Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Korekta wtrysku gazu?


Franio123

Rekomendowane odpowiedzi

Ze względu na to, że jestem tu nowy, witam serdecznie wszystkich użytkowników Forum.

Ostatnio mam problem z moją Almerką N16 + LPG  STAG 4 - 2004 rok po FL. Od pewnego czasu dostrzegalne były problemy typowe dla uszkodzonej przepływki więc zgodnie z zaleceniami zacząłem od jej wymiany (oryginalna i nowa). Autko po wymianie przyspiesza dobrze, ładnie wkręca się na obroty i ma przyspieszenie. Postanowiłem jednak po wymianie przepływki udać się na regulację gazu i po sprawdzeniu mechanik podał mi że jest zbyt duża korekta wtrysku zanotowałem obciążenie na biegu jałowym 20%, temp 84, chwilowa korekta wtrysku -4,7, korekta wtrysku 37,5, obroty 800, wyprzedzenie zapłony 9,0, temp. zasysanwgo powietrza 18, powietrze 2,3 g/s, pozycja przepustnicy 0,4, sonda 0,790, v, druga sonda 0,930 v. Przed wymianą przepływki dwukrotnie wyskoczył mi błąd 0171 - zbyt uboga mieszanka. Po minie gazownika wywnioskowałem że parametry są nie za bardzo - był trochę zdziwiony jak powiedziałem mu że autko w sumie poprawnie funkcjonuje, a on zapytał czy przepływomierz jest dobrze dobrany (z pewnością tak) i powiedział żeby to sprawdzić. Proszę o pomoc i sugestię od czego mogę zacząć, ewentualnie do kogo się udać w okolicach Kalisza/Ostrowa Wielkopolskiego. Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za szybką odpowiedź. Sęk w tym, że zrobiono regulację w zakładzie który montował mi gaz. Wskazane przeze mnie wartości występują zarówno na benzynie jak i na gazie. Dziś dodatkowo jak wracałem z pracy wyskoczył mi błąd P0171. Może jeszcze jakieś sugestie?Czy pomimo to należy udać się do gazownika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakręć butlę od gazu, rozepnij aku na noc i pojeździj tylko na PB podjedź wtedy tez sprawdź jak wyglądają korekty silnika długa i krótka i jak pracuje sonda 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz dzieki za sugestie.zgodnie z poleceniem zakrecilem butle i odpialem aku. Pomiary z wczoraj sa nastepujace chwilowa korekta -0,8 korekta dl. -1,6 sonda pierwsza 0,640 v sonda 2druga 0,890 v napomiast z dzisiaj pomiary to korekta chwilowa -2,3 dlugotrwala -3,9 sonda pierwsza 0,050 v sonda druga 0,900v. Autko na benzynie sprawuje sie ok nie zauwazylem zadnych sensacji podczas jazdy do pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...