Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P12] Jaki kolor Borygo wybrać?


radorado
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam będę zmieniał rozrząd i zastanawiam sie nad zalaniem nowego płynu chłodzącego Borygo tylko czy kolor ma znaczenie.Jesli kolor ma znaczenie jaki zalać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma jak najbardziej, kobiety gustują najbardziej w tym różowym wiec facetom pozostaje zielony i pozostałe kolory, o ile są, no chyba ze ktoś jest gender lub jak kto woli dżender to wówczas obojętnie jakim zaleje. ŻART oczywiście, kolor nie ma żadnego znaczenia, powiem więcej można je wszystkie mieszać bez żadnego problemu i uszczerbku zarówno dla auta jak i samych płynów.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma jak najbardziej, kobiety gustują najbardziej w tym różowym wiec facetom pozostaje zielony i pozostałe kolory, o ile są, no chyba ze ktoś jest gender lub jak kto woli dżender to wówczas obojętnie jakim zaleje. ŻART oczywiście, kolor nie ma żadnego znaczenia, powiem więcej można je wszystkie mieszać bez żadnego problemu i uszczerbku zarówno dla auta jak i samych płynów.

:laie_67: Zaczynam czytać i pierwsza myśl - Tester nam oszalał ;)

 

Wracając do tematu serio - zgadza się , kolor nie ma znaczenia... Ja z niebieskiego przeszłam na zielony ;)

(nie jest to Borygo)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej zapytac wiec czemu nie borygo? Kiedys w audi zalecany byl kolr zielony.

 

Przecież ja nie mówię, żeby nie lać borygo...

Tylko ja nie mam Borygo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Borygo był chyba zawsze różowy. 

Petrygo natomiast zielony.

Po pewnym czasie zaczęli produkować borygo również w kolorze niebieskim.

A teraz to już tego wszystkiego jest multum na rynku i kolory różniaste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cytat ze strony Borygo

 

Aktualna oferta obejmuje gamę płynów przeznaczonych do różnych typów pojazdów. Wśród nich na pewno na uwagę zasługuje Borygo Nowy (różowy), uniwersalny płyn przeznaczony do układów chłodzenia silników samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych i autobusów, maszyn budowlanych, sprzętu wojskowego, ciągników rolniczych i silników stacjonarnych wyposażonych zarówno w chłodnice mosiężne (miedziane) lutowane jak i aluminiowe. Borygo Eko (zielony) to płyn opracowany z myślą o silnikach spalinowych wykonanych z aluminium i jego stopów oraz z żeliwa. Posiada prestiżowy znak Trigard potwierdzający jego potrójną ochronę: zamarzanie, korozja i środowisko. Jako jedyny w Polsce, płyn wytwarzany jest na bazie glikolu propylenowego, całkowicie nieszkodliwego dla środowiska naturalnego.

Najnowszym produktem w rodzinie jest płyn Borygo Premium Extended Life. Nowatorski produkt wytwarzany na bazie superkoncentratu Havoline XLB zapewnia układowi chłodzenia samochodu długotrwałą i niezawodną ochronę przed korozją i mrozem. Nowa receptura gwarantuje pełną ochronę układu chłodzenia nawet w czasie wysokich mrozów – płyn zamarza dopiero w temperaturze -37°C. Jako jeden z nielicznych w Polsce płynów do chłodnic samochodowych, spełnia normy producentów samochodów DAF, FORD , OPEL GM,   ISUZU, MAN, AUDI, VW i wielu innych.

ale generalnie jest zalecenie zaby uzywac plynow wskazanych przez producentow aut

pamietam ze do VW lalem koncentrat Febi G11

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym zalecaniem to tak samo jak z lekarzami którzy przepisują leki produkowane przez firmy farmaceutyczne które, za ich przepisywanie, fundują mu wczasy dla rodziny czy w inny sposób odwdzięczają się za jego lojalność. Ważne by lać płyn a nie jak to czynią niektórzy latem, w ramach oszczędność,i jeżdżą na wodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym zalecaniem to tak samo jak z lekarzami którzy przepisują leki produkowane przez firmy farmaceutyczne które...

czesciowo masz racje ; ) skoro producent X zaleca produkt Y to niekoniecznie polece do sklepu i kupie Y bo czesto ten produkt jest sygnowany jakims logo za ktore trzeba przeplacic ale znajac charakterystyke produktu staram sie wyszukac na rynku taki ktorego wlasciwosci nie sa gorsze,

na pewno nie kieruje sie kolorem, nie ma on nic wspolnego z powtarzalnoscia parametrow tak jak nie ma okreslonych regul ze kolor jest wyznacznikiem okreslonego typu

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ oczywiście ze tak, nie zarzucałem Ci ani nie narzucałem takiego czy innego postępowania, ba nawet przez myśl mi nie przeszło by tak czynić, wypowiedziałem się jedynie jak to, z reguły,  wygląda, by mniej doświadczeni użytkownicy forum nie sugerowali się, li i tylko,  tymi zaleceniami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
  • 4 tygodnie później...

to ja też coś dorzucę do poczytania

https://www.auto-swiat.pl/porady/eksplotacja/plyny-do-chlodnic-mieszac-czy-lepiej-nie/v9c6lgk

wychodzi na to że mieszanie płynów chłodniczych nie jest wskazane a jeżeli już to trzeba to robić "z głową"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...