny wrosło do ok 3litrow a gazu spadło do 8 .Wąż ten górny do chłodnicy nagrzewa sie razem tak jak węże do nagrzewnicy.Dolny wąż był lodowaty przy 88 stopniach .Ogrzewanie nie za ciekawe.Auto pokonuje codziennie trasę 15km w jedną stronę Myślę ze to będzie .termostat ale gdzie go szukać? Przy górnym wężu na wejściu do silnika jest obudowa z której wychodzi piec przewodow nagrzewnica ,chlodnica itd. Czy to tam sie schował termostat ? Pacjent 1,6 HR16DE 114KM auto zaś poliftowe.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horte Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Takie są prawa fizyki, że im niższa temperatura otoczenia, to silnik się wolniej nagrzewa. Nie ma również w tym nic dziwnego, że proporcje PB/LPG zmieniają się w zależności od ilości przejechanych kilometrów na danym paliwie. Jeżeli chodzi o ogrzewanie, to w naszych pojazdach nie jest ono jakoś szczególnie wydajne.Jak masz klimatronic i włączoną funkcję AUTO, to z pewnością nie jest fajnie. Musisz się do tego przyzwyczaić. Nie wymieniaj termostatu. Szkoda kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba111 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 (edytowane) Termostat koszt niewielki tylko jak go znaleźć.Jesli ma być w głowicy to na pierwszym zdjęciu go nie ma chyba ze jest w obudowie przykrecanej do glowicy. Drugie zdjecie to ten sam silnik z miescem na termostat ale w bloku.: Na trzecim widać plastikowy króciec [leży obok przy silniku z pompą wody] w ktorym jest termostat,a z boku glowicy jest ta niby obudowa termostatu. A może w tym modelu jest termostat wlaśnie w bloku silnika,no chyba ze dwa tu i tu. Edytowane 15 Grudnia 2016 przez zaba111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horte Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 (edytowane) Jak już się upierasz, to według mnie termostat jest montowany na środku bloku ( 2 zdjęcie, okrągły otwór), a na trzecim zdjęciu doskonale go widać ( to coś ze sprężynką). Edytowane 15 Grudnia 2016 przez horte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba111 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Ok tylko w serwisie twierdza że w głowicy z prawej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horte Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 (edytowane) Jeżeli to są twoje zdjęcia, to na trzecim zdjęciu widzę termostat w czarnej obudowie. Leży obok bagnetu. Bagnet to jest to coś do sprawdzania poziomu oleju. Zdjęcia są Twoje??? Chyba nie! Termostat może faktycznie być z oku i wygląda tak: Edytowane 15 Grudnia 2016 przez horte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba111 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 To nie sa zdjecia moje tylko pogladowe , pierwsze dwa BR16 114 KM taki silnik jak mój a trzeci zdjecie to silnik 117km. Co do miarki kolego to pojechales bo bandzie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bhtom Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 (edytowane) Witam, Auto pokonuje codziennie trasę 15km w jedną stronę Moim zdaniem to naprawdę normalne przy ujemnych temperaturach na zewnątrz, że przy odcinku 15 km na LPG przełączy się w połowie trasy, u Ciebie po 3 km, to naprawdę dobry wynik! Nie popadajmy w paranoję i nie szukajmy maksymalnych oszczędności! Nie rozumiem takich ludzi... Przecież auto z LPG również musi trochę jeździć na PB, a nie tylko na samym gazie. Niektórzy, jakby mogli, odpalaliby już na LPG aby było taniej. Pozdrawiam. Edytowane 15 Grudnia 2016 przez bhtom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.