kaktuss_ML Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 (edytowane) Witam kolegów. Postanowiłem się podzielić swoimi przemyśleniami i postępami z moją 350ką. Najpierw specyfikacja: Nissan 350Z 2006r Salon PL - z salonu wyjechał dopiero w 2008r Serwisowana do końca w ASO (nie ma powodu do dumy, ale ma pełną historię - przebieg 50tyś km) Silnik Rev-Up Oprócz widocznych dodatków w postaci ospojlerowania, kamery cofania i stacją multimedialną zamontowaną w centralnym schowku firmy Alpine całkowita seria. Moje pierwsze kroki: Wykonanie płukanki silnika LiquiMoly Wymiana oleju silnikowego na LiquiMoly 10w60 Wymiana płynu hamulcowego na Motula Filtr oleju K&N Filtr powitrza K&N Samochód kupiłem w październiku 2015r, był moim marzeniem szczenięcych lat, ale wtedy jeździłem DelSolem 125KM i Zetka wydawala się rakietą, ale teraz szczerze mówiąc jakoś brakuje mocy. Postanowiłem go trochę wzmocnić i już podjąłem pewne rozmowy z jednym z naszych klubowych kolegów fachowców od hodowli koni.:-) ... Zobaczymy co nam z tego wyjdzie. Poza częścią związana z mocą, chciałbym jeszcze poczynić jakieś zmiany estetyczne. Zawsze podobały mi się Zetki w kolorze czarnym, ale co się na niego patrze zmieniam zdanie... (pod warunkiem ze jest czysty ;-) ) Zaraz po zakupie jakiś palant na parkingu puknął mnie w lewy przedni błotnik i uciekł (znalazłem go po kilku dniach - w moim mieście nikt nie będzie bezkarnie walił mi w samochód ;-) ) - no i ten fakt jeszcze bardziej skłonił mnie do zmiany koloru i jakiś przeróbek. Myślałem o tuningowych błotnikach, znalazłem fajne, ale niestety oczekiwania od rzeczywistości sporo odbiegają. Na fotkach jest to co obiecuje producent i to co w Realu z tego wychodzi – oceńcie sami. Z racji tego że mam mieszane uczucia licze na Wasze podpowiedzi i sugestie. Np., ostatnio w necie wpadło mi takie foto w oko, nie wiem czemu ale mi się podoba – Zielony, ale nie znam dokładnie kodu koloru, załączam foto. W planach zmiana kół, już rozpoczęta, ale oczywiście Bremo za duże i dystanse musze podorabiać i zawias założyć gwintowany. I tak naprawde to nie wiem co dalej, bo jeśli przemaluje to jakiś plan, ale jeśl pozostawie, nie wiem czy jakiś elementów na czarno nie wykończyć. Poniżej załączam kilka fotek mojej Zetki oraz te wyżej wymienione, podpowiadajcie. Edytowane 20 Stycznia 2016 przez kaktuss_ML Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Do mnie te dokladki i spoiler osobiście nie przemawiają ale kwestia gustu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Myslalem je pozdejmowac jesli bede go malowal, choc przod mi odpiwiada... Na tyl jakis dyfuzorek czarny bym wolal... Nie wiem co ze spojlerem, zawsze podobala mi sie ta listewka oryginalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Osobiście nie podoba mi się dokładka tylnego zderzaka w dodatku działa jak niezły spadochron... Fajne kolory są takie ala Chrom, coś jak bombki na choinkach. Ps. Jak dojdzie moc to koło ciekawsze zapodać będziesz musiał i laczki o szerokosci 285-295 na tyle to trochę nabierze agresywności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 21 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 No ta dokladka tez mnie wk***ia, nie wiem czy takiego dyfuzora carbonowego nie poszukac. Kolor Kuba nie wiem o jakim mowisz, ale jak folia to oklejac nie chce. Co do kola to te czarne slabo? 10,5 cala na tyle, 9,5cala na przedzie. Tylko gumka na tyle za waska teraz bo 265, ale sie ja usmazy i zmieni na wieksze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Teraz gumkę masz dobra jakbyś wpakował teraz 285 to by Ci strasznie zamulal. Oczywiście jak założysz turbo to wtedy inna rozmowa tylko takie bo na wąskich nie będzie trakcji. Kolor zielony mi się podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 21 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Teraz mam jeszcze na oryginalnych felgach i oponach, czekam na dystans i zakładam te JR3, ori chyba się pozbędę, bo nie przewiduje w zime jeździć. No zielony fajnie na foto wygląda, ale nie wiem co to za kolor, jakos w necie znalazłem tylko dwa zdjęcia i to z jakiejś strony w tapetami na kompa. A jak Wam się widzą te błotniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Słabo pewno będą spasowane, to dla drifterów co ciągle się rozbijają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Zdejmuj swój i załóż ten na przymiarkę. Gdyby pasowanie było dobre to byłyby spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Lepiej oryginalny przerobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 (edytowane) No straszna lipa te błotniki Ja bym wolał iść w stronę poszeżeń w stylu rockett bunny bo mi sie podobają A odnośnie spoilera to ja znowu mam listewkę i chętnie bym sie jej pozbył i wstawił coś w stylu N1 NISMO Edytowane 21 Stycznia 2016 przez filipm87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 21 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 No właśnie błotniki poszły wp***u, zrezygnowałem jak mi real foto podesłali. Jeśli chodzi o rocket bunny to wyjebane jest jak dla mnie, ale oryginał to Greddy to koszt 4000$, czyli 16tys, do tego transport 500-1000$ z USA Nie wiem jak z felgami, jakie trzeba wpakować i jak poszerzyć żeby to tak wyglądało- nie mniej jednak wygląd kosa. Znalazłem na Ebayu podróbkę, ale boje się ze nie będzie tak pasował jak Greddy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Nie licz na to ze Greddy się spasuje jak bajka. W każdym bodykicie będziesz miał rzeźbienia oryginał czy podroba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 22 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 No wlasnie wiem, dlatego daje spokoj, pozatym kasa kosmos. Ta zielen chodzi mi po glowie... To jest jakis lime green. Juz go namierzylem na USA forum, ale dokladnie nie wiem jaki to kolor. Zreszta na malowanie mam jeszcze czas, teraz chce troche poniesc mocy, wpakowac turbo, tylko ciagle zastanawiam sie jakie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 musisz zadać sobie pytanie jaka chcesz moc a dwa czy auto na cwiartke czy musi byc elstyczne a nie ciągnąć dopiero od 4500obr.min... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 I czy chcesz naprawdę wydac 30-40 tys na turbo bo tyle będzie to kosztować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 22 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Chyba mniej na cwiartke, więcej na normalna jazde, ale nie chciałbym oglądać d*py jakiegoś Audi TT ruszając z pod świateł. A jaką moc? Mówiłem Ci ze 700KM mnie zadowoli, ale na razie te 450KM może wystarczy. A co do kasy, to wiadomo ze nie chce, ale czasem trochę trzeba. Auto już szykuje na długo, marzyłem o nim, a kolejny który mnie bardziej by zadowolił to Ferrari F355, ale chyba tego nie osiągnę :-), nie wspomnę o Veyronie hehehe. Kiedyś postanowiłem ze będę miał 350Z i mam, i będę miał ją już naprawdę długo, bo nie jest to dla mnie samochód tylko zabawka która się nie znudzi, może tylko czegoś w niej zabraknąć, teraz najbardziej brakuje mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Mi to szkoda otwierać mój silnik który ma przejchane kolo 70 tys. Więc puki co wstrzymam się z turbo bo bez kucia nie ma to raczej sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 22 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 No właśnie chciałem bez kucia, na te 400-450KM, potem w miare apetytu może zakuć. Też bym wolał nie rozbierać, u mnie 50tys nalatane dopiero, ale w sumie zanim dolatam do 100tyś trochę czasu zajmie, mam dupowóz na rope i dalekie trasu latam nim. A z innej beczki, nie wiecie czy gdzieś u nas kupie odblaski białe do zderzaka - ale te po lifcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 (edytowane) Odblaski to ASO. Co do turbo bez kucia to ja bym dał chyba sobie spokój bo gadalem ostatnio przez tel z Krzysiem-Jakub350 i też powiedział że za dużo już rozleciało się silników w ztkach żeby ryzykować a jak korba się up***doli to będzie cały silnik do wymiany. Edytowane 22 Stycznia 2016 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Bez Kucia to maks 400KM a to wartość taka że szybko chce się więcej i więcej W sumie to jak z motocyklami krosowymi co 40 motogodzin pracy silnika trzeba wymieniać korby to się nie urwą - ha przypomniała mi się kolegi Husqwarna 520ccm jak korba wyszła dałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 23 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 No mnie tez w Raptorze korba blok rozjebala, troche bylo przykro. Ale Kuba pisales, ze 400KM bez kucia bedzie bezpiecznie, czy cos jednak sie zmienia? Co do wymian i remontow w Crossach to raczej mowimy o dwusowach. W zetce mam nadzieje ze ta nie bedzie po uturbieniu. Co do odblaskow w zderzaku, dostane biale w ASO? To nie jest jakis aftermarketowy produkt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 (edytowane) można bez kucia a tak sie to kończy http://images61.fotosik.pl/868/4a58b3bcc4fa7058gen.jpg Edytowane 23 Stycznia 2016 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 23 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 No nie wygląda to za dobrze, wymiana motoru chyba była, co? Czyli rozumiem ze radzicie kuć i turbić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 tak trzeba zakuć, ja tego niezrobiłem i 630nm zgieło korby a jedna sie urwała i rozz silnik jednak trzeba być świadomy że zakucie silnika niesie też uboczne skutki jest zwiekszone zużycie oleju , silnik przed jazdą trzeba nagrzewać a silnik ze względu na lużne pasowanie tloków staje sie glośniejszy i stuka tłokami jeżeli auto ma jeżdzic na codzień z dużą liczbą startów na zimno to zużycie tloków jest sporea trwałośc silnika spada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.