ahilles Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 czy w J10 jest możliwość regulacji strumienia dyszy spryskiwacza szyby. Zauważyłem iż dysza od strony pasażera pryska trochę za wysoko, popatrzyłem ale widzę tylko jeden płaski otwór, ale czy jest możliwość jej obniżenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Skoro w J11 i innych można w taki sposób, to u Ciebie może też... http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/102040-spryskiwacze/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Musi być możliwość regulacji , bo mnie za to psika na ramiona wycieraczek gdy są w pozycji spoczynkowej , muszę podnieść . Tylko dysza zbudowana jest trochę inaczej niż w spryskiwaczach strumieniowych i nam psika mgiełką , ale zasada regulacji jest podobna , najlepiej długą igłą . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 We wszystkich jest mozliwość regulacji,szpileczka i heja! Istnieje już temat w którym mozna było umieścic to pytanie str2 Nie działają spryskiwacze,wyszukiwarka się kłania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olafik Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 można szpileczką ale lepiej wypiąć spryskiwacz i małym wkrętakiem sobie wyregulować, a obracając o 180 stopni zmienić mgiełkę na strumień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Trzeba to robić jednak z wyczuciem by nie "rozrobić" otworów bo wówczas grubość strumienia-mgiełka ulegnie zdeformowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahilles Opublikowano 19 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 No więc wyregulowane . Tylko nie żadnymi szpilkami bo łatwo można uszkodzić dyszę. Trzeba wyłuskać całą dyszę i z boku jest miejsce na płaski śrubokręt, wtedy bez problemu i bez żadnych uszkodzeń regulujemy strumień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Najpierw się pyta, bo nie wie... A potem i tak mądrzejszy .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amanxxx Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 A może ktoś wie dlaczego w j10 spryskiwacze na postoju na światłach działają normalnie a podczas jazdy ledwo psikają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olafik Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 przyczyna leży po stronie trójnika z zaworkiem zwrotnym, jego budowa wymaga dużego ciśnienia i widocznie pompka nie daje rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkahead Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 A jak wymontować ten spryskiwacz? Wysłano z Nokia Lumia 925 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Spryskiwacz, czy trójnik...?? Bo spryskiwacz opisany jest wyżej a trójnik znajdziesz pod maską, przed spryskiwaczem po stronie pasażera. Trzeba ściągnąć, by go odłączyć, wężyki. Sprawdzić go trzeba w Twoim przypadku bo pompka powinna pracować, zarówno na postoju jak i w czasie jazdy z jednakowa mocą. Jeśli trójnik ma kulkę wewnątrz i ruch przesuwa ją powodując że płyn się cofa co osłabia ciśnienie.Chyba, że w czasie jazdy jakieś zwarcie się robi tudzież brak masy ma miejsce i to osłabia pracę pompki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olafik Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 nie ma kulki, jest tam membrana , wygląda na to że pompka w qashqaiu jest za mało wydajna a w szczególności przy niskich temperaturach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Jeśli jest membrana to nie powinno być problemu, bo jeśli była by uszkodzona wówczas zarówno w czasie jazdy jak i postoju psikało by, w wyniku cofnięcia się płynu, dopiero po pewnym czasie dopiero i psikniecie było by słabsze. Gdyby pompka w QQ była za mało wydajna to wszystkie miały by ten problem, tylko jak wytłumaczyć wydajność pompki zmniejszoną podczas jazdy. Owszem w czasie bardzo szybkiej jazdy strumień jest, owym pędem, tłumiony ale nie w sensie ilości wypychanego płynu a jedynie z wysokością psikania. dlatego Ci którzy jeżdżą szybko muszą ustawić sobie strumień na górę szyby tak by podczas jazdy pęd kładł go w okolicy jej środka. Czasami, pod światłami właśnie, zdarza się ze stojący przed nami pojazd psika nam, stojącym z tylu, na szyby a nie sobie. A może kolega tez ma za nisko ustawiony strumień...?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olafik Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 tak sobie myślę że nissan pakuje różne typy tych trójników i dlatego nie wszyscy mają problemy, ja zamontowałem sobie zwykły trójnik bez zaworka i wszystko działa jak trzeba nawet płyn się nie cofa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Wszedłem w temat głębiej i jeśli chodzi o QQ to on ma jedną pompkę spryskiwacza z dwubiegowym silniczkiem w którym, jak dopatrzyłem się, co prawda tylko, na zdjęciach dysze wylotowe na przód i na tył (osobne) które maja zamontowane w sobie zaworki zwrotne wiec trójnik pod maską który rozdziela strumień na oba spryskiwacze takowego zaworka mieć nie musi. Wobec czego należało by szukać przyczyny w pompce, choć w przypadku naszego, pytającego, kolegi stawiał bym na źle ustawione dysze. ( w modelach QQ z xenonami druga pompka jest do lamp) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amanxxx Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 dzięki będę próbował. jak się uda dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommy82 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 Witam, właśnie jestem po operacji wyczyszczenia dysz spryskiwacza. Wyciągnąłem je odpiąłem wężyki i przedmuchałem powietrzem z kompresora. Zastanawiałem się czy nie użyć wspomnianej wyżej szpilki, ale okazało się to nie potrzebne. Trzeba tylko uważać z spryskiwaczem od strony kierowcy, bo u mnie po odpięciu wężyka , schował się w podszybiu, na szczęście z pomocą przyszła długa pęseta. Po tym zabiegu obie dysze dają piękną mgiełkę na szybę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.