tedizam Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Witam chcę poruszyć temat instalacji lpg w qashqai 1,6 czy macie jakieś dobre namiary na warsztat w Lublinie lub okolicach proszę o odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirro Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Witam. Ja zakładałem instalację BRC dwa miesiące temu w Warszawie na Ostrobramskiej.Jak na razie zero uwag.Z tego co się orientowałem to mają super opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedizam Opublikowano 12 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Witam. Ja zakładałem instalację BRC dwa miesiące temu w Warszawie na Ostrobramskiej.Jak na razie zero uwag.Z tego co się orientowałem to mają super opinie. Jeśli można, jaką instalacje Ci montowali może jakieś szczegóły, bo mi powiedzieli o jakiejś lubryfikacji czy coś takiego , podziel sią szczegółami, jeśli możesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Jeśli można, jaką instalacje Ci montowali Ja zakładałem instalację BRC , bo mi powiedzieli o jakiejś lubryfikacji czy coś takiego , a po co?? może warto dobrze wystroić auto i założyć dobre podzespoły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piorun Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Z tego co ja zdążyłem się zorientować w temacie to najważniejszy jest kumaty gazownik i zakład mniej więcej w okolicy. To jedyne rzeczy, które wszyscy jednogłośnie mi doradzali. Instalka może być najlepsza, ale źle założona i tak przysporzy samych problemów. A jak są problemy z instalacją a gazownik daleko to mamy kolejny problem... Ja na LPG niewiele się znam więc znalazłem polecany zakład w okolicy biura, aby w razie czego zawsze móc podskoczyć. Póki co 50kkm na LPG stuknęło, żadne dodatkowe wizyty poza przeglądami nie były konieczne. Aha, instalacja to LOVATO SMART, lubryfikacji nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hayabusa Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Do tego samochodu spokojnie starczy lpgtech 224barracuda wtryskiwacze reduktor kme turLecz najważniejsze będzie strojenie samochodu po korektach na drodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 lpgtech 224 jak i STAG, OPTIMA, KME NEWO barracuda wtryskiwacze chyba najlepszy wybór na dzień dzisiejszy w stosunku jakość/cena reduktor kme tur jak i SHARK, SILVER i czarny ACEKk który jedynie monterom STAGA się nie psują Lecz najważniejsze będzie strojenie samochodu po korektach na drodze. i od tego bym zaczął poszukiwanie, czy warsztat ma scaner i sondę AFR i czy z tego korzysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bhtom Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Witam, Co myślicie o instalacji V generacji (bezpośredni wtrysk gazu) do J10? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 jak masz pośredni wtrysk to bez sensu pakować ciekły, szkoda kasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bhtom Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Witam, Na tą chwilę nie mam w ogóle instalacji lpg. Cały czas się zastanawiam nad montażem. Wadą instalacji lpg z bezpośrednim wtryskiem jest niewątpliwie jej cena. Zaletą natomiast chyba to, że od razu można jeździć na gazie (nie trzeba czekać na podgrzanie parownika) co zimą, przy krótkich dystansach ma znaczenie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 dobrze wyregulowana i zamontowana instalacja na dobrych podzespołach nie potrzebuje dużo czasu na przełączenie ważny jest tez sprawny termostat a do tego dobrze aby wtryski PB też popracowały, do tego serwis też nie tani i nie wszędzie dla mnie bez sensu ale to Ty decydujesz jako użytkownik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hayabusa Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Tak jak Dino pisze...Nie ma potrzeby pchania się w V generację, IV Generacja będzie wystarczająca.Moja żona użytkuję nissana, ja jeżdżę hondą civic VIII gen (ufo) na lpg od 3 lat.Jeśli trafisz na kumatego gazownika to nie masz się czego bać, praktycznie będzie to sama oszczędność.Do bagażnika wchodzi całkiem spora butla. Jeżeli chodzi o silnik to tylko pilnować interwału regulacji luzu zaworowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqtico Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 (edytowane) Tu znajdziesz "dobrego gazownika z swojej okolicy" http://lpg-forum.pl/ dużo fajnych i ciekawych informacji. Edytowane 15 Stycznia 2016 przez qqtico Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joker149 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 W Lublinie nie pomogę ale w łodzi mogę polecić bez problemu sam zakładałem w 1,6 Przy przebiegu 16000km zero problemów tylko najlepiej dołożyć dodatkowe smarowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 (edytowane) W Lublinie jest polecany Adam Rogowski, żadne dodatkowe smarowanie nie jest potrzebne (nic pozytywnego nie wnosi - http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?f=35&t=52877&view=unread#unread). Edytowane 25 Stycznia 2016 przez ulisses Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hayabusa Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Do Adama śmiało można jechać. Wysłane z mojego myPhone_AXE_LTE przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 ale cena może zabić jest jeszcze warsztatownia i pewnie inni 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Westbam Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Witam. Ja zakładałem instalację BRC dwa miesiące temu w Warszawie na Ostrobramskiej.Jak na razie zero uwag.Z tego co się orientowałem to mają super opinie. Do QQ BRC bym nie zakładał ale skoro masz "dobrego" gazownika który Ci to polecił... (pewnie jeszcze warsztat partnerski) Jeśli można, jaką instalacje Ci montowali może jakieś szczegóły, bo mi powiedzieli o jakiejś lubryfikacji czy coś takiego , podziel sią szczegółami, jeśli możesz. Lubryfikacja to fikcja którą gazownik który chce Cie naciągnać oferuje - to auto tego nie potrzebuje... ( niektórzy gazownicy na forach wypowiadali się że do QQ trzeba instalacje od V8 xD ) Witam, Na tą chwilę nie mam w ogóle instalacji lpg. Cały czas się zastanawiam nad montażem. Wadą instalacji lpg z bezpośrednim wtryskiem jest niewątpliwie jej cena. Zaletą natomiast chyba to, że od razu można jeździć na gazie (nie trzeba czekać na podgrzanie parownika) co zimą, przy krótkich dystansach ma znaczenie. Pozdrawiam. Montuj ! Opłaca się i to bardzo ale nie kombinuj z V generacją bo po co Ci to? Czas w którym mój QQ przełącza się na gaz to 27stopni? (cos takiego) więc max 3 min i już przeskakuje - zimą po około 5-10.. W Lublinie nie pomogę ale w łodzi mogę polecić bez problemu sam zakładałem w 1,6 Przy przebiegu 16000km zero problemów tylko najlepiej dołożyć dodatkowe smarowanie. Mój opis i zdjęcia instalacji: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/94937-qashqai-lpg/ Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piorun Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Większość ludzi, którzy założą LPG, benzyna zaczyna "parzyć" i kombinują jak tu zrobić aby tylko silnik jak najszybciej i jak najczęśćiej pracował na LPG. Przed założeniem instalcji przez pół roku rozpoznawałem temat bo co chwilę spotykałem same narzekania. Generlanie ludzie, którzy na LPG zrobili bezproblemowo po 150-200kkm powtarzali, aby nie oszczędzać każdego grosika. Jak robisz krótkie odcinki to zakładanie LPG nie ma sensu, jak robisz długie to co za różnica czy auto przełączy się na LPG po 3 czy po 4 kilometrach? Jak LPG się kończy to nie tragedia, przecież na benzynie też można pojechać a nie w panice szukać byle jakiej stacji, żeby tylko czasem jakaś kropelka nie ubyła z baku. Ja prawie zawsze wyjeżdzam LPG do końca i jadę tankować na zaufanej stacji, czasem wyjdzie mi i kilka a czasem kilkanaćie kilometów na benzynie. Do tego poprosiłem o włączenie dotrysku paliwa (co prawda opinie są różne, ale w firmie skodoloty latają na dealerskich instalacjach LPG właśnie z dotryskim i problemów większych nie mają a już grubo ponad 100kkm mają nalatane). Uwzględniajac to wszystko u mnie średnie spalanie Pb wynosi poniżej 1l na 100km (a instalację mam już od ponad 50kkm). Kolejna rzecz to regularne serwisowanie. Ile to ja słyszałem opowieści, że jak nic nie szarpie to na pewno jest dobrze, więc po co jechać na przegląd. A filtry (i to koniecznie te najtańsze) można sobie samemu od czasu do czasu wymienić. A jak jeszcze spala LPG tyle co Pb (a czasem i nawet mniej) to już w ogóle ludzie są w niebie i tylko liczą zyski. A potem lament... Do dziś żadnego problemu z samą instalacją czy też silnikiem nie miałem, auto po prostu odpala i jeździe. Także dajcie wtryskiwaczom Pb tez czasem popracować i regularnie serwisujcie instalacje a postów w stylu założyłem LPG i popsuła mi silnik będzie zdecydowanie mniej,.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hayabusa Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Śmiało do niego pojedźhttp://www.adamrogowski.net/kontakt.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lis.gdansk Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Witam, niedawno nabyłem QQ 2010 benzyna 1600 cm/3 z przebiegiem 105000 zastanawiam się nad LPG, znalazłem coś takiego http://www.agcentrum.pl/zenit_pro_obd co sądzicie albo co polecicie sprawdzonego? Pozdrawiam i dziękuję za dobre słowo.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popek82 Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Witam, niedawno nabyłem QQ 2010 benzyna 1600 cm/3 z przebiegiem 105000 zastanawiam się nad LPG, znalazłem coś takiego http://www.agcentrum.pl/zenit_pro_obd co sądzicie albo co polecicie sprawdzonego? Pozdrawiam i dziękuję za dobre słowo.. witam moim zdaniem najważniejszy jest montaż lpg, ja mam 100 tyś. km na lpg i jest ok, instalacja elpigaz, jak chcesz mogę polecić warsztat w którym robiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lis.gdansk Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 (edytowane) Witam wczoraj otrzymałem ofertę od AUTO -GAZ Centrum - co o tym sądzicie ? CYTUJĘ " Do Pana auta widzę możliwość montażu instalacji z dwóch linii produktowych. Linii PRO oraz linii BASIC. Obie od lat cieszą się dużym zadowoleniem kierowców. W przypadku linii PRO bazową instalacji dla aut 4, 6 lub 8 cylindrowych jest sterownik Zenit PRO występujący także w wersji OBD. Wybierając Zenit PRO otrzymuje Pan sterownik wykonany z najwyższej jakości komponentów- z hermetyczną obudową spełniającą najwyższe standardy szczelności IP64 oraz z najnowszej generacji japońskim procesorem z technologią Double Memory. Zenit PRO objęty jest wydłużoną gwarancją - otrzymuje Pan 5 lat gwarancji (liczone od daty produkcji). W przypadku linii PRO dla aut 4 cylindrowych idealnym rozwiązaniem jest sterownik Blue Box. Kompozytowa obudowa wykonana jest z poliamidu i włókna szklanego a wewnątrz pracuje procesor Freescale – mikroprocesor z certyfikatem automotive. Blue Box, jak i Zenit PRO, objęty jest wydłużoną gwarancją - otrzymuje Pan 5 lat gwarancji (liczone od daty produkcji). Blue Box jest polecany przez znanego dziennikarza motoryzacyjnego - Kubę Bielaka. testował on działanie produktu zarówno w warunkach laboratoryjnych, jak i na drodze. Zachęcamy do obejrzenia testu instalacji Blue Box. Wybierając linię BASIC otrzymuje Pan nowoczesną elektronikę w kompaktowej obudowie. Sterownik Compact z linii Basic dedykowany jest do aut 4 cylindrowych. Wydłużona gwarancja producenta na sterownik Compact wynosi 3 lata (również od daty produkcji). Mając tak dobraną bazę instalacji, czyli sterownik, sugeruję zastosować następujące komponenty: - Reduktor: Black Gurtner (350KM)- Wtryskiwacze: Hercules Przedstawione zestawienie jest sugerowane przez producenta a praktyka montażowa potwierdza, że zestawienie oparte o sterownik Zenit PRO, Blue Box czy też Compact, sprawdza się w tym modelu i daje wymierne oszczędności z jazdy na gazie. W celu ustalenia ceny montażu proszę kontaktować się z wybranym warsztatem, w którym planuje Pan montaż. Ceny będą się różnić w zależności od regionu czy też podzespołów instalacji (producenta zbiornika, umiejscowieniu wlewu gazu we wlewie lub w zderzaku itp.)" Edytowane 17 Marca 2016 przez lis.gdansk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NissanQ Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 (edytowane) Witam wczoraj otrzymałem ofertę od AUTO -GAZ Centrum - co o tym sądzicie ? CYTUJĘ " Do Pana auta widzę możliwość montażu instalacji z dwóch linii produktowych. Linii PRO oraz linii BASIC. Obie od lat cieszą się dużym zadowoleniem kierowców. W przypadku linii PRO bazową instalacji dla aut 4, 6 lub 8 cylindrowych jest sterownik Zenit PRO występujący także w wersji OBD. Wybierając Zenit PRO otrzymuje Pan sterownik wykonany z najwyższej jakości komponentów - z hermetyczną obudową spełniającą najwyższe standardy szczelności IP64 oraz z najnowszej generacji japońskim procesorem z technologią Double Memory. Zenit PRO objęty jest wydłużoną gwarancją - otrzymuje Pan 5 lat gwarancji (liczone od daty produkcji). W przypadku linii PRO dla aut 4 cylindrowych idealnym rozwiązaniem jest sterownik Blue Box. Kompozytowa obudowa wykonana jest z poliamidu i włókna szklanego a wewnątrz pracuje procesor Freescale – mikroprocesor z certyfikatem automotive. Blue Box, jak i Zenit PRO, objęty jest wydłużoną gwarancją - otrzymuje Pan 5 lat gwarancji (liczone od daty produkcji). Blue Box jest polecany przez znanego dziennikarza motoryzacyjnego - Kubę Bielaka. testował on działanie produktu zarówno w warunkach laboratoryjnych, jak i na drodze. Zachęcamy do obejrzenia testu instalacji Blue Box. Wybierając linię BASIC otrzymuje Pan nowoczesną elektronikę w kompaktowej obudowie. Sterownik Compact z linii Basic dedykowany jest do aut 4 cylindrowych. Wydłużona gwarancja producenta na sterownik Compact wynosi 3 lata (również od daty produkcji). Mając tak dobraną bazę instalacji, czyli sterownik, sugeruję zastosować następujące komponenty: - Reduktor: Black Gurtner (350KM) - Wtryskiwacze: Hercules Przedstawione zestawienie jest sugerowane przez producenta a praktyka montażowa potwierdza, że zestawienie oparte o sterownik Zenit PRO, Blue Box czy też Compact, sprawdza się w tym modelu i daje wymierne oszczędności z jazdy na gazie. W celu ustalenia ceny montażu proszę kontaktować się z wybranym warsztatem, w którym planuje Pan montaż. Ceny będą się różnić w zależności od regionu czy też podzespołów instalacji (producenta zbiornika, umiejscowieniu wlewu gazu we wlewie lub w zderzaku itp.)" Bardzo w porządku instalacja. Mi się sprawdza od dawna. Ja mam zenit pro u siebie, mam 2 litrowy silnik. A swoją drogą.... nieźle się rozpisał facet. Sporo informacji podał. Nie każdemu się chce. Montowałem w 2012 r. Wtedy mi warsztat Cito polecił tę instalkę i pokazał jej test redakcyjny. Nie powiem, przekonało mnie to. Teraz znalazłem ten sam test w wersji online. Może Ci się przyda: http://www.auto-swiat.pl/lpg/instalacja-gazowa-do-nissana-qashqaia-co-warto-zamontowac/zr5wjx z resztą, każdą instalację można źle zmontować wybierając złe podzespoły. Znajdź dobrego gazownika. To ważne. Edytowane 19 Marca 2016 przez NissanQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lis.gdansk Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 (edytowane) Za miesiąc wybieram się do Puław może zajadę do Auto gaz Centrum i zrobię to u nich firmowym warsztacie. A może ktoś z was zakładał blue box"a lub zenith pro w okolicach Gdańska ? Edytowane 21 Marca 2016 przez lis.gdansk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.